Wat een kutreden. IRNV is gewoon dik OP. Ik zet die shit op elke gun die ik gebruik, omdat ik daarmee kan zien of er 4km verderop een sniper in de bosjes ligt. Dat gaat gewoon nergens over.quote:Op woensdag 30 november 2011 12:23 schreef dennis3d het volgende:
[..]
Inderdaad.
Als je alles gepachted wil hebben koop dan een ander spel.
Ik kan het prima handlen, gebruik het zelf ook. Maar het maakt de game gewoon veel te makkelijk. Balance is best iets dat in multiplayer games ter discussie mag staan jankzak, anders ga je toch lekker Tetris spelen.quote:Op woensdag 30 november 2011 12:30 schreef Re.active het volgende:
[..]
Als je een "real life battlefield" zou betreden zou je dan ook klagen dat de mortieren teveel pijn doen als ze je raken of dat een tank minder beschermd moet worden omdat het anders te lang duurt voordat ie kapot gaat? Zo kinderachtig vind ik het vaak. Ga dan wat anders spelen als je het niet kan handlen
Ja doe ik ook regelmatig, maar dan op firestorm of canals op het schip om de jet te repairenquote:Op woensdag 30 november 2011 12:39 schreef dennis3d het volgende:
Lol lande net met mijn jet op enemy base![]()
Infra rood toch (thermal) ?quote:Op woensdag 30 november 2011 12:43 schreef RickoKun het volgende:
wat is IRNV?
Dat je met je wapen ergens op richt en dat ie automatisch enemies marked?
Ik weet van niets, wie betaalt er voor mijn account?quote:Op woensdag 30 november 2011 11:48 schreef jpjedi het volgende:
JK en Mike zouden een betaling hebben klaar staan maar niet hebben kunnen verzenden vanwege problemen bij ING? Ik heb nog niets gezien op de account in ieder geval.
Ter discussie? Dus je noemt het verbannen van RPG's en Mortars op servers een discussie?quote:Op woensdag 30 november 2011 12:31 schreef Afwazig het volgende:
Balance is best iets dat in multiplayer games ter discussie mag staan jankzak, anders ga je toch lekker Tetris spelen.
InfraRed Night Vision scopequote:
Ik heb RPG's en Mortars helemaal niet genoemd man mafklapperquote:Op woensdag 30 november 2011 12:57 schreef Leanishibe het volgende:
[..]
Ter discussie? Dus je noemt het verbannen van RPG's en Mortars op servers een discussie?
Geen idee, is dat een nieuwe uitbreiding?quote:Op woensdag 30 november 2011 13:00 schreef CamelNLD het volgende:
Is het al bekent wanneer strike at karkand komt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm not good with advice.. Can i interest you in a sarcastic comment?
Ik stortte pas neer in de enemy base, toevallig landde ik precies bij de jets met mijn parachute, toen heb ik maar één van hun jets weer genomen om op te stijgenquote:Op woensdag 30 november 2011 12:39 schreef dennis3d het volgende:
Lol lande net met mijn jet op enemy base![]()
Eens trouwens. Er is geen enkele reden om een andere scope te gebruiken. Ik dacht dat night vision alleen goed was in de night, maar die scope is OP op elk moment van de dagquote:Op woensdag 30 november 2011 12:25 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Wat een kutreden. IRNV is gewoon dik OP. Ik zet die shit op elke gun die ik gebruik, omdat ik daarmee kan zien of er 4km verderop een sniper in de bosjes ligt. Dat gaat gewoon nergens over.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |