Komt door Mario Kart, alle mii's die je daar online tegenkomt worden opgeslagenquote:Op woensdag 7 december 2011 15:06 schreef nomar83 het volgende:
Haha, een update op de 3DS en ik heb ineens 487 Mii's in de Plaza.
Ja volgens mij ook. Maar de regio's op de kaart zijn wel enkel de Mii's die je met Streetpass hebt. Ik heb maar 4 landen. Wordt wel leuker nu om Mii's te gaan sparen.quote:Op woensdag 7 december 2011 15:08 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Komt door Mario Kart, alle mii's die je daar online tegenkomt worden opgeslagen(Geloof ik tenminste)
Nog niet overal zijn kaarten vanquote:Op woensdag 7 december 2011 15:11 schreef nomar83 het volgende:
[..]
Ja volgens mij ook. Maar de regio's op de kaart zijn wel enkel de Mii's die je met Streetpass hebt. Ik heb maar 4 landen. Wordt wel leuker nu om Mii's te gaan sparen.
Maar Kirby's Dreamland is een fantastisch spel!quote:Op woensdag 7 december 2011 23:34 schreef Nick-GizMo het volgende:
heeft het eigenlijk nut als ik nu de 3D classic van Kirby's Adventure koop, als ik ook Kirby's Dreamland heb?! (dacht dat ze hetzelfde waren)Had die laatste nooit moeten kopen![]()
Kirby's Adventure is de NES-versie, Dreamland de Game Boy. Zijn andere spellen voor zover ik weet.quote:Op woensdag 7 december 2011 23:34 schreef Nick-GizMo het volgende:
heeft het eigenlijk nut als ik nu de 3D classic van Kirby's Adventure koop, als ik ook Kirby's Dreamland heb?! (dacht dat ze hetzelfde waren)Had die laatste nooit moeten kopen![]()
Jep, Kirby's adventure heeft Kirby Roze gemaaktquote:Op donderdag 8 december 2011 11:05 schreef Aether het volgende:
[..]
Kirby's Adventure is de NES-versie, Dreamland de Game Boy. Zijn andere spellen voor zover ik weet.
Had NoA 'm niet voor wit gekozen?quote:Op donderdag 8 december 2011 11:23 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Jep, Kirby's adventure heeft Kirby Roze gemaakt
Ik speel ze met de vierpuntsdruktoetsquote:Op donderdag 8 december 2011 11:55 schreef Aether het volgende:
[..]
Had NoA 'm niet voor wit gekozen?
Zijn die Game Boy-spellen goed te spelen met de d-pad of speelt iedereen met de c-pad?
Lijkt me lastig vasthouden? Maar ga het 'ns proberen.quote:Op donderdag 8 december 2011 11:58 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Ik speel ze met de vierpuntsdruktoets
quote:Circle Pad Pro Rated at 480 Hours of Play per AAA Battery
There's plenty to laugh about when it comes to the 3DS Slide Pad Expansion peripheral. Battery life isn't among them.
Someone who got the peripheral in advance of its December 10 release date, and was so anxious for dual analogue controls that he tore the box open, says that the manual promises 480 hours of play time off one AAA battery.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |