abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_105004757
28 november 2010: V. ( of 'kater') zoon van Pvoesss
***30 november 2010: 'Soneal', zoon van Leandra en Nostalgist***
28 december 2010: Jelle, zoon van Mrien
08 januari 2011: Eline Catharina Helena, dochter van Sugarsnap
15 januari 2011: Lena, dochter van Claudia_x
02 maart 2011: Geert, zoon van DJMO
05 maart 2011: Sarah, dochter van MamaPurk
12 maart 2011: Saar, dochter van Twentemeisje
26 maart 2011: Marinde Renée, dochter van Nienna
08 april 2011: Kiran, zoon van J-net
14 april 2011: Espen, zoon van Jeetjejom
08 mei 2011: Eva Lynn, dochter van Danic
08 mei 2011: Ean, dochter van ferrari_rood
12 mei 2011: 'Larissa', dochter van The_Tankgirl
14 mei 2011: Jelte, zoon van Poppedein
18 mei 2011: Seth, zoon van Takkembah
01 juni 2011: Sam, dochter van Seilram
02 juni 2011: 'Bartje' zoon van laiveneertiekje
08 juni 2011: ' Tienus' zoon van Mefke79
***12 juni 2011: 'Lientje' dochter van Juud79 en Dementor***
17 juni 2011: Evan, zoon van Cleany
19 juli 2011: Jurre, zoon van Aventura
20 juli 2011: Cas, zoon van Cyntiaa
21 juli 2011: Floris, zoon van LiedjeBackstage
17 augustus 2011: Liene Nikkie, dochter van Beessie-Jen
26 augustus 2011: Jelle, zoon van Hilliebillie
26 augustus 2011: Simon, zoon van Mevr_Mus
11 september 2011: Wies, dochter van Wickie
18 september 2011: Eva, dochter van Take_A_Picture
23 september 2011: Linus, zoon van Kaarr
28 september 2011: Leonore, dochter van Bass-Miss
28 september 2011: Lex Lucian, zoon van Kleurdoos
29 september 2011: Kyan, zoon van Lujaxa
24 oktober 2011: Anouk, dochter van susie
4 november 2011: Jelte Roan zoon van Vlindur

*** vermeldingen zijn officiële Fok!baby's
(Een Fok!baby is een baby geboren uit een relatie waarbij de ouders elkaar hebben leren kennen op FOK!)

Graag de lijstjes NIET zelf aanpassen, er verdwijnen nog wel eens kindjes van lijsten op die manier. De modjes lopen de lijstjes af en toe na.
pi_105004836
Dus, ik feliciteerde Soneal met de allereerste verjaardag en sloot het topic..
Maar hier dus weer verder :)
Beeb ligt hier al vanaf 13.00 uur in bed zonder te huilen :) Maar hij slaapt nog steeds niet (maakt geluidjes) en dat terwijl hij echt hartstikke moe is. Als ik hem in de box had neergelegd was hij waarschijnlijk al 6x vertrokken geweest...
pi_105006760
Deze mama is toch echt ziek geworden. Afgelolpen nacht naar de HAP geweest oorontsteking.
Maar het 1e tandje bij Ean is door *O* het is nog maar een puntje maar het begin is er.
pi_105006776
Soneal en Leandra van harte gefeliciteerd.
pi_105007903
meh, terug van t CB en daar ontdekkten we 3 pokjes :{ wel snel ff op de weegschaal gesmeten maar hij had zijn romper en luier wel aan. 5990 gram(ong. 100 gram eraf voor luier en romper) en zo'n 60 cm

vorige keer , 4 weken terug, 3880 en 53 cm :o :D
en kijk wat ie doet! mn 3wekentevroege! groet 365 gram per week!

volgende week vrijdag krijgt ie zijn inentingen
  woensdag 30 november 2011 @ 15:02:01 #6
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_105008051
pokkies, lex?

Hij groeit iig pretty damn good!!!

Ik had eergisteren de schrik van mijn leven, ziekelijke zoon van me. Lag te brullen in de box, meneer wilde de fles, dus ik klaarmaken. Opeens: stilte. Moederalarm af. Zie ik de plant naast de box op en neer gaan.... is meneer gewoon gaan staan :o :o ik schrok me helemaal de t*ring.... :o . Dus nu bedje en box naar beneden.

Leandra, proficiat met Son *O*
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_105008565
Soneal gefeliciteerd!

KD, wat super, hij groeit geweldig! Naar van die pokken zo vroeg, dan kunnen ze het volgens mij nog eens krijgen.. }:| Is Elin er al vanaf?

Hier net terug van babymassage, meneertje vindt uitkleden en bloot zijn echt drama dus dat is best huilen als je in je blootje gemasseerd moet worden.. maar na een tijdje vond hij het wel lekker en werd ie helemaal zen O+

Ter afsluiting in de tub (kan hij ook meedingen naar Anouk?? :+ :P )
pi_105008581
jep de waterpokkies van zijn zus gekregen :{
en staan O+! nu kan zijn zus m omduwen O+
pi_105008650
Ja euh Jipster, jij gooit m er in zijn adamskostuum in, daar kan lex nooit tegenop! en Elin is er idd vanaf, althans die heeft korsten op r kop. en ze kunnen het dan nog eens krijgen idd. Elin heeft er maar 2 nachtjes last van gehad gelukkig
  woensdag 30 november 2011 @ 16:42:42 #10
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_105011515
Jazeker Jipster! Wat een lekker bekkie! Lexanova krijgt erg veel competitie! :D Ik zal straks de laptop ff aanslingeren, heb vandaag een leuke foto gemaakt!
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_105011733
Jipster O+ O+
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_105012439
ah.. KD.. arme Lex.. heeft hij er last van?

Takkembah, 6,5 maand is jou kleintje? En nu al staan, wauw!

Jipster, lekker hoor, babymassage :) Is het extra warm in die ruimte?

En Danne ligt weer in z'n eigen bedje (hij slaapt beneden in de box veel te onrustig), het gaat vandaag verbazingwekkend goed O+
pi_105012462
Ow jakkes KD, wat vervelend nu al waterpokken.
Hopelijk heeft Lex er net zo weinig last van als Joris.

Bij Joris duurde het overigens echt 10 volle dagen voordat ze ingedroogd waren, dus of je de prikken van volgende week vrijdag al gaat halen weet ik niet.
Wij hebben er toen voor gekozen om hem even een weekje rust te geven en ook nog vlak na de waterpokken te laten prikken.
pi_105013288
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2011 17:10 schreef Nirak het volgende:

En Danne ligt weer in z'n eigen bedje (hij slaapt beneden in de box veel te onrustig), het gaat vandaag verbazingwekkend goed O+
onze ukkie slaapt snachts alleen op mij... :D overdag ook alleen in onze armen O+ van de box moet ze niks van weten
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_105013881
Danne sliep vanaf dag 1 2 meteen in zijn eigen bedje, echt heerlijk :)

Overdag lag hij de eerste week ook in zijn eigen bedje tussendoor. En natuurlijk toen de kraam weg was wilde hij dat niet meer :')

Maar hij vond de box ook fijn gelukkig. En natuurlijk vaak bij de mamma's. Zeker als ik 's avonds thuiskom dan knuffelen we lekker samen na het eten O+ Vaak totdat het douche ritueel begint.

Nu begint hij zijn eigen bedje overdag ook weer leuk te vinden :)
Trotse mamma :)
pi_105013945
Succes met de pokken KD :*
Trotse mamma :)
pi_105014115
ik hou de mijne vast wanneer ik kan :D ligt op mn buik as we speak, al 3 uur O+ ik en mijn roze wolk zijn content.
pi_105015036
Hopelijk krijgt Lex niet veel last van zijn pokjes. Blijf lekker genieten van je roze wolk KD!

Floris slaapt 's nachts meestal in zijn wiegje of anders naast me, als ik weer eens tijdens de laatste voeding in slaap ben gevallen :D. Overdag wil die kleine meneer echt niet in zijn wiegje slapen, ook niet in zijn ledikant btw. Maar slaapt hij wel vaak in de draagdoek O+ heel soms in de box.
pi_105015226
hier ook een frummel op mijn buik :Y
ze wil nergens anders O+ het verzacht wel het feit dat ik haar in mijn buik zo mis :@
pi_105016350
Hier ook baby op buik, lekker samen knuffelen :)
  woensdag 30 november 2011 @ 19:07:57 #21
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_105017050
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2011 18:20 schreef bitterend het volgende:
hier ook een frummel op mijn buik :Y
ze wil nergens anders O+ het verzacht wel het feit dat ik haar in mijn buik zo mis :@
Ik voelde de eerste 2 weken heel vaak aan Lientje dr billen. Ze lag in de buik met haar billen bovenin en rug aan de buitenkant van mijn buik. Dus ik voelde wekenlang dat kontje als ik mijn hand op mijn buik legde. Die buik kon me gestolen worden, die was zo huge, maar dat kontje... O+
pi_105017124
Ah Lex waterpokken hopelijk krijgt hij er niet zoveel last van.
Hier ook een ziek meisje. Vriend haalde haar uit bed voor d'r groente en ze spuugt beneden zo nog een golf melk. Ze spuugt wel vaker dus toch de groente gegeven. Ze at er heel lekker van maar spuugde 15min later alles onder. Dus hup schone kleren. Later de fles geprobeerd hier begon ze meteen van te drinken om halverwege zichzelf en mij helemaal onder te spugen.
Ze ligt nu dus ziekjes in bed en ik de wasmachine maar aangezet.
  woensdag 30 november 2011 @ 19:17:06 #23
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_105017419
Leandra van harte! *O*

Takkembah; dat is schrikken inderdaad, maar wat een gezicht moet dat geweest zijn! ^O^

Oh nee KD, Lex ook de pokken te pakken? Wat sneu voor zo'n kleintje :*

Zo en nu weer even een spam van Anouk! Ik zat te twijfelen tussen 2, dus plaats ze gewoon allebei :6 Een lach is lastig op de foto te nemen zeg! Ze lag toch heerlijk in de box te "kraaien" en lachen, camera erbij, flits, lach weg! _O-
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_105018592
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2011 19:07 schreef Juud79 het volgende:

[..]

Ik voelde de eerste 2 weken heel vaak aan Lientje dr billen. Ze lag in de buik met haar billen bovenin en rug aan de buitenkant van mijn buik. Dus ik voelde wekenlang dat kontje als ik mijn hand op mijn buik legde. Die buik kon me gestolen worden, die was zo huge, maar dat kontje... O+
O+

ohhh f_r zielige meisje! beterschap!

Susie wat is anouk al groot :o

pff mijn meissie gaat ook zo groot worden :'( :'( ben echt emo :')
  woensdag 30 november 2011 @ 19:52:16 #25
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_105018970
Lieverd, ze was al 4790 bij geboorte, dus had een klein voorsprongetje. Komt allemaal goed schatje :*

Oh F-R; ean aan het spugen? Wat zielig is dat! Arm meiske :*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')