Dimensquote:Op woensdag 30 november 2011 15:32 schreef Dimens het volgende:
Godverdomme zeg. Ik dacht even wat nieuwe vesten, shirts en broeken te halen hier in Zoetermeer. Maar er wordt alleen nog maar hipster en metrosexuele kleding verkocht zeg. En hetgeen wat nog wel normaal is, betaal je meteen de hoofdprijs voor.
Nu alleen een broek kunnen kopen en godver ¤70,- voor betaald. Niet dat ik te weinig geld heb, maar dit is toch overdreven?
Bah
Ik koop mn kleren meestal bij de c&a oidquote:Op woensdag 30 november 2011 15:32 schreef Dimens het volgende:
Godverdomme zeg. Ik dacht even wat nieuwe vesten, shirts en broeken te halen hier in Zoetermeer. Maar er wordt alleen nog maar hipster en metrosexuele kleding verkocht zeg. En hetgeen wat nog wel normaal is, betaal je meteen de hoofdprijs voor.
Nu alleen een broek kunnen kopen en godver ¤70,- voor betaald. Niet dat ik te weinig geld heb, maar dit is toch overdreven?
Bah
Dit is mijn voor-het-werk eten.quote:Op woensdag 30 november 2011 15:31 schreef Drommeldaris het volgende:
Ben je nu al aan het avondeten of ben je net zou baas als mij en eet je dit soort dingen gewoon als tussendoortje?
quote:Op woensdag 30 november 2011 15:34 schreef Drommeldaris het volgende:
Mensen die niet in Groningen shoppen
Dat was mijn laatste hoop, maar ook daar niets kunnen vinden.quote:Op woensdag 30 november 2011 15:33 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik koop mn kleren meestal bij de c&a oid
tshirts enzulks overal wel
Groningen is teringsaai om te shoppenquote:Op woensdag 30 november 2011 15:34 schreef Drommeldaris het volgende:
Mensen die niet in Groningen shoppen
Ik zet altijd deze poku op van Jamie Foxx.quote:Op woensdag 30 november 2011 15:37 schreef Plastic_zak het volgende:
Hoe hosselen jullie altijd?
Ik laat een vriend vervelend doen bij een chimeid, dan als ik zie dat ze het zat is stuur ik hem weg en dan hossel ik haarwerkt altijd g
Jij bent teringsaaiquote:Op woensdag 30 november 2011 15:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Groningen is teringsaai om te shoppen
kga je klappenquote:Op woensdag 30 november 2011 15:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Groningen is teringsaai om te shoppen
Bazennummer, shaaaaaaaaaaaaaaaawty.quote:Op woensdag 30 november 2011 15:38 schreef Drommeldaris het volgende:
Al mijn vriendinnen werken ergens in een fastfood keten
alla whatever you like gehosselt natuurlijk
heet jij echt ariequote:Op woensdag 30 november 2011 15:39 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Bazennummer, shaaaaaaaaaaaaaaaawty.
ohhhh baaaaaaas, 4 pitjes voor jouquote:Op woensdag 30 november 2011 15:40 schreef Floxcie het volgende:
[..]
nee, mijn echte naam is russisch toch ai boks.
Mí kaa elequote:Op woensdag 30 november 2011 15:41 schreef Dimens het volgende:
[..]
Arie is naam die wij hem geven, zoals ik Mi Geil heet.
Klopt. Maar Groningen is echt niet het shopmekka hoorquote:
Hihi.quote:Op woensdag 30 november 2011 15:41 schreef Dimens het volgende:
[..]
Arie is naam die wij hem geven, zoals ik Mi Geil heet.
Weet ik ook welquote:Op woensdag 30 november 2011 15:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Klopt. Maar Groningen is echt niet het shopmekka hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |