SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
Heel veel sterkte en een mooie naam!quote:Op woensdag 30 november 2011 12:16 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Royale with cheese![]()
En UFT, ik heb gisteren mijn schoen gezet, met een briefje erin dat ik toch wel heel blij zou worden van een 3DS en vanmorgen zat er een gedichtje in dat de Sint het fijn vind om mij blij te maken en dat ik 'm mocht gaan halendanku voor den goeden tip
raad eens wat ik op mijn nachtkastje heb?
In other news: we zijn in het ziekenhuis geweest en ergens de komende paar weken wordt ik in overleg over de datum ingeleid. We krijgen een zoontje en hij heet Gabriël![]()
Ook met de hoeveelheid wachtkamer die ik nog in het verschiet heb wel fijn..quote:Op woensdag 30 november 2011 12:30 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Heel veel sterkte en een mooie naam!![]()
En lief dat je de 3DS toch hebt mogen kopen. Kan je je gedachten hopelijk wat verzetten.
Hmm ik heb eerder een: Veel kleuren zien er uit als den eersten idee bij.quote:Op woensdag 30 november 2011 12:38 schreef megamandy het volgende:
Foto's van the Naked Palette 2, met lipgloss
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb nog geen OMG I NEEDZ! EINZ!!1!! idee
Hoelang ben jij ongeveer zwanger?quote:Op woensdag 30 november 2011 12:37 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ook met de hoeveelheid wachtkamer die ik nog in het verschiet heb wel fijn..
En Priemmeke, 30 weken, jeumig, heftig zeg..bizar hoe zulke dingen dan lopen, pfff..
quote:
Ja dacht ik ook, maar als ik het vergelijk met de eerste heeft die wel meer bruine kleuren. Dus toen was ik in de war door mijn eigen gedachtesquote:Op woensdag 30 november 2011 12:38 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Hmm ik heb eerder een: Veel kleuren zien er uit als den eersten idee bij.
Morgen 14 weken..quote:Op woensdag 30 november 2011 12:39 schreef megamandy het volgende:
[..]
Hoelang ben jij ongeveer zwanger?
Vanaf 12 weken was er al twijfel.... Daarna positief nieuws; om uiteindelijk weer helemaal slecht nieuws te ontvangen... Ze hadden het levend kunnen laten geboren; maar het had niet meer dan een paar uur geleefd.... Het was zeer zeer zeer intens.quote:Op woensdag 30 november 2011 12:37 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ook met de hoeveelheid wachtkamer die ik nog in het verschiet heb wel fijn..
En Priemmeke, 30 weken, jeumig, heftig zeg..bizar hoe zulke dingen dan lopen, pfff..
And how are you today Miss Butterfly?quote:Op woensdag 30 november 2011 12:47 schreef Diconnected het volgende:
Inca heel veel sterkteik vind je echt heel moedig!
Ohgod...quote:Op woensdag 30 november 2011 12:47 schreef Incantrix het volgende:
Dat is helemaal bizar, twijfel, goed nieuws, ohnee, toch niet.. Pff, ben wel blij dat wij meteen duidelijkheid hebben, en het klinkt misschien stom, maar ik ben ook wel een soort van blij dat het allemaal 'voor ons' is beslist. Wij hebben niet gekozen voor de dood van dit kindje, dat deed de natuur al. Wij kiezen alleen voor een zo kort mogelijke lijdensweg, voor het kindje, maar ook voor onszelf en ons gezin. Stef is heel duidelijk ook bezig met wat er is, hij snapt het niet echt, maar hij vertelt de hele dag door aan mensen 'mama huilen' en zei vanochtend in de auto op weg naar de oppas 'mama dokter, papa dokter, baby weg'.. Hadden we hem ook zo uitgelegd, maar het blijft dus wel hangen.
En ik voel me heul niet sterk hoor, loop alleen maar te huilen de hele tijd, en dan sorry te roepen met een stom piepstemmetje
I'm okayquote:Op woensdag 30 november 2011 12:48 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
And how are you today Miss Butterfly?
afgezien van je klachten want die heb ik al op FB gelezen
Ja ik kan het me voorstellen dat het 'fijn' is dat je niet zelf een keuze hebt moeten maken. En je weet dat het de juiste beslissing is en het beste voor het kindje; maar het doet niet minder pijn natuurlijk..... Ja ookal 'snapt' Stef het wellicht niet helemaal; is het hem wel duidelijk wat er te wachten staat.quote:Op woensdag 30 november 2011 12:47 schreef Incantrix het volgende:
Dat is helemaal bizar, twijfel, goed nieuws, ohnee, toch niet.. Pff, ben wel blij dat wij meteen duidelijkheid hebben, en het klinkt misschien stom, maar ik ben ook wel een soort van blij dat het allemaal 'voor ons' is beslist. Wij hebben niet gekozen voor de dood van dit kindje, dat deed de natuur al. Wij kiezen alleen voor een zo kort mogelijke lijdensweg, voor het kindje, maar ook voor onszelf en ons gezin. Stef is heel duidelijk ook bezig met wat er is, hij snapt het niet echt, maar hij vertelt de hele dag door aan mensen 'mama huilen' en zei vanochtend in de auto op weg naar de oppas 'mama dokter, papa dokter, baby weg'.. Hadden we hem ook zo uitgelegd, maar het blijft dus wel hangen.
En ik voel me heul niet sterk hoor, loop alleen maar te huilen de hele tijd, en dan sorry te roepen met een stom piepstemmetje
quote:Op woensdag 30 november 2011 12:49 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ohgod...
*schiet vol*
Ik moet onbewust ook steeds denken aan het kindje wat mijn zoon en zijn vriendin hebben verloren met bijna 20 weken. Echt té erg dit soort dingen
Ik bedoelde de vlindertjes in je buikquote:Op woensdag 30 november 2011 12:52 schreef Diconnected het volgende:
[..]
I'm okaybeetje last van m'n knie door de fysio maar dat was te verwachten
En verder rustig, heb net even een berg huiswerk gemaakt
en m'n kwasten gewassen! En straks even nog wat ander schoolwerk doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |