Neequote:Op woensdag 30 november 2011 17:51 schreef picodealion het volgende:
Nope.
Misschien helpt dit?
[ afbeelding ]
Die ja.quote:Op woensdag 30 november 2011 17:54 schreef dyonvbaal het volgende:
Paul de leeuw's Adje the moviesh*t, hoe heet die krullenbol nou :S... met zijn mexicaanse presidentje...
quote:
Vier goed.quote:Op woensdag 30 november 2011 18:19 schreef Michelangelo2 het volgende:
Young Scarface
The Great Escape
Of Rosebud, Miracle on 34th Street of Flight of the Phoenix.quote:
Verkeerde film, goede regisseurquote:Op woensdag 30 november 2011 19:12 schreef wyccie het volgende:
Julia niet? Dan heb ik de verkeerde film en/of regisseur.
Finney was voor VII bedoeld.
quote:Op woensdag 30 november 2011 19:13 schreef dyonvbaal het volgende:
1-
2- Vinnie Jones?
3- Gone in sixty seconds
4- oceans 11, 12, 13?
5-
6-
7-
Dat is 'm wel jaquote:Op woensdag 30 november 2011 20:30 schreef dyonvbaal het volgende:
volgens mij zit in van die 2 broertjes uit oceans ook in gone in 60. Is dat niet de zelfde als die in de nieuwe hawaii 5-0 speelt? alleen zou ik dan niet weten hoe die heet
En daarmee pik je 'mquote:
had even snel een random screenshot gemaakt, zie nu pas dat ik een muur vol krokodillen gebruikt hebquote:
Ik zag het ook pas in de grote versie.quote:Op woensdag 30 november 2011 20:48 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
had even snel een random screenshot gemaakt, zie nu pas dat ik een muur vol krokodillen gebruikt heb![]()
Dat is inderdaad foutquote:Op woensdag 30 november 2011 20:55 schreef dyonvbaal het volgende:
het is zeker weten fout, maar het doet me denken aan deel 2 uit de millenium trilogie
sub+1quote:
Je kan net zo goed Sam meteen het punt gevenquote:Op woensdag 30 november 2011 21:09 schreef The_Substitute het volgende:
7 films van Nicole Kidman van vóór 2000.
Moet ik er 10 van maken? 15?quote:
Volgens mij zijn er ook niet eens 15 bekende filmsquote:Op woensdag 30 november 2011 21:16 schreef DragonFodder het volgende:
Das 11 dan, sam en ik overlappen er drie
En dat is 7.quote:
quote:Eva Mendes, Samantha Mumba, Brandy Norwood and Tatyana Ali were all rumored to be possible replacements for the character of Z., after the initial choice Aaliyah died in a plane crash on 25 August 2001.(daughter of late Motown legend
) was eventually cast in the role.
quote:The 1.4-mile, three-lane loop highway was built specifically for the chase scene on the decommissioned Alameda Point Navy Base. It was destroyed when filming was complete.
quote:
DragonFodder +1quote:
quote:
Gelukkig pak je dan ook meteen het duidelijkste plaatje van die filmquote:Op woensdag 30 november 2011 22:52 schreef Michelangelo2 het volgende:
Over die films móet ik gewoon 1 keer per maand een vraag stellen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |