nou. Bij de feedback krijg je geen service wat so ever. Hoogstens een gratis tas.quote:Op woensdag 30 november 2011 13:52 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Dat zal dan wel door de service komen![]()
Maar inderdaad belachelijk, JanMorien ken ik niet, eens kijken of die ook in rotterdam zit
Geluid gaat boven schoonheid beste man.quote:
Ik ben helemaal niet rijk!quote:Op woensdag 30 november 2011 13:53 schreef Moonwalk het volgende:
Waarom krijg ik trouwens de indruk dat het hier vol met rijke mannen zit?
quote:Op woensdag 30 november 2011 13:54 schreef Crutch het volgende:
[..]
Geluid gaat boven schoonheid beste man.
Maar goed, een beginnend gitarist gaat natuurlijk eerst voor kleurtjes en poespas.
Ik kreeg lekker wel altijd service, en gratis kabels, jackpluggs etc, en tekeningetjes met hoe ik het moest installeren.quote:Op woensdag 30 november 2011 13:54 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
nou. Bij de feedback krijg je geen service wat so ever. Hoogstens een gratis tas.
Bij jan morien krijg ik ook nog eens 2 gratis afstelbeurten van de gehele gitaar
Die zit alleen in delft.
Al om het feit dat je met je (ik neem aan) Epiphonequote:
1.Ja, ik weet dat het kan gebeuren. Maar zelf reageer ik altijd direct, tenzij het me echt niet kan boeien. Als iemand niet direct op mij reageert, voelt het alsof ik niet boeiend genoeg ben.quote:Op woensdag 30 november 2011 13:50 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
De eerste kan gebeuren, maak ik me soms ook wel eens schuldig aanmaar nooit als het iets belangrijks is. De tweede: Met zulke mensen breek ik na een paar keer. Dat zijn van die mensen die alleen maar leuk doen als ze wat van je willen, en alleen maar hun drama bij jou dumpen. De derde: Zijn ze hot?
Nee even serieus, daar heb jij wel vaker last van toch hoe komt dat denk je? De vierde: Dat kan helaas gebeuren, heb je zo iemand eigenlijk eens durven vragen hoe dat komt? Zou ik wel raar vinden om te vragen maar misschien krijg je een verrassend antwoord en denk je van " VERREK!" .
Maar ze zijn zo leuk verder.quote:
Die kabels kosten ook geen flikker. Ik koop een kabel van 10 meter voor 7 euro en wat jacks voor 5 euro. En dan kan ik er zelf iets van 20 kabels van 0.5m van maken.quote:Op woensdag 30 november 2011 13:55 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Ik kreeg lekker wel altijd service, en gratis kabels, jackpluggs etc, en tekeningetjes met hoe ik het moest installeren.
Je woont nog thuis, das helemaal niet zo gek met jouw leeftijdquote:Op woensdag 30 november 2011 13:56 schreef heloef het volgende:
Rijke mannen? Ik ben een sloeber die niet eens naar Sziget kan.
Ik heb geen epiphonequote:Op woensdag 30 november 2011 13:56 schreef Crutch het volgende:
[..]
Al om het feit dat je met je (ik neem aan) Epiphoneop de foto staat kan ik je niet serieus nemen.
Les Paul sowiesoquote:Op woensdag 30 november 2011 13:57 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ik heb geen epiphone
Fack dat paupermerk.
Jawel maar nu ben ik alleen met de kerst en kan mijn verdriet ook niet wegzuipen met de kerst met haar omdat ze natuurlijk weer gezellig samen is met haar vent.quote:Op woensdag 30 november 2011 13:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar ze zijn zo leuk verder.
quote:Op woensdag 30 november 2011 13:57 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Die kabels kosten ook geen flikker. Ik koop een kabel van 10 meter voor 7 euro en wat jacks voor 5 euro. En dan kan ik er zelf iets van 20 kabels van 0.5m van maken.
Applequote:
inderdaad.quote:
Jawel, maar ik blijf nog steeds een arme sloeber. Zelfs voor mijn leeftijd.quote:Op woensdag 30 november 2011 13:57 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je woont nog thuis, das helemaal niet zo gek met jouw leeftijd
Iphone opgestuurd omdat barst in scherm, na 3 weken kreeg ik een kapotte terugquote:
Dit worden inderdaad geen leuke feestdagen. Ik was alweer vergeten hoe het was om ze alleen te vieren. Maarja, mijn kratje Jan en ik slaan ons er wel doorheen.quote:Op woensdag 30 november 2011 13:58 schreef heloef het volgende:
[..]
Jawel maar nu ben ik alleen met de kerst en kan mijn verdriet ook niet wegzuipen met de kerst met haar omdat ze natuurlijk weer gezellig samen is met haar vent.
Feestdagen, wie verzon ze?
Hertog jan is de vrind van uns allemal!quote:Op woensdag 30 november 2011 14:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dit worden inderdaad geen leuke feestdagen. Ik was alweer vergeten hoe het was om ze alleen te vieren. Maarja, mijn kratje Jan en ik slaan ons er wel doorheen.
Ik weet nog niet wat ik met kerst zal doen. Wellicht iets met familie of zoquote:Op woensdag 30 november 2011 14:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dit worden inderdaad geen leuke feestdagen. Ik was alweer vergeten hoe het was om ze alleen te vieren. Maarja, mijn kratje Jan en ik slaan ons er wel doorheen.
quote:Op woensdag 30 november 2011 14:01 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Hertog jan is de vrind van uns allemal!
Ik weet het wel. Gamen en drinken.quote:Op woensdag 30 november 2011 14:01 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik weet nog niet wat ik met kerst zal doen. Wellicht iets met familie of zo
Gezellig...quote:Op woensdag 30 november 2011 14:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik weet het wel. Gamen en drinken.
Familie zie ik een avondje, is meer dan genoeg. Daarna ga ik me alleen maar aan ze ergeren.quote:Op woensdag 30 november 2011 14:03 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Gezellig...
Heb je geen vrienden of zo?
Of familie?
Ja dat is waarquote:Op woensdag 30 november 2011 14:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Familie zie ik een avondje, is meer dan genoeg. Daarna ga ik me alleen maar aan ze ergeren.
Vrienden vieren kerst bij familie of met vriendin. Voel me dan zo'n 3de wiel aan de wagen.
Ach relativeren mag bij mij ook wel.quote:Op woensdag 30 november 2011 14:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat ze met jou zou vieren.quote:
Enige vraag: waarquote:
Ik zit volgeboekt met kerst. Dus hebben we een 3e kerstdag gemaaktquote:Op woensdag 30 november 2011 14:12 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat ze met jou zou vieren.
Maar goed ze is sowieso de dagen voor Kerst al bij mij, ze kan net zo makkelijk blijven hangen.
First world problems.quote:Op woensdag 30 november 2011 14:11 schreef heloef het volgende:
[..]
Ach relativeren mag bij mij ook wel.
Ik ben godverdomme 17 en ik moet de Kerst alleen vieren.
Nou rampzalig zeg.
Bij jou natuurlijk!quote:
Ik ben mezelf na de laatste een bijzonder naar en vervelend mens gaan vinden.quote:
Over mijn dode lijk.quote:[..]
Bij jou natuurlijk!
Ja dat ben ik.quote:
Wat zijn jouw plannen?quote:
Kerstavond in limburg, 1ste kerstdag restaurant met mams familie, 2de kerstdag zwaar bierzuipen over de kater van 1ste kerstdag heen en blowen.quote:
Ja waarschijnlijk wel, misschien dat ik eerste of tweede kerstdag ga doorbrengen met anderen.quote:Op woensdag 30 november 2011 14:25 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Jij viert het toch gewoon ook met familie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |