Liene poppie
Fijn om te horen dat het de betere kant op gaat, het zijn elke keer kleine stapjes maar steeds zal het wat beter gaan en wat heerlijk van de nachten, dat lijkt me al een enorme rust voor je, kan jij ook fatsoenlijker beginnen met aansterken.
Ik zou morgen voor het eerst een dag helemaal alleen zijn, ik had al allemaal dingetjes gepland. Maar kwamen er net toevallig achter dat het niet doorgaat. M'n schoonouders hebben op donderdag oppasdag en ze hadden zelf vorige voorgesteld Wies ook mee te nemen. Belt m'n lief toevallig even op zegen ze dat wies niet mee kan omdat schoonmams naar de tandarts moet

Fijn dat ze dat ff laten weten...
Maar dit terzijde.
Ik merk inderdaad gelijk resultaat, haar voorkeurshouding is al een heel eind weg. Voor het eerst sinds tijden beweegt ze haar hoofd weer beide kanten op en ligt ze ook weer met haar hoofd naar rechts. Ben blij dat dit al zo snel goed gaat want je begon het namelijk al aan haar hoofdje te zien.
Het drinken ging gister ook echt super. Voor het eerst in haar leven dronk ze 100cc in 1x zonder pauzes en drama (hier deed ze wel 20 minuten over bijna maar dat terzijde). Ik had gister weer echt hoop (nog steeds wel hoor). Vandaag ging het weer bagger slecht. Met veel pijn en moeite dus, veel spugen en weer al 3 dagen geen poep maar wel de hele dag door gesteun en gekreun. Ik denk dat vannacht of morgenvroeg de poep komt.
Doordat ze zolang over de voedingen doet komen we niet uit meer overdag en komt ze dus nu 's nachts weer voor een fles. Komt allemaal wel goed, we zijn druk bezig.
Ik ben al blij dat ik weer voor m'n meisjes kan zorgen in m'n eentje.
Ik ga half januari weer aan de slag.
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..