Te veel speeksel?quote:Op woensdag 30 november 2011 15:37 schreef Angel-Joy het volgende:
Ja, een jongen met de wasmachine syndroom
Koffiesmaak vind ik ook een afknapper. Heel erg niet sexy.quote:Op woensdag 30 november 2011 15:46 schreef Topgozer1 het volgende:
Mijn persoonlijke afknapper is iemand die zoveel rookt dat het lijkt alsof je een asbak opeet
Mijn god, wat is dat.quote:
Serieus! Bestaat zo'n programma!? Nice!quote:
Ja, dit. Ritmisch rondjes draaien knap ik op af.quote:Op woensdag 30 november 2011 15:37 schreef Angel-Joy het volgende:
Ja, een jongen met de wasmachine syndroom
Best schattig eigenlijkquote:
Oh daar komt de term kopkluiven dus vandaan!quote:
hahahahhaha rofl!quote:
Ditquote:Op woensdag 30 november 2011 15:37 schreef Angel-Joy het volgende:
Ja, een meisje met de wasmachine syndroom
Dit heb ik dus ook een keer gehad met een meisje, tongde op zich best lekker, alleen ze zoog zo fucking hard op mijn tong dat dat velletje onder mijn tong gewoon scheurde, en ja, dat bloedt natuurlijk niet normaal, nee gelijk bek vol bloed natuurlijk. Ze voelde zich wel schuldig, dus ik zei maar dat ze in het vervolg best zo hard mocht zuigen, maar dan wel aan iets anders.quote:Op donderdag 1 december 2011 11:32 schreef wiebke het volgende:
En wat dachten jullie van het ´zuigvissen-syndroom´ ?? Ik zoende een keer met een jongen die het blijkbaar heeeel opwindend vond om op mijn tong te zuigen.. en dan niet zachtjes.. neehee.. hij leek wel een enorm grote zuigvis! Deed echt zeer gewoon.. zeg vriendelijke vriend.. dat vind ik géén goed idee!
Blijkbaar zijn ze er zowel in vrouwelijke als mannelijke vorm.. dus dat zouden goede combi's moeten zijnquote:Op donderdag 1 december 2011 13:22 schreef Morphs het volgende:
Nou ik moet de eerste nog tegenkomen die zegt "weet je wat IK nou lekker vind? Dat de ander vet snel alle kanten op draait met zijn/haar tong"
Zulke mensen, die denken de alwetendheid zelve te zijnquote:Op donderdag 1 december 2011 14:49 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Als iemand slecht zoent moet je 'm leren zoenen. (Als hij/zij de moeite waard is natuurlijk)
Sowieso moet je wasmachinesyndroom en kwijlen afleren (Jezus kwijlen, grose, ik zou echt zo kappen). Tong is niet vreselijk belangrijk vind ik, niet te veel bewegen, dan vind ik het wel best. Sowieso, mensen moeten niet te veel doen.
Mijn BF, kon eerst eigenlijk ook niet zo goed zoenen, maar heb 't 'm wel geleerd
Ho wacht....welke stad? Same story here namelijkquote:Op woensdag 30 november 2011 16:13 schreef Sgt_G-Spot het volgende:
Meisje die d'r tanden in mijn gezicht zette zowat.
Ede. Zij uit Wageningen-Hoog?quote:Op donderdag 1 december 2011 18:24 schreef destrovel het volgende:
[..]
Ho wacht....welke stad? Same story here namelijk
en gescheurd toompje bloedt anders ook als een idioot heur...quote:Op donderdag 1 december 2011 13:34 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Dit heb ik dus ook een keer gehad met een meisje, tongde op zich best lekker, alleen ze zoog zo fucking hard op mijn tong dat dat velletje onder mijn tong gewoon scheurde, en ja, dat bloedt natuurlijk niet normaal, nee gelijk bek vol bloed natuurlijk. Ze voelde zich wel schuldig, dus ik zei maar dat ze in het vervolg best zo hard mocht zuigen, maar dan wel aan iets anders.
dat was wel een mens toch....geen huisdier?quote:Op donderdag 1 december 2011 21:34 schreef mangler_fcu het volgende:
heb ooit een keer met een jonge gezoend die me zowat op at had had zowat de helft van mijn gezicht in zijn mond en als dat nog niet erg genoeg was had hij ook nog eens last had van het wasmachine syndroom..
Ja dat wel..quote:Op donderdag 1 december 2011 21:50 schreef picardmike het volgende:
[..]
dat was wel een mens toch....geen huisdier?
Het is toch sowieso een mening of je vind of iemand goed kan zoenen. Dus ik snap je niet helemaal.quote:Op donderdag 1 december 2011 16:22 schreef Szura het volgende:
[..]
Zulke mensen, die denken de alwetendheid zelve te zijn!!
Het is iets waar je samen uit moet komen, als jullie wasmachinen fijn vinden dan moet je het lekker doen.
Amsterdam. Er zijn dus meer van dat soort gevallen. De gruwel!quote:Op donderdag 1 december 2011 18:44 schreef Sgt_G-Spot het volgende:
[..]
Ede. Zij uit Wageningen-Hoog?
Kwijlen kun je niet afleren, toch?quote:Op donderdag 1 december 2011 14:49 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Sowieso moet je wasmachinesyndroom en kwijlen afleren (Jezus kwijlen, grose, ik zou echt zo kappen)
Voor een deel wel, door regelmatig te slikken en ook door je voeding aan te passen .quote:Op vrijdag 2 december 2011 16:24 schreef Topgozer1 het volgende:
[..]
Kwijlen kun je niet afleren, toch?
Ik heb overigens zelf een enorme kwijlbek
Voeding? Tell me about it.quote:Op vrijdag 2 december 2011 16:25 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Voor een deel wel, door regelmatig te slikken en ook door je voeding aan te passen .
Of zij is een nationale carrière begonnen? heksen zijn het..quote:Op vrijdag 2 december 2011 15:07 schreef destrovel het volgende:
[..]
Amsterdam. Er zijn dus meer van dat soort gevallen. De gruwel!
Kan erger... je zou maar een vlezige snotbel in je mond krijgen van iemand die graag uit de neus eet.quote:Op woensdag 30 november 2011 20:01 schreef Tally het volgende:
Veel speekselals dat zo'n beetje in je mond druipt.
Ik zou zeggen, gebruik google.quote:Op vrijdag 2 december 2011 16:26 schreef Topgozer1 het volgende:
[..]
Voeding? Tell me about it.
En slikken ja, maar 5 seconden later staat de wasmachine weer vol water
quote:Op woensdag 30 november 2011 15:42 schreef Crutch het volgende:
Goed zoenen doe je door je tong bijna niet te gebruiken.
Heb ik gedaan maar ik kom niet verder als " veel slikken en stop met roken "quote:Op vrijdag 2 december 2011 16:33 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, gebruik google.
quote:Op zaterdag 3 december 2011 19:32 schreef kingtoppie het volgende:
Ik had een keer een meisje dat haar tong hard hield dat was focking ranzig.
Ze was ook monsterlijk lelijk hoorde ik een dag of 3 later.
Whehequote:Op zaterdag 3 december 2011 19:32 schreef kingtoppie het volgende:
Ze was ook monsterlijk lelijk hoorde ik een dag of 3 later.
Ditquote:Op zaterdag 3 december 2011 23:05 schreef Faxie het volgende:
Ik vind het lekker als je elkaar amper aanraaktDat maakt de aanrakingen zelf een stuk intenser... van dat knuffelkussen zeg maar.
Maarja wat weet ik nou verder, zoveel ervaring heb ik er nou ook weer niet mee
Willekeurig dusquote:Op zaterdag 3 december 2011 22:46 schreef Dusx91 het volgende:
Wasmachine word ook ik niet erg vrolijk van, dan mag ie direct wel ophouden, en als ze heel erg afwachtend zijn hou ik ook niet zo van. De jongen moet weten wat hij doet en gewoon lekker afwisseld met tong en lippen en snelheid laten afhangen van het moment.
Pedoquote:
quote:Op zondag 11 december 2011 00:43 schreef Henno het volgende:
1 keer stak een meisje haar tong als een soort van harpoen m'n keel in, compleet stijf, geen beweging meer in te krijgen, ik moest haar echt loswrikken van m'n gezicht anders had ik nu nog aan haar vastgezeten waarschijnlijk
Moet zeggen dat wanneer me vriendin dat doet dat vaag maar lekker is.quote:Op vrijdag 9 december 2011 14:52 schreef renwan het volgende:
Wie gaat er nou verdomme op een tong zuigen?
quote:Op woensdag 30 november 2011 15:37 schreef Angel-Joy het volgende:
Ja, een meisje met de wasmachine syndroom
Heb je met dezelfde gezoend als ik? +1. En hij stak zijn tong daarbij ook nog eens zo ver in mijn mond/keel dat ik dacht: nog iets verder en ik ga kokhalzen. En hij kwijlde ook nog eens veel -> speeksel op mijn wang. Goed, samengevat dus echt dramatisch. Dat was mijn eerste zoen (afgezien van wat kinder-probeersel tussen 10 en 13e), gelukkig was ik flink dronkenquote:Op donderdag 1 december 2011 21:34 schreef mangler_fcu het volgende:
heb ooit een keer met een jonge gezoend die me zowat op at had had zowat de helft van mijn gezicht in zijn mond en als dat nog niet erg genoeg was had hij ook nog eens last had van het wasmachine syndroom..
Lippen.quote:Op zaterdag 24 december 2011 16:26 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik zie het niet voor me, wat beet hij? Op je tong?
Je zit ons hetero kijkers wel lekker op te geilen mijnheer de homoquote:Op zondag 25 december 2011 20:44 schreef Cavalinho het volgende:
Een gozer die met een harde tong ver in mijn mond kwam en dan iets terug trok en dan weer erin ramde. Rampestamper.
Lekker, was een aangeschoten zeer mooie (hetero)jongen die zich steeds mompelde "shouldn't be doing this, shouldn't be doing this" , maar dan toch weer verder ging. Het was het feit dat hij niet wilde maar zich niet in kon houden dat het zo lekker plagerig maakte.
Spreek voor jezelf mijnheer de twijfelaarquote:Op zondag 25 december 2011 20:46 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je zit ons hetero kijkers wel lekker op te geilen mijnheer de homo
Ik twijfel niet hoorquote:Op zondag 25 december 2011 20:49 schreef grrrbeer het volgende:
[..]
Spreek voor jezelf mijnheer de twijfelaar
Rebound sex.quote:Op zondag 25 december 2011 21:10 schreef grrrbeer het volgende:
[..]
Nee ik ben nog niet over m'n ex heen.
Bijten kan toch ook best opwindend zijn?quote:
quote:Op zondag 25 december 2011 20:46 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je zit ons hetero kijkers wel lekker op te geilen mijnheer de homo
Ging het hard bloeden dan?quote:Op maandag 26 december 2011 11:59 schreef kruidkoekje het volgende:
Bijten kan leuk zijn, behalve als hij je lip kapot bijt
Auw!
Gewoon vrouwen gaan zoenen, die zijn er beter in.quote:Op vrijdag 30 december 2011 16:40 schreef Louise-xxx het volgende:
Nou ik heb laatst voor het eerst gezoend dus ik weet niet echt wanneer iemand goed zoent,
in ieder geval zat het kwijl op zijn mond en hij draaide echt ziek snel met zijn tong en het was echt ranzig. Dus?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |