Mischien.quote:Op donderdag 1 december 2011 16:51 schreef Civilian het volgende:
[..]Dan heb jij een andere definitie van sociaal dan ik.
Jelly, moet nog zoveel punten.quote:Op donderdag 1 december 2011 15:58 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Zo, eindelijk de G3A3 geunlockt en nu nooit meer co-op
2500k is voor games even snel en soms sneller dan de 2600k, verschil zit in hyperthreading, wat je niet gebruikt bij games.quote:Op donderdag 1 december 2011 14:24 schreef BurnaBoy het volgende:
Je kunt het beste die 2500k halen hoor. Ik heb zelf een 2600k maar als je een 2500 haalt en iets overklokt is hij net zo snel voor minder geld.
Sowieso 8gb halen aan ram. Kost niet teveel en bf trekt mijn 4gb bijna vol. Zit er dus ook over te denken om en extra setje bij te plaatsen.
Wat mobo betreft. Ik zweer bij gigabyte borden, dingen zijn hier nog nooit kapot gegaan en bouwkwaliteit is ook goed.
Hey die jets zie ik nooit.quote:
Alleen in Rush geloof ik.quote:Op donderdag 1 december 2011 18:58 schreef dennis3d het volgende:
[..]
Hey die jets zie ik nooit.
Waneer komen die.
Bijzonder dat het 1 hit kill is. Heb ook wel eens een vliegtuig met RPG geraakt, nooit in 1 schot kapot.quote:
Zou misschien Hardcore kunnen zijn. Geen idee of dat uitmaakt bij jets btw.quote:Op donderdag 1 december 2011 19:03 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Bijzonder dat het 1 hit kill is. Heb ook wel eens een vliegtuig met RPG geraakt, nooit in 1 schot kapot.
Wel mooi dat ze bij de A10 een redelijk geluid erbij hebben weten te plakken wat er op lijkt.quote:Op donderdag 1 december 2011 18:58 schreef dennis3d het volgende:
[..]
Hey die jets zie ik nooit.
Waneer komen die.
Ik doe mee!quote:Op donderdag 1 december 2011 20:23 schreef dennis3d het volgende:
DD wil war.
4vs4 squad rush.
Op grand bazar.
En ze willen tegen ons trainen.
Ik wel. Zo'n Little Bird met 1 schotquote:Op donderdag 1 december 2011 19:03 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Bijzonder dat het 1 hit kill is. Heb ook wel eens een vliegtuig met RPG geraakt, nooit in 1 schot kapot.
Goeie vraag. Ik merk dat de "pro's" steeds meer richting normale vizieren gaan. Puur omdat je met dat dat pakje iemand niet ziet lopen. Je ziet alleen een vage waas lopen.quote:Op woensdag 30 november 2011 22:38 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Werkt die shit alleen voor de Spec Ops Black camo, of ook voor de Spec Ops die ik heb gekregen als pre-order bonus? Dat laatste zou vrij nice zijn..
Ik zie ze ook steeds vaker langs rennen, maar ik krijg ze evengoed te pakken net als alle anderen.quote:Op donderdag 1 december 2011 21:22 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Goeie vraag. Ik merk dat de "pro's" steeds meer richting normale vizieren gaan. Puur omdat je met dat dat pakje iemand niet ziet lopen. Je ziet alleen een vage waas lopen.
Veel te lang.quote:Op donderdag 1 december 2011 22:01 schreef robuust89 het volgende:
1000 tickets Metró, oke, maar Caspian lijkt me eeuwig duren, door de wijde opzet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |