Je ziet toch direct dat het Mario zijn overal isquote:Op dinsdag 6 december 2011 10:26 schreef Aether het volgende:
[..]
Ik heb niet direct het idee dat het een Mario-3DS is i.t.t. de andere twee
Heel Europaquote:Op dinsdag 6 december 2011 10:29 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Je ziet toch direct dat het Mario zijn overal is
Zijn die 3000 exemplaren trouwens voor Nederland of moeten we met heel Europa delen?
Tot zover het beetje hoop dat ik hadquote:
Ik denk dat de meerderheid van de mensen die Toad juist het mooist zal vindenquote:Op dinsdag 6 december 2011 10:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik vond die het mooist, maar heb gekozen voor Toad vanwege de populariteits-inschatting![]()
Maar er waren ook maar 3000 shirts voor heel Europa. Daar heb ik er ook één van. En hoeveel mensen kopen er nu twee games én registreren ze?quote:Op dinsdag 6 december 2011 10:30 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Tot zover het beetje hoop dat ik had
Ik zie het welquote:Op dinsdag 6 december 2011 10:29 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Je ziet toch direct dat het Mario zijn overal is
Play-asia.com in de gaten houden voor een Japanse 3DSquote:Op dinsdag 6 december 2011 10:30 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Tot zover het beetje hoop dat ik had
Toch wel in een beschermhoes hè?quote:Op dinsdag 6 december 2011 10:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Maar er waren ook maar 3000 shirts voor heel Europa. Daar heb ik er ook één van. En hoeveel mensen kopen er nu twee games én registreren ze?
Die 3DS zit zo goed als in de pocket.
Dat t-shirt was een kwestie van snelheid dit is wat andersquote:Op dinsdag 6 december 2011 10:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Maar er waren ook maar 3000 shirts voor heel Europa. Daar heb ik er ook één van. En hoeveel mensen kopen er nu twee games én registreren ze?
Ik wil hem natuurlijk wel gratisquote:Op dinsdag 6 december 2011 10:36 schreef Aether het volgende:
[..]
Ik zie het welVind het alleen de minst aansprekende.
[..]
Play-asia.com in de gaten houden voor een Japanse 3DS
Met andere woorden, je mag 5x meedoen, maar je mag maar 1x per design stemmen.quote:Per Club Nintendo-account kan vijf keer worden meegedaan, maar houd er rekening mee dat je maar een keer een ontwerp kunt kiezen. Denk dus goed na!
Oh how I will laugh if you don't win. Hoe is Tetris btw, ik zit echt te twijfelen om hem te kopen/ vragen voor Kerst.... Iemand?quote:Op dinsdag 6 december 2011 10:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Je krijgt maximaal 5× kans om het gekozen ontwerp te winnen.quote:Op dinsdag 6 december 2011 11:05 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
Gelukt. Gestemd op de Toad DS.
Maar dit stukje tekst slaat nergens op.
[..]
Met andere woorden, je mag 5x meedoen, maar je mag maar 1x per design stemmen.
Dat is dus 3x
Ik flikker hem op Ebay. Want daar zitten me een partij mongolen met teveel geld......quote:Op dinsdag 6 december 2011 11:16 schreef Yachiru het volgende:
Ik ga natuurlijk voor de Peach versie, want roze!Overigens gaat 'ie, mocht ik winnen, waarschijnlijk naar m'n zusje want ik heb natuurlijk mijn prachtige Zelda LE 3DS al
Bij deze misgun ik je het winnen van hartequote:Op dinsdag 6 december 2011 11:18 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
[..]
Ik flikker hem op Ebay. Want daar zitten me een partij mongolen met teveel geld......
En zij houdt ook van roze?quote:Op dinsdag 6 december 2011 11:16 schreef Yachiru het volgende:
Ik ga natuurlijk voor de Peach versie, want roze!Overigens gaat 'ie, mocht ik winnen, waarschijnlijk naar m'n zusje want ik heb natuurlijk mijn prachtige Zelda LE 3DS al
Als ik zeg hem te verloten onder fokkers krijg ik zeker een berg PINs om de kansen te vergroten?quote:Op dinsdag 6 december 2011 11:19 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Bij deze misgun ik je het winnen van harte
http://games.fok.nl/review/472768/1/1/50/tetris-3ds.htmlquote:Op dinsdag 6 december 2011 11:07 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
[..]
Oh how I will laugh if you don't win. Hoe is Tetris btw, ik zit echt te twijfelen om hem te kopen/ vragen voor Kerst.... Iemand?
Ja, nog veel meer dan ik! Ik ben niet eens een hele erge roze fan hoor, mijn lievelingskleur is stiekem blauwquote:
Dat zou niet heel logisch zijn eigenlijk.. Als degenen die mee zouden willen dingen naar jouw exemplaar die codes zelf gebruiken, vergroten ze de kansen voor zichzelf. Als ze de codes aan jou geven worden de kansen alleen maar kleiner, aangezien ze dan de loting nog maar moeten zien te winnen.. (Toch?)quote:Op dinsdag 6 december 2011 11:21 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
[..]
Als ik zeg hem te verloten onder fokkers krijg ik zeker een berg PINs om de kansen te vergroten?
quote:Op dinsdag 6 december 2011 11:26 schreef Yachiru het volgende:
[..]
Ja, nog veel meer dan ik! Ik ben niet eens een hele erge roze fan hoor, mijn lievelingskleur is stiekem blauwDoe het ook meer voor haar, want ze wil misschien wel een 3DS maar misschien ook niet en ik wil t.z.t. graag samen Animal Crossing spelen dus dan is dit een mooie oplossing!
Dit lijkt me trouwens een super leuk spelletje! Het ziet er zo schattig uitquote:
Versla Bowser nog eens.quote:Op dinsdag 6 december 2011 16:40 schreef Nikmans het volgende:
Dus, overal gouden vlaggetjes gehaald en alles uitgespeeld met Luigi en Mario in Super Mario 3D Land maar geen grand finale? Alleen vijf sterretjes bij mijn savegame
Doe ik iets fout of
Zo maar eens bij het volgende toiletbezoek proberen dan, ik hou jullie op de hoogte!quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:02 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Versla Bowser nog eens.
(dat moest bij de Galaxy games ook)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |