de eerste twee heb ik net gehad. eerste was nog wat stevig / hard. tweede ging al soepeler en zat een stuk vollerquote:Op donderdag 1 december 2011 07:52 schreef J-net het volgende:
Kiran heeft vrijdagavond ook idd gegild van poep die dwars zat, pcm gegeven in hoop at het het poepen zou stimuleren door er iets in te doen en ook pijn wat zou verminderen. Volgende dag 4 luiers gehad
Hier hetzelfde. Gisteren is de kinderfysio geweest en we moeten J. vooral stimuleren recht naar voren te kijken. Hij is wel een beetje afgeplat aan de rechterkant van het op rechts slapen, terwijl hij in de wipstoel vooral naar links kijkt. Gaat die afplatting eigenlijk vanzelf weer weg?quote:Op woensdag 30 november 2011 22:34 schreef wickie het volgende:
Ik weet dat het na een behandeling meestal eerst slechter gaat, maar ti's toch weer even slikken als dat gebeurd.
We gebruiken geen zijliggingskussen, inmiddels ligt ze dus alweer ook de andere kant op, anders was het misschien wel een goede optie geweest.
Het was ook niet een echte voorkeurshouding, maar rechtuit kijken kan ze niet, daarom kiest ze een kant en dat was de minst pijnlijke en dat was rechts. Ze heeft rechts nu los gemaakt en dat merk je dus gelijk. Ze is ook fysio, ze vond oefeningen niet nodig. De scheefgroei was niet van dusdanige zorgelijke staat, meer beginnend. Ik zal het de volgende afspraak nog wel een keertje aan haar vragen.
Ze ligt ook sinds gistermiddag ook weer met gemak op links (zo bizar om dat te zien, wekenlang probeer je alles om haar die kant op te laten liggen. Zelfs in haar slaap draaide ze haar hoofdje weer om. 1 behandeling en gelijk kan ze het weer).
Heb over 2 weken weer een afspraak.
Naar voren kijken gaat nog steeds moeilijk. We moesten haar wel stimuleren naar voren te kijken dus ik leg haar nu meerdere keren per dag onder de mobiel met een liedje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |