nou. Bij de feedback krijg je geen service wat so ever. Hoogstens een gratis tas.quote:Op woensdag 30 november 2011 13:52 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Dat zal dan wel door de service komen![]()
Maar inderdaad belachelijk, JanMorien ken ik niet, eens kijken of die ook in rotterdam zit
Geluid gaat boven schoonheid beste man.quote:
Ik ben helemaal niet rijk!quote:Op woensdag 30 november 2011 13:53 schreef Moonwalk het volgende:
Waarom krijg ik trouwens de indruk dat het hier vol met rijke mannen zit?
quote:Op woensdag 30 november 2011 13:54 schreef Crutch het volgende:
[..]
Geluid gaat boven schoonheid beste man.
Maar goed, een beginnend gitarist gaat natuurlijk eerst voor kleurtjes en poespas.
Ik kreeg lekker wel altijd service, en gratis kabels, jackpluggs etc, en tekeningetjes met hoe ik het moest installeren.quote:Op woensdag 30 november 2011 13:54 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
nou. Bij de feedback krijg je geen service wat so ever. Hoogstens een gratis tas.
Bij jan morien krijg ik ook nog eens 2 gratis afstelbeurten van de gehele gitaar
Die zit alleen in delft.
Al om het feit dat je met je (ik neem aan) Epiphonequote:
1.Ja, ik weet dat het kan gebeuren. Maar zelf reageer ik altijd direct, tenzij het me echt niet kan boeien. Als iemand niet direct op mij reageert, voelt het alsof ik niet boeiend genoeg ben.quote:Op woensdag 30 november 2011 13:50 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
De eerste kan gebeuren, maak ik me soms ook wel eens schuldig aanmaar nooit als het iets belangrijks is. De tweede: Met zulke mensen breek ik na een paar keer. Dat zijn van die mensen die alleen maar leuk doen als ze wat van je willen, en alleen maar hun drama bij jou dumpen. De derde: Zijn ze hot?
Nee even serieus, daar heb jij wel vaker last van toch hoe komt dat denk je? De vierde: Dat kan helaas gebeuren, heb je zo iemand eigenlijk eens durven vragen hoe dat komt? Zou ik wel raar vinden om te vragen maar misschien krijg je een verrassend antwoord en denk je van " VERREK!" .
Maar ze zijn zo leuk verder.quote:
Die kabels kosten ook geen flikker. Ik koop een kabel van 10 meter voor 7 euro en wat jacks voor 5 euro. En dan kan ik er zelf iets van 20 kabels van 0.5m van maken.quote:Op woensdag 30 november 2011 13:55 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Ik kreeg lekker wel altijd service, en gratis kabels, jackpluggs etc, en tekeningetjes met hoe ik het moest installeren.
Je woont nog thuis, das helemaal niet zo gek met jouw leeftijdquote:Op woensdag 30 november 2011 13:56 schreef heloef het volgende:
Rijke mannen? Ik ben een sloeber die niet eens naar Sziget kan.
Ik heb geen epiphonequote:Op woensdag 30 november 2011 13:56 schreef Crutch het volgende:
[..]
Al om het feit dat je met je (ik neem aan) Epiphoneop de foto staat kan ik je niet serieus nemen.
Les Paul sowiesoquote:Op woensdag 30 november 2011 13:57 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ik heb geen epiphone
Fack dat paupermerk.
Jawel maar nu ben ik alleen met de kerst en kan mijn verdriet ook niet wegzuipen met de kerst met haar omdat ze natuurlijk weer gezellig samen is met haar vent.quote:Op woensdag 30 november 2011 13:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar ze zijn zo leuk verder.
quote:Op woensdag 30 november 2011 13:57 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Die kabels kosten ook geen flikker. Ik koop een kabel van 10 meter voor 7 euro en wat jacks voor 5 euro. En dan kan ik er zelf iets van 20 kabels van 0.5m van maken.
Applequote:
inderdaad.quote:
Jawel, maar ik blijf nog steeds een arme sloeber. Zelfs voor mijn leeftijd.quote:Op woensdag 30 november 2011 13:57 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je woont nog thuis, das helemaal niet zo gek met jouw leeftijd
Iphone opgestuurd omdat barst in scherm, na 3 weken kreeg ik een kapotte terugquote:
Dit worden inderdaad geen leuke feestdagen. Ik was alweer vergeten hoe het was om ze alleen te vieren. Maarja, mijn kratje Jan en ik slaan ons er wel doorheen.quote:Op woensdag 30 november 2011 13:58 schreef heloef het volgende:
[..]
Jawel maar nu ben ik alleen met de kerst en kan mijn verdriet ook niet wegzuipen met de kerst met haar omdat ze natuurlijk weer gezellig samen is met haar vent.
Feestdagen, wie verzon ze?
Hertog jan is de vrind van uns allemal!quote:Op woensdag 30 november 2011 14:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dit worden inderdaad geen leuke feestdagen. Ik was alweer vergeten hoe het was om ze alleen te vieren. Maarja, mijn kratje Jan en ik slaan ons er wel doorheen.
Ik weet nog niet wat ik met kerst zal doen. Wellicht iets met familie of zoquote:Op woensdag 30 november 2011 14:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dit worden inderdaad geen leuke feestdagen. Ik was alweer vergeten hoe het was om ze alleen te vieren. Maarja, mijn kratje Jan en ik slaan ons er wel doorheen.
quote:Op woensdag 30 november 2011 14:01 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Hertog jan is de vrind van uns allemal!
Ik weet het wel. Gamen en drinken.quote:Op woensdag 30 november 2011 14:01 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik weet nog niet wat ik met kerst zal doen. Wellicht iets met familie of zo
Gezellig...quote:Op woensdag 30 november 2011 14:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik weet het wel. Gamen en drinken.
Familie zie ik een avondje, is meer dan genoeg. Daarna ga ik me alleen maar aan ze ergeren.quote:Op woensdag 30 november 2011 14:03 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Gezellig...
Heb je geen vrienden of zo?
Of familie?
Ja dat is waarquote:Op woensdag 30 november 2011 14:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Familie zie ik een avondje, is meer dan genoeg. Daarna ga ik me alleen maar aan ze ergeren.
Vrienden vieren kerst bij familie of met vriendin. Voel me dan zo'n 3de wiel aan de wagen.
Ach relativeren mag bij mij ook wel.quote:Op woensdag 30 november 2011 14:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat ze met jou zou vieren.quote:
Enige vraag: waarquote:
Ik zit volgeboekt met kerst. Dus hebben we een 3e kerstdag gemaaktquote:Op woensdag 30 november 2011 14:12 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat ze met jou zou vieren.
Maar goed ze is sowieso de dagen voor Kerst al bij mij, ze kan net zo makkelijk blijven hangen.
First world problems.quote:Op woensdag 30 november 2011 14:11 schreef heloef het volgende:
[..]
Ach relativeren mag bij mij ook wel.
Ik ben godverdomme 17 en ik moet de Kerst alleen vieren.
Nou rampzalig zeg.
Bij jou natuurlijk!quote:
Ik ben mezelf na de laatste een bijzonder naar en vervelend mens gaan vinden.quote:
Over mijn dode lijk.quote:[..]
Bij jou natuurlijk!
Ja dat ben ik.quote:
Wat zijn jouw plannen?quote:
Kerstavond in limburg, 1ste kerstdag restaurant met mams familie, 2de kerstdag zwaar bierzuipen over de kater van 1ste kerstdag heen en blowen.quote:
Ja waarschijnlijk wel, misschien dat ik eerste of tweede kerstdag ga doorbrengen met anderen.quote:Op woensdag 30 november 2011 14:25 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Jij viert het toch gewoon ook met familie?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat een prachttekst blijft dit toch.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
quote:Op woensdag 30 november 2011 14:52 schreef heloef het volgende:
't is een kwestie van geduld.. rustig wachten op de dag, dat heel holland limburgs lult..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat een prachttekst blijft dit toch.
Dat is pas een mooie tekst
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
't beleid van koning pinteman is een regime, dat haast niet strakker kan, deze leider (...), pinteman, onze god!quote:Op woensdag 30 november 2011 15:02 schreef Joysa het volgende:
[..]
't is een kwestie van geduld.. rustig wachten op de dag, dat heel holland limburgs lult..
quote:Op woensdag 30 november 2011 14:52 schreef heloef het volgende:
Lekkere post weer heloefSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat een prachttekst blijft dit toch.
Brabantse carnavalquote:Op woensdag 30 november 2011 15:11 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
't beleid van koning pinteman is een regime, dat haast niet strakker kan, deze leider (...), pinteman, onze god!
als het toch over carnavalsteksten gaat
Limburgs.quote:Op woensdag 30 november 2011 15:02 schreef Joysa het volgende:
[..]
't is een kwestie van geduld.. rustig wachten op de dag, dat heel holland limburgs lult..
Pff limburg..quote:Op woensdag 30 november 2011 15:02 schreef Joysa het volgende:
[..]
Als een vrouw met een zachte G praat vind ik dat super sexyquote:
Brabants ja, maar Limburgs klinkt alsof er nog een prop brood achter in 'r keel hangt.quote:Op woensdag 30 november 2011 15:39 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Als een vrouw met een zachte G praat vind ik dat super sexy
Mja, maar limburgs is gewoon lelijk, net als dat noorderlijke boerse gelul,quote:Op woensdag 30 november 2011 15:39 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Als een vrouw met een zachte G praat vind ik dat super sexy
Mooie songtekst toch.quote:Op woensdag 30 november 2011 15:19 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Lekkere post weer heloef
Dat kan ik dan weer heel goed, hoewel ik accentloos Nederlands spreek.quote:Op woensdag 30 november 2011 15:42 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mja, maar limburgs is gewoon lelijk, net als dat noorderlijke boerse gelul,
Ik praat ook accentloos Nederlands, misschien een (heel erg klein) beetje Rotterdams.quote:Op woensdag 30 november 2011 15:45 schreef Crutch het volgende:
[..]
Dat kan ik dan weer heel goed, hoewel ik accentloos Nederlands spreek.
Ik heb je ooit eens gehoord bij Fok!Radio geloof ik.quote:Op woensdag 30 november 2011 15:52 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik praat ook accentloos Nederlands, misschien een (heel erg klein) beetje Rotterdams.Bakkes houden heloef. [ afbeelding ]
Tuurlijk skatje, maar een klein beetje.quote:Op woensdag 30 november 2011 15:52 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik praat ook accentloos Nederlands, misschien een (heel erg klein) beetje Rotterdams.Bakkes houden heloef. [ afbeelding ]
Okido, succes met je activiteiten.quote:Op woensdag 30 november 2011 16:06 schreef mylifeisgrey het volgende:
ik wil wat contact met de vrouw maar dat is er niet, ik zie nog steeds geen andere mogelijkheden dan naar een prostituee gaan en hopen op het beste dat het niet superklote is.
iets wat ik nu kan gaan doen? ik zit nu binnen (alweer, zoals altijd), en lig in bed, en ga straks een beetje op de huiskamervloer liggen.
je wilt je zelf in de maling nemen dus?quote:Op woensdag 30 november 2011 16:06 schreef mylifeisgrey het volgende:
ik wil wat contact met de vrouw maar dat is er niet, ik zie nog steeds geen andere mogelijkheden dan naar een prostituee gaan en hopen op het beste dat het niet superklote is.
en wat hoop je te bereiken door op bed of de vloer te gaan liggen?quote:iets wat ik nu kan gaan doen? ik zit nu binnen (alweer, zoals altijd), en lig in bed, en ga straks een beetje op de huiskamervloer liggen.
Ik sluit me bij ook_gek aan.quote:Op woensdag 30 november 2011 16:06 schreef mylifeisgrey het volgende:
iets wat ik nu kan gaan doen? ik zit nu binnen (alweer, zoals altijd), en lig in bed, en ga straks een beetje op de huiskamervloer liggen.
Waarom? Dat is koud. Ga dan in bed liggen.quote:Op woensdag 30 november 2011 16:06 schreef mylifeisgrey het volgende:
Kan je net zo goed naar de AH.quote:Op woensdag 30 november 2011 16:53 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Waarom? Dat is koud. Ga dan in bed liggen.
Of naar de uni en kijken waar nog wel gratis koffie/thee te krijgen is.
quote:Op woensdag 30 november 2011 16:17 schreef ook_gek het volgende:
Man ga er nou eens op uit. Er gaat echt niks gebeuren zo lang je blijft liggen. Waar dan ook!
Het is een beetje jammer, want als hij interesse krijgt op paiq van vrouwen (en dat heeft hij gehad), dan kapt hij het contact af.quote:Ga anders weer eens op paiq rond hangen. Ga gesprekken aan zonder enige hoop. Gewoon lol hebben, maak opmerkingen en kijk wat je terug krijgt.
Daar staat een koffieapparaat ja.quote:
Is te doen.quote:Op woensdag 30 november 2011 16:59 schreef heloef het volgende:
[..]
Daar staat een koffieapparaat ja.
Het is wel Perla koffie maar goed.
Lees map is zo 1999quote:Op woensdag 30 november 2011 16:30 schreef formerjellybean het volgende:
Leuk zo'n leesmap verplicht wachten dus tot ze komen
Voor de 1000e keer -> begin eens met een sociale kring op te bouwen.quote:Op woensdag 30 november 2011 17:18 schreef mylifeisgrey het volgende:
hoi. ik heb net op aanraden van ook_gek mijn relatieplanetprofiel gekeken.
ik heb nog steeds 0 reacties het laatste jaar, denk ik.
of ik ben wat vergeten.
mijn profiel is ook maar 13 keer bekeken sinds het aanmaken meer dan een jaar terug......
zal ik veel winks gaan rondsturen ofzo?
was het wel gratis??quote:Op woensdag 30 november 2011 17:08 schreef -Strawberry- het volgende:
Koffie bij de (station) kiosk is trouwens niet aan te raden, welke dan ook. Bah.
Chocomel trouwens ook niet. Dat had niks met chocomel te maken, was gewoon slootwater.
ik ken geen mensen, maar misschien ligt dat aan mezelf.quote:Op woensdag 30 november 2011 17:19 schreef Crutch het volgende:
[..]
Voor de 1000e keer -> begin eens met een sociale kring op te bouwen.
Dat hebben we al gezegd, er op uit gaan. Thuis bereik je verder niksquote:Op woensdag 30 november 2011 17:20 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ik ken geen mensen, maar misschien ligt dat aan mezelf.
ik ken alleen maar lokasenna hier in enschede.(een andere fokuser)
ik ben sociaal geisoleerd, en ik vraag toch wat ik kan gaan doen ipv in me 1tje binnen blijven zoals altijd.
waarheen? ik weet nu niets om heen te gaan behave de faal plekkenquote:Op woensdag 30 november 2011 17:22 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat hebben we al gezegd, er op uit gaan. Thuis bereik je verder niks
Ga de stad ontdekken, dan leer je meer plekken kennenquote:Op woensdag 30 november 2011 17:22 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
waarheen? ik weet nu niets om heen te gaan behave de faal plekken
Ga naar een oldtimerclubje ofzo, ga sporten, ga vingerhaken.quote:Op woensdag 30 november 2011 17:20 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ik ken geen mensen, maar misschien ligt dat aan mezelf.
ik ken alleen maar lokasenna hier in enschede.(een andere fokuser)
ik ben sociaal geisoleerd, en ik vraag toch wat ik kan gaan doen ipv in me 1tje binnen blijven zoals altijd.
mijn stadkennis hier voldoet.quote:Op woensdag 30 november 2011 17:24 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ga de stad ontdekken, dan leer je meer plekken kennen
Pas geleden vertelde je nog dat je de stad niet kende. Of verwar ik je nu met een ander???quote:Op woensdag 30 november 2011 17:26 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
mijn stadkennis hier voldoet.
ik heb zelfs een papieren kaart.
en wat moet ik dan nog gaan ontdekken, naar wat moet ik opzoek?
de faalplekken waar ik het over had, het zou wel kunnen.
ik zou wel naar de uitgaansgebouwen kunnen gaan, maar liever niet. heel veel herrie enzo en bijna geen gelijkgestemde mensen
ik weet niet.quote:Op woensdag 30 november 2011 17:27 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Pas geleden vertelde je nog dat je de stad niet kende. Of verwar ik je nu met een ander???
Je zult toch -iets- moeten ondernemen, zolang je niets doet gebeurt er ook nietsquote:Op woensdag 30 november 2011 17:29 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ik weet niet.
weet niet, ik ken niemand anders die hier dat heeft gepost, dus ik zal wel dat ongeveer hebben gezegd. Maar als ik ergens heen wil kan ik het altijd opzoeken op maps.google, of dan eenmaal buiten op de papieren kaart.
naar wat moet ik nu opzoek gaan om te verkennen, of weer een beetje nutteloos en doelloos door enschede gaan, en dan eventueel verdwalen?
oldtimerclub -> ken ik niet / zijn er nietquote:Op woensdag 30 november 2011 17:25 schreef Crutch het volgende:
[..]
Ga naar een oldtimerclubje ofzo, ga sporten, ga vingerhaken.
Kijk gewoon naar dingen die je leuk lijken en zoek wat groepen op.
Doe je geen studie of zo?quote:Op woensdag 30 november 2011 17:31 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
oldtimerclub -> ken ik niet / zijn er niet
ga sporten -> heb ik inderdaad overwogen, maar ik heb geen zin om dan op een veldje in me 1tje met een bal te gaan spelen ofzo. voor een sportclub heb ik niet genoeg discipline
vingerhaken -> dat kan samen met loka dan, of in het bejaardentehuis.
Nee, duur ook nog geloof ik.quote:Op woensdag 30 november 2011 17:20 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
was het wel gratis??
toen ik nogweleens met de trein ging was het nooit gratis, behalve als de ns vertraging had werd het soms gratis, maar dan gaat iedereen er op afstormen en is er ook niets te krijgen terwijl je daar een beetje staat te uitdrogen.
dus was het gratis?
Naar colleges.quote:Op woensdag 30 november 2011 17:22 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
waarheen? ik weet nu niets om heen te gaan behave de faal plekken
heb jij ook een relatieplanet full membership nog 2 dagen?quote:
huh nee. of ja misschien, ik ben inmiddels me bed uit ja.quote:
ja ik heb een studie, maar ik ga niet echt vaak heen omdat er een probleem is ofzoietsquote:Op woensdag 30 november 2011 17:32 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Doe je geen studie of zo?
Zo niet, ga dan vrijwilligerswerk doen![]()
Is een goeie manier om een beetje een netwerkje op te bouwen
Dat kan hier ook schat, maar dan gratis.quote:Op woensdag 30 november 2011 17:40 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
heb jij ook een relatieplanet full membership nog 2 dagen?
dan kunnen we elkaar berichten sturen op relatieplanet.
neequote:Op woensdag 30 november 2011 17:40 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
heb jij ook een relatieplanet full membership nog 2 dagen?
dan kunnen we elkaar berichten sturen op relatieplanet.
[..]
huh nee. of ja misschien, ik ben inmiddels me bed uit ja.
[..]
ja ik heb een studie, maar ik ga niet echt vaak heen omdat er een probleem is ofzoiets
wat heb jij nou de hele tijd tegen me?quote:Op woensdag 30 november 2011 17:40 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat kan hier ook schat, maar dan gratis.
Beter ga je in real life wat doenquote:Op woensdag 30 november 2011 17:42 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
wat heb jij nou de hele tijd tegen me?
dat is toch niet hetzelfde! als ik berichten krijg op relatieplanet dan kan ik zeggen dat ik echte contacten heb via relatieplanet.nl.
Ik zou het maar op een andere manier proberen vriend.quote:Op woensdag 30 november 2011 17:42 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
dat is toch niet hetzelfde! als ik berichten krijg op relatieplanet dan kan ik zeggen dat ik echte contacten heb via relatieplanet.nl.
Man laat dat relatieplanet voor wat het is. Maak een profiel aan op paiq, is toch gratis en lul tegen alles wat vrouw is. Lul elke keer over films en muziek. Dat doet het altijd goed. Vertel dat je zelf piano speelt. Dat werkt ook altijd prima.quote:Op woensdag 30 november 2011 17:42 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
Zwemmen lijkt mij op zich wel leuk. Moet ik eerst een passende zwembroek halen. Sportwinkel hebben ze zoiets wel he?quote:Op woensdag 30 november 2011 17:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zwemmen lijkt me een heel goed idee. Hartstikke gezond voor je, je bent er weer eens uit en je kunt knappe sportieve vrouwen ontmoeten.
Ik werk nog aan de moed om er aan te beginnen.
Moet je zeker doen! Is heel erg leuk en gezellig. Uit eindelijk lul je meer dan dat je aan het zwemmen bentquote:Op woensdag 30 november 2011 17:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zwemmen lijkt me een heel goed idee. Hartstikke gezond voor je, je bent er weer eens uit en je kunt knappe sportieve vrouwen ontmoeten.
Ik werk nog aan de moed om er aan te beginnen.
Die kans acht ik zeer groot.quote:Op woensdag 30 november 2011 17:49 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Zwemmen lijkt mij op zich wel leuk. Moet ik eerst een passende zwembroek halen. Sportwinkel hebben ze zoiets wel he?
Dat is een goede vraag. Al 8 jaar niet gezwommen geloof ik.quote:Op woensdag 30 november 2011 17:49 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Zwemmen lijkt mij op zich wel leuk. Moet ik eerst een passende zwembroek halen. Sportwinkel hebben ze zoiets wel he?
Hehe, vast wel. Eens kijken wat het bad is dat het dichtste in de buurt zit.quote:Op woensdag 30 november 2011 17:50 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Moet je zeker doen! Is heel erg leuk en gezellig. Uit eindelijk lul je meer dan dat je aan het zwemmen bent
Ik al langer niet. Wist ook niet of ze die misschien alleen in de zomer verkochten of niet.quote:Op woensdag 30 november 2011 17:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is een goede vraag. Al 8 jaar niet gezwommen geloof ik.
Ach, vast wel ergens een te vinden bij de Perry ofzo.quote:Op woensdag 30 november 2011 17:54 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik al langer niet. Wist ook niet of ze die misschien alleen in de zomer verkochten of niet.
Tis inderdaad wel rustig. Ik denk dat ik straks toch maar naar de supermarkt ga zodat ik fatsoenlijk kan koken vanavondquote:Op woensdag 30 november 2011 17:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ach, vast wel ergens een te vinden bij de Perry ofzo.
Het is best rustig hier, opvallend.
Ik haal wel een zwembroek gelijktijdig met een paar binnengympen, die moest ik toch nog hebben. Doe ik wel by Perry oidquote:
quote:Hoi.
Leuke dingen heb je allemaal bij je favorieten staan, je klinkt zoals ik ook beetje ben en dan is er hogere kans op de mens tegenkomen waar je vanzelf bijblijft omdat het leuk is.![]()
I kan u berichtjes gaan sturen. Gewoon chill , bijvoorbeeld over het sinterklaasjournaal of mijn vorderingen aan me kostuum aan het sociaal geaccepteerde larpen het charles dickens deventerfestijn.
Er is nu even haast geboden, want het kan nog maar een dag of 2 berichten, dan kunnen we nooit meer sturen.
en ik wil niet dingen ongewenst sturen uiteraard, want dat is lastig voor de maatschappij, en staat vreemd.
en de sneeuw komt eraan! dus er is wat haast bij geboden
Wat heb jij van het weekend gedaan?
Ik heb kaarsjes gebrand, en ben met me fiets achter een lastig hekje blijven hangen.
groetjes
Dit dus.quote:Op woensdag 30 november 2011 18:03 schreef Myraela het volgende:
Zwemmen.
Het is dat ik al 5 jaar niet meer durf, anders zou ik echt enorm veel zwemmen.Echt heerlijk dat.
Whut? Seks tussen normale zit?quote:Op woensdag 30 november 2011 18:03 schreef heloef het volgende:
Ik heb vandaag weer gemerkt seks tussen normale zit er niet uit.
Note to self: niet voor de grap langs het pornokanaal zappen
Een topic vol mensen die niet durven te zwemmen. Misschien maar eens de TT veranderen.quote:Op woensdag 30 november 2011 18:03 schreef Myraela het volgende:
Zwemmen.
Het is dat ik al 5 jaar niet meer durf, anders zou ik echt enorm veel zwemmen.Echt heerlijk dat.
Ik vind dit berichtje gewoon zo onbenullig dat het een beetje schattig is.quote:Op woensdag 30 november 2011 18:04 schreef mylifeisgrey het volgende:
telt eenzijdig contact met de vrouw ook?
ik heb net een berichtje gestuurd op relatieplanet, dat is helemaal gelukt.
in me uitbox staat nu:
[..]
Goed plan.quote:Op woensdag 30 november 2011 18:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Een topic vol mensen die niet durven te zwemmen. Misschien maar eens de TT veranderen.
bedelberichten met excusen dat ze heel speciaal voor me is en dat ik echt niemand anders wat stuur werken niet, dat is bij de hoeren iig zo.quote:Op woensdag 30 november 2011 18:06 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik vind dit berichtje gewoon zo onbenullig dat het een beetje schattig is.
Ik snap niet waarom je telkens terug valt op hoeren. Ik zie dat niet eens als personen maar als een beroep. Ik ken iemand die hoer is, die had een speciale telefoon voor die zaken, zodra ze die telefoon op nam, zette ze een neppe stem op, nam ze een andere naam aan en werkte ze elke keer hetzelfde riedeltje af. Dat moet je los zien van personen en dat contact moet je niet vergelijken met normaal sociaal contact.quote:Op woensdag 30 november 2011 18:07 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
bedelberichten met excusen dat ze heel speciaal voor me is en dat ik echt niemand anders wat stuur werken niet, dat is bij de hoeren iig zo.
en het voelt ook kut voor mij, want dan kan ik weer maanden lang me kut voelen dat geen enkel contact mogelijk is omdat zelfs de prostituee niet reageert.
quote:Op woensdag 30 november 2011 18:10 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom je telkens terug valt op hoeren. Ik zie dat niet eens als personen maar als een beroep. Ik ken iemand die hoer is, die had een speciale telefoon voor die zaken, zodra ze die telefoon op nam, zette ze een neppe stem op, nam ze een andere naam aan en werkte ze elke keer hetzelfde riedeltje af. Dat moet je los zien van personen en dat contact moet je niet vergelijken met normaal sociaal contact.
ah ik had echt interesse aan contactgegevens of nummer of iets toen ik het nog moeilijk vond om met hoeren af te spreken, met de hoop dat het dan bij haar wel makkelijk ging.quote:Op woensdag 30 november 2011 18:11 schreef Myraela het volgende:
Oh, en het aanbod dat ik haar telefoniste wel mocht worden, zodat ze ook klanten kon aannemen terwijl ze met een ander bezig was heb ik toch maar afgewezen.
staat het nu verdacht als ik niets ga terugsturen?quote:hai,
toevallig heb ik wel een premuim lid,
appart verhaaltje wat je schrijft en ik snap er dan ook geen snars van eerlijk gezegd wat moet ik hier mee kun je duidelijker zijn
en heb je maar 1 foto?
Ik ben echt een randdebiel.quote:
quote:Op woensdag 30 november 2011 18:03 schreef heloef het volgende:
Ik heb vandaag weer gemerkt seks tussen normale mensen ziet er soms niet uit.
Note to self: niet voor de grap langs het pornokanaal zappen
Lang verhaal.quote:Op woensdag 30 november 2011 18:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
Apart. Waar leer je een hoer kennen?
Hoer achter de hand hebben, altijd handig, toch. Toch?quote:Op woensdag 30 november 2011 18:09 schreef DenWauwelaar het volgende:
Waarom zou je contact onderhouden met prostitues?
In de snackbar.quote:Op woensdag 30 november 2011 18:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
Apart. Waar leer je een hoer kennen?
De meesten wachten tot jij een truukje gaat doen.quote:Op woensdag 30 november 2011 18:13 schreef kree het volgende:
gadver ik ga weer eens falen in een paiq gesprekje.
Die meiden vertellen ook echt niks zelf.
Denk dat ik het er maar afgooi.
in het geval van mij is het niet handig om achter "de hand te houden".quote:Op woensdag 30 november 2011 18:17 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hoer achter de hand hebben, altijd handig, toch. Toch?
quote:gadver ik ga weer eens falen in een paiq gesprekje.
quote:Floor is offline
Nee dank je. Ik heb er principieel wat op tegen.quote:Op woensdag 30 november 2011 18:17 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hoer achter de hand hebben, altijd handig, toch. Toch?
Ik snap het niet. Dat bericht was naar een hoer?quote:Op woensdag 30 november 2011 18:21 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
in het geval van mij is het niet handig om achter "de hand te houden".
want ik houd haar niet achter de hand, want het is me enige kans op enigszins dingen wat stelletjes doen.
oeh. zou je voordat ze je blokkeert even willen saven.quote:Op woensdag 30 november 2011 18:13 schreef kree het volgende:
gadver ik ga weer eens falen in een paiq gesprekje.
Ik wil je best vertellen wat ik roep hoorquote:Op woensdag 30 november 2011 18:22 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
oeh. zou je voordat ze je blokkeert even willen saven.
iedereen doet mysterious over wat er in de paiq gesprekken wordt gezegd.
ik heb zelf ook 2 gesprekken geprobeert.
die kan ik jou ook sturen
nee dat was een poging op relatieplanet. voor het eerst hor dat ik een berichtje stuur volgensmij op relatieplanet.quote:Op woensdag 30 november 2011 18:22 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Ik snap het niet. Dat bericht was naar een hoer?
Ik wil je het wel even pmen hoor.quote:Op woensdag 30 november 2011 18:22 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
oeh. zou je voordat ze je blokkeert even willen saven.
iedereen doet mysterious over wat er in de paiq gesprekken wordt gezegd.
ik heb zelf ook 2 gesprekken geprobeert.
die kan ik jou ook sturen
Ik bedoel dus voor als je weer eens zin hebt.quote:Op woensdag 30 november 2011 18:21 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
in het geval van mij is het niet handig om achter "de hand te houden".
want ik houd haar niet achter de hand, want het is me enige kans op enigszins dingen wat stelletjes doen.
Paiq is een kwestie van veel lijntjes uitzetten.quote:Op woensdag 30 november 2011 18:23 schreef kree het volgende:
[..]
Ik wil je het wel even pmen hoor.
Nouja doe ik me best faalt alsnog :S
Maar waarom stuur je dan zo'n vaag bericht?quote:Op woensdag 30 november 2011 18:23 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
nee dat was een poging op relatieplanet. voor het eerst hor dat ik een berichtje stuur volgensmij op relatieplanet.
ja als je die krijgt haha zit er nu al dik een maand op 5 matches nouja boeiequote:Op woensdag 30 november 2011 18:24 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Paiq is een kwestie van veel lijntjes uitzetten.
Ik had er 3.quote:Op woensdag 30 november 2011 18:25 schreef kree het volgende:
[..]
ja als je die krijgt haha zit er nu al dik een maand op 5 matches nouja boeie
Ik heb er 20 ofzo.quote:Op woensdag 30 november 2011 18:25 schreef kree het volgende:
[..]
ja als je die krijgt haha zit er nu al dik een maand op 5 matches nouja boeie
Hij denkt dat het normaal is.quote:Op woensdag 30 november 2011 18:25 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Maar waarom stuur je dan zo'n vaag bericht?
Verstuur wat oneliners. Ik krijg eigenlijk zelden een nee daarop. Maar vaak denk ik vooral zelf nog daarna van 'had ik niet moeten doen'...quote:
Nee, na registratie niks meer mee gedaan. Vond het veel te omslachtig. Ik probeer liever op andere manieren erachter te komen hoe leuk iemand is.quote:
Dat is waar.quote:
Ja, maar dat schiet natuurlijk ook niet op, die mannen denken een match te hebben en ik heb ondertussen zoveel matches dat ik helemaal niets meer volg en er gewoon mee stopquote:
Ik heb er niet echt hoop meer in dat ik via die site iemand ga vinden.quote:Op woensdag 30 november 2011 18:30 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Dat is waar.
Ik schoon regelmatig op.
Vrouwen die nooit iets uit zichzelf zeggen of er op foto's toch niet leuk genoeg uitzien gaan gewoon exit.
Ik heb het 3 keer overgelezen, maar ik snap echt niet wat ie nou zegt. Valt me mee dat ze wat terugstuurde?quote:Op woensdag 30 november 2011 18:28 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hij denkt dat het normaal is.
Zou willen dat er zoveel vrouwen op mij afkwamen (ja weer effe de standaard smiley)quote:Op woensdag 30 november 2011 18:30 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, maar dat schiet natuurlijk ook niet op, die mannen denken een match te hebben en ik heb ondertussen zoveel matches dat ik helemaal niets meer volg en er gewoon mee stop
Ik heb die hoop nooit gehad. En ik zit er denk ik niet goed in om echt dates te hebben die tot meer leiden dan of sex of vriendschap of niks. Ik doe er ook geen fuck moeite voor op zo'n date.quote:Op woensdag 30 november 2011 18:31 schreef kree het volgende:
[..]
Ik heb er niet echt hoop meer in dat ik via die site iemand ga vinden.
Blijft wel leuk om een beetje te lullen afentoe en je weet het nooit.
Dus ik check het afentoe nog even.
Ja idd ik probeer het maar gewoon echt hoop heb ik ook niet nee via die sitequote:Op woensdag 30 november 2011 18:32 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ik heb die hoop nooit gehad. En ik zit er denk ik niet goed in om echt dates te hebben die tot meer leiden dan of sex of vriendschap of niks. Ik doe er ook geen fuck moeite voor op zo'n date.
Ik ga er gewoon zitten en zie wel wat gebeurd. Voor die laatste was ik eindelijk een beetje zenuwachtig, iets wat ik normaal nooit heb.
maar ja, dan heb je humor gemeen maar een date waar dat nergens blijkt...
Dat wil je helemaal niet hoor.quote:Op woensdag 30 november 2011 18:32 schreef kree het volgende:
[..]
Zou willen dat er zoveel vrouwen op mij afkwamen (ja weer effe de standaard smiley)![]()
![]()
![]()
Ook tientonners? Dan mag je met mij meelopen en ervoor springen.quote:Op woensdag 30 november 2011 18:32 schreef kree het volgende:
[..]
Zou willen dat er zoveel vrouwen op mij afkwamen (ja weer effe de standaard smiley)![]()
![]()
![]()
Als je kan kiezen......quote:Op woensdag 30 november 2011 18:35 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ook tientonners? Dan mag je met mij meelopen en ervoor springen.
Ik heb nog weleens sjans van tientonners...
kiezen is ook niet alles, merk ik met een fotoronde op paiq.quote:
ja ook gedaan haha verspil er je tijd niet aan.quote:Op woensdag 30 november 2011 18:36 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
kiezen is ook niet alles, merk ik met een fotoronde op paiq.
Weer iets over die nutteloze site?quote:Op woensdag 30 november 2011 18:36 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
kiezen is ook niet alles, merk ik met een fotoronde op paiq.
Ik heb altijd het idee dat ik een voederbak aan mn reedt heb hangen....quote:Op woensdag 30 november 2011 18:37 schreef heloef het volgende:
Tientonners zou ik ook niet achter me aan willen hebben, dan liever zo als het nu is.
Ja. Daten?quote:Op woensdag 30 november 2011 18:38 schreef Prinsesje4you het volgende:
[..]
Weer iets over die nutteloze site?
Dan kan ie beter bepalen dat hij je slechte matches blijft geven.quote:
Ik heb er de kracht niet meer voorquote:Op woensdag 30 november 2011 18:39 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Dan kan ie beter bepalen dat hij je slechte matches blijft geven.
Bij ons op school sluiten ze dat soort weddenschappen nooit af.quote:Op woensdag 30 november 2011 18:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
Een 14-jarig meisje uit Zagreb heeft een bedenkelijke weddenschap gewonnen. Het Kroatische tienermeisje is in slechts een maand tijd met maar liefst honderd mannen naar bed geweest.
Het meisje was met enkele klasgenootjes een wedstrijdje neuken aangegaan. Het enorm uit de hand gelopen spelletje is door het jonge sletje glansrijk gewonnen. Dit tot grote ontzetting van de Kroatische kinderbescherming.
"Het was een soort spelletje in haar klas wie de meeste mannen in bed zou weten te krijgen", zo laat woordvoerster Gordana Flander van de kinderbescherming weten. "Het meisje krijgt nu therapie om haar te laten begrijpen waarom ze fout bezig is geweest."
Wut?
Ik trek niemand aan, dus ik heb der geen last van gelukkig.quote:Op woensdag 30 november 2011 18:38 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ik heb altijd het idee dat ik een voederbak aan mn reedt heb hangen....
Hoe waren de resultaten in de rest van de klas wil ik dan weer weten.quote:Op woensdag 30 november 2011 18:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
Een 14-jarig meisje uit Zagreb heeft een bedenkelijke weddenschap gewonnen. Het Kroatische tienermeisje is in slechts een maand tijd met maar liefst honderd mannen naar bed geweest.
Het meisje was met enkele klasgenootjes een wedstrijdje neuken aangegaan. Het enorm uit de hand gelopen spelletje is door het jonge sletje glansrijk gewonnen. Dit tot grote ontzetting van de Kroatische kinderbescherming.
"Het was een soort spelletje in haar klas wie de meeste mannen in bed zou weten te krijgen", zo laat woordvoerster Gordana Flander van de kinderbescherming weten. "Het meisje krijgt nu therapie om haar te laten begrijpen waarom ze fout bezig is geweest."
Wut?
Mijn mega bericht op P ( ja ik heb weer eens ingelogd had weer berichten)quote:
Ik verder ook niets hoor. Ik schijn een soort onbenaderbaarheid te hebben, heeft een goede vriendin weleens toevertrouwd. Dat klopt ook wel, ik ben geen leger des heils. Je moet van goede huize komen en het als uitdaging zien. En de meeste vrouwen zijn toch wel op zoek naar het huis-, keuken- en tuingemak van een halfzachte vent op mijn leeftijd.quote:Op woensdag 30 november 2011 18:41 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik trek niemand aan, dus ik heb der geen last van gelukkig.
En krijgen die geen psychische evaluatie omdat ze niet gewonnen hebben?quote:Op woensdag 30 november 2011 18:42 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hoe waren de resultaten in de rest van de klas wil ik dan weer weten.
Ik kan me voorstellen dat je staat te popelen.quote:Op woensdag 30 november 2011 18:42 schreef Prinsesje4you het volgende:
Bla bla- ik ben een watje van een gast - blah
Geen idee of dit bij ons plaatsvond. Wel hoorde ik altijd wie wie had gedaan op welke wijze en waar. Leuk te horen dat het meisje waar je verliefd op bent (14 jaar) 2 avonden geleden een onbekende kerel heeft staan pijpen op straat na het uitgaan. Altijd leuk.quote:Op woensdag 30 november 2011 18:41 schreef heloef het volgende:
[..]
Bij ons op school sluiten ze dat soort weddenschappen nooit af.
Uitstekende vraag.quote:Op woensdag 30 november 2011 18:42 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hoe waren de resultaten in de rest van de klas wil ik dan weer weten.
quote:Op woensdag 30 november 2011 18:44 schreef -Strawberry- het volgende:
100 in een maand tijd...dat is meer dan 3 per dag. Fuckkk.
Vrouwen laten niet altijd hun ware aard zien en wij mannen laten ons om de tuin leiden. Maar als een vrouw gewoon lekker wil stokslobberen of dr kut op half 7 heeft hangen, dan laten ze zich nog nemen door Saddam Hussein. Als ie maar een mooi verhaal heeft...quote:Op woensdag 30 november 2011 18:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
Geen idee of dit bij ons plaatsvond. Wel hoorde ik altijd wie wie had gedaan op welke wijze en waar. Leuk te horen dat het meisje waar je verliefd op bent (14 jaar) 2 avonden geleden een onbekende kerel heeft staan pijpen op straat na het uitgaan. Altijd leuk.
En als je 31 bent?quote:Op woensdag 30 november 2011 18:47 schreef Myraela het volgende:
Ik hoef de 100 nooit te halen, laat staan op je 14de al.
Gisteren een mokkel op TV dat er op haar 16de al 200 had gehad.quote:Op woensdag 30 november 2011 18:47 schreef Myraela het volgende:
Ik hoef de 100 nooit te halen, laat staan op je 14de al.
Zelfs op mijn 31ste hoef ik geen 100 verschillende mannen gehad te hebben hoor. Ik hoop gewoon wat langer met dezelfde te doenquote:
dat is nog eens hart voor de zaakquote:Op woensdag 30 november 2011 18:49 schreef heloef het volgende:
[..]
Gisteren een mokkel op TV dat er op haar 16de al 200 had gehad.
Je zou denken dat je na de 50 de tel wel kwijt bent.quote:Op woensdag 30 november 2011 18:49 schreef heloef het volgende:
[..]
Echt he.quote:Op woensdag 30 november 2011 18:50 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Je zou denken dat je na de 50 de tel wel kwijt bent.
Het lijkt me wat suf als het je streven is, maar ik ben 31 en zal er niet ver vanaf zitten. Ik hou het niet bij.quote:
Word aseksueel.quote:Op woensdag 30 november 2011 18:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik hoef helemaal niemand die de slet uithangt.
Princess by day, slut at night.quote:Op woensdag 30 november 2011 18:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik hoef helemaal niemand die de slet uithangt.
Ik doe een poging.quote:
Jij mag, jij hebt een glitterfoon.quote:
Ik heb niet zoveel ONSjes gehad.quote:Op woensdag 30 november 2011 18:52 schreef Myraela het volgende:
Ik vind 100 niet extreem hoor, als je 31 bent, maar het zou voor mij gewoon niet hoeven. Ik vind ONSjes veel minder tof dan vaste scharrels.
Slet.quote:Op woensdag 30 november 2011 18:50 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Het lijkt me wat suf als het je streven is, maar ik ben 31 en zal er niet ver vanaf zitten. Ik hou het niet bij.
Ach ik heb ook zelf graag een meisje die weet wat ze aan het doen is.quote:
Ik ook niet, de meeste zie ik wel vaker.quote:Op woensdag 30 november 2011 18:52 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ik heb niet zoveel ONSjes gehad.
Maar ben sinds mijn 14de actief. Sja...
Oke. Hebben jullie dat echt zo vaak gedaan?quote:Op woensdag 30 november 2011 19:05 schreef Myraela het volgende:
[..]
Verschillende mannen/vrouwen geneukt.
Neehoor, maar ik ben pas 19, dus tegen de tijd dat ik 30 ben zou het zomaar kunnen. Maar ik denk het niet.quote:Op woensdag 30 november 2011 19:06 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Oke. Hebben jullie dat echt zo vaak gedaan?
Verandering van spijs doet eten.quote:Op woensdag 30 november 2011 19:07 schreef Myraela het volgende:
[..]
Neehoor, maar ik ben pas 19, dus tegen de tijd dat ik 30 ben zou het zomaar kunnen. Maar ik denk het niet.
Dat is ook totaal geen noodzaak, maak je niet druk. Na 30 gaat het vervelen.quote:Op woensdag 30 november 2011 19:10 schreef heloef het volgende:
100 haal ik mijn hele leven niet.
Eerder 10.
Kwaliteit boven kwantiteit toch?quote:Op woensdag 30 november 2011 19:15 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Dat is ook totaal geen noodzaak, maak je niet druk. Na 30 gaat het vervelen.
Zoiets ja.quote:
Ach, dat weet je nooit, het kan soms ineens best snel zijn. Soms was ik van mijn eigen weekendplanningen verbaasd.quote:Op woensdag 30 november 2011 19:10 schreef heloef het volgende:
100 haal ik mijn hele leven niet.
Eerder 10.
Lekker.quote:Op woensdag 30 november 2011 19:24 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ach, dat weet je nooit, het kan soms ineens best snel zijn. Soms was ik van mijn eigen weekendplanningen verbaasd.Van de een door naar de ander.
Verbazingwekkend inderdaadquote:Op woensdag 30 november 2011 19:24 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ach, dat weet je nooit, het kan soms ineens best snel zijn. Soms was ik van mijn eigen weekendplanningen verbaasd.Van de een door naar de ander.
Sletj0nquote:Op woensdag 30 november 2011 19:24 schreef Myraela het volgende:
[..]
Grolsch.quote:Op woensdag 30 november 2011 19:24 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Wat heb je in de aanbieding?
Wil je niet weten.quote:Op woensdag 30 november 2011 19:26 schreef Capstan het volgende:
Waar hebben we het over? Zal ik teruglezen om erachter te komen? Wil ik het wel weten?
Goed idee, je bent toch aseksueel.quote:Op woensdag 30 november 2011 19:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik bijt nog liever mijn eigen piem0l er af.
Ik ben meer van de Palm en veel mensen die ik ken van Hertog Jan.quote:Op woensdag 30 november 2011 19:26 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Grolsch.
Bestaat er ook ander bier?
De woorden vast en scharrel horen niet bij elkaar in een zin.quote:Op woensdag 30 november 2011 19:27 schreef Myraela het volgende:
[..]
Valt wel mee, beide waren vaste scharrels.
hoezo niet? Je kan toch een vast persoon hebben die je keer op keer uit elkaar ligt te trekken zonder er verder iets anders mee te doen op neuken na?quote:Op woensdag 30 november 2011 19:28 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
De woorden vast en scharrel horen niet bij elkaar in een zin.
Hoezo niet? Zo noem ik alles wat ik op regelmatige basis zie, meer is dan alleen seks maar geen relatie mee heb.quote:Op woensdag 30 november 2011 19:28 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
De woorden vast en scharrel horen niet bij elkaar in een zin.
Ik heb niets tegen beide. Wel tegen Amstel, studentenpis.quote:Op woensdag 30 november 2011 19:27 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Ik ben meer van de Palm en veel mensen die ik ken van Hertog Jan.
Begin zelf een onderwerpquote:Op woensdag 30 november 2011 19:28 schreef Capstan het volgende:
[..]
Dan kan ik weer nergens over meepraten
100 niet extreem?!!!?quote:Op woensdag 30 november 2011 18:52 schreef Myraela het volgende:
Ik vind 100 niet extreem hoor, als je 31 bent, maar het zou voor mij gewoon niet hoeven. Ik vind ONSjes veel minder tof dan vaste scharrels.
Scharrel is min of meer al vast, dus pleonasme.quote:Op woensdag 30 november 2011 19:28 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hoezo niet? Zo noem ik alles wat ik op regelmatige basis zie, meer is dan alleen seks maar geen relatie mee heb.
Dank je. Ik voelde me net weer wat beter.quote:Op woensdag 30 november 2011 19:29 schreef Tamashii het volgende:
[..]
100 niet extreem?!!!?honderd mannen afgeneukt is wel extreem.
Hallo, Tamashii, heb jij ook problemen met versieren?quote:Op woensdag 30 november 2011 19:29 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ruilen? Ik zou wel weer wat willen voelen.quote:Op woensdag 30 november 2011 19:29 schreef heloef het volgende:
Ik zou liever a-emotioneel worden.
Nooit meer verliefd, wat zou dat mooit zijn.
Dat is minder dan 10 per jaar, dat vind ik best meevallen.quote:Op woensdag 30 november 2011 19:29 schreef Tamashii het volgende:
[..]
In hoeveel jaar? Die 100. In bv 20 jaar is dat niet eens zo heel veelquote:Op woensdag 30 november 2011 19:30 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Dank je. Ik voelde me net weer wat beter.
Ik word verliefd op alles wat alleen maar al aardig tegen me doet en er leuk uit ziet, ik ruil het graag met je.quote:Op woensdag 30 november 2011 19:30 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ruilen. Ik zou wel weer wat willen voelen.
Fapfapfapquote:Op woensdag 30 november 2011 19:31 schreef Sinji het volgende:
Ik kom even melden dat ik heel nodig moet kakken. Tot ziens.
Dat komt omdat je nog een puber bent. It will passquote:Op woensdag 30 november 2011 19:31 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik word verliefd op alles wat alleen maar al aardig tegen me doet en er leuk uit ziet, ik ruil het graag met je.
Ik ben echt niet ouderwets aangelegd, maar als ik nummer 101 zou zijn dan zou ik mij toch even achter mijn oren krabben.quote:Op woensdag 30 november 2011 19:30 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat is minder dan 10 per jaar, dat vind ik best meevallen.
Lol, my thoughts exactlyquote:Op woensdag 30 november 2011 19:32 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik ben echt niet ouderwets aangelegd, maar als ik nummer 101 zou zijn dan zou ik mij toch even achter mijn oren krabben.
En daarna alsnog er overheen. Ik blijf wel een man, natuurlijk
En dan nog steeds slechte seks hebbenquote:Op woensdag 30 november 2011 19:32 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik ben echt niet ouderwets aangelegd, maar als ik nummer 101 zou zijn dan zou ik mij toch even achter mijn oren krabben.
Ik weet toch niet of ik het zou doen, hoor. Maar dat zeg ik als maagd zijndequote:Op woensdag 30 november 2011 19:32 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Maakt het niet irritanter zeker aangezien ze nooit verliefd worden op mij.quote:Op woensdag 30 november 2011 19:31 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Dat komt omdat je nog een puber bent. It will pass
Iets met oude gebruikte fietsen...quote:Op woensdag 30 november 2011 19:33 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik weet toch niet of ik het zou doen, hoor. Maar dat zeg ik als maagd zijnde
Meestal word ik versierd. Echter heb ik een paar maanden geleden veel geflirt en nu even niet meer.quote:Op woensdag 30 november 2011 19:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hallo, Tamashii, heb jij ook problemen met versieren?
Meer info graag.quote:Op woensdag 30 november 2011 18:49 schreef heloef het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 30 november 2011 19:33 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Iets met oude gebruikte versleten fietsen...
Mja, de meeste mensen hebben tegen die tijd ook wel iets vasts, of iig serieuze relaties. Maar iemand die al die jaren single is geweest of het grootste gedeelte iig, mja, ik kan het dan niet raar vinden. Dat vind ik iets anders dan elk weekend met een ander mee naar huis gaan.quote:Op woensdag 30 november 2011 19:32 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik date geen vrouwen wiens bijnaam met "de matras van.." begint. Zelfde reden waarom ik niet naar hoeren ga.quote:Op woensdag 30 november 2011 19:32 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
En iemand die al die jaren vrijgezel is geweest maar niets gedaan heeft? Is dat raar?quote:Op woensdag 30 november 2011 19:34 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mja, de meeste mensen hebben tegen die tijd ook wel iets vasts, of iig serieuze relaties. Maar iemand die al die jaren single is geweest of het grootste gedeelte iig, mja, ik kan het dan niet raar vinden. Dat vind ik iets anders dan elk weekend met een ander mee naar huis gaan.
Minder dan 10 per jaar gemiddeld ja. Het is niet alsof je 10/70/80/90 bent je er dan ook 10 per jaar hebt......quote:Op woensdag 30 november 2011 19:30 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat is minder dan 10 per jaar, dat vind ik best meevallen.
Als je 31 bent dan hoor ik graag waar de teller op staat.quote:Op woensdag 30 november 2011 19:34 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mja, de meeste mensen hebben tegen die tijd ook wel iets vasts, of iig serieuze relaties. Maar iemand die al die jaren single is geweest of het grootste gedeelte iig, mja, ik kan het dan niet raar vinden. Dat vind ik iets anders dan elk weekend met een ander mee naar huis gaan.
Ik word eigenlijk niet verliefd met twee uitzonderingen. Das niet veel.quote:Op woensdag 30 november 2011 19:31 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik word verliefd op alles wat alleen maar al aardig tegen me doet en er leuk uit ziet, ik ruil het graag met je.
Geen zin meer in het spelletje?quote:Op woensdag 30 november 2011 19:33 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Meestal word ik versierd. Echter heb ik een paar maanden geleden veel geflirt en nu even niet meer.
Dat vind ik raarder ja. Eigenlijk.quote:Op woensdag 30 november 2011 19:35 schreef Capstan het volgende:
[..]
En iemand die al die jaren vrijgezel is geweest maar niets gedaan heeft? Is dat raar?
Gelukkig, ik was al bang dat ik de enige was.quote:Op woensdag 30 november 2011 19:35 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Minder dan 10 per jaar gemiddeld ja. Het is niet alsof je 10/70/80/90 bent je er dan ook 10 per jaar hebt......
Dat is dus belachelijk veel, en ik zou er depressief van woorden om elke keer een jongen te zien en daar het intiemste ter wereld mee te doen en dan weer uitwuiven...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |