quote:
quote:Op woensdag 30 november 2011 02:29 schreef OrganicBeauty het volgende:
Ik durf te wedden dat de meeste fokkers hier een moord zouden doen voor zulke moordwijven
quote:
ik begrijp dat je het vervelend vindt als meneer wordt bespot?quote:Op woensdag 30 november 2011 07:59 schreef LXIV het volgende:
Zojuist een poging tot Linkse humor op dit forum. Lach er maar om als je wil, want veel beter wordt het niet.
Nee hoor, maakt me niks uit. Maar de 'humor' zelf is zwak. Je mag wat mij betreft iedereen bespotten, maar wel zodat het grappig is.quote:Op woensdag 30 november 2011 08:24 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ik begrijp dat je het vervelend vindt als meneer wordt bespot?als je jezelf verbonden voelt met die man moet je serieus eens langs het RIAGG ofzo.
je maakt er een rechts - links discussie van. die man is gewoon een ranzige crimineel, niets links of rechts.quote:Op woensdag 30 november 2011 08:30 schreef LXIV het volgende:
[..]
Nee hoor, maakt me niks uit. Maar de 'humor' zelf is zwak. Je mag wat mij betreft iedereen bespotten, maar wel zodat het grappig is.
Moet dit nou ?quote:Op woensdag 30 november 2011 03:13 schreef DrDentz het volgende:
-knip-
Paar van zijn slachtoffers.. niet echt een goede pimp.. zo omgaan met handelswaar.
quote:Op woensdag 30 november 2011 11:13 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Moet dit nou ?dit is echt verre van grappig. eerder ranzig en smakeloos alsmede respectloos
![]()
![]()
Wat stom van mij om dat in zo'n grappig, smaakvol en respectvol topic te plaatsen, mijn excuses.quote:Op woensdag 30 november 2011 11:13 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Moet dit nou ?dit is echt verre van grappig. eerder ranzig en smakeloos alsmede respectloos
![]()
![]()
Die 4e foto, ze lijkt op Chantal Janzenquote:Op woensdag 30 november 2011 03:13 schreef DrDentz het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Paar van zijn slachtoffers.. niet echt een goede pimp.. zo omgaan met handelswaar.
Was ze het maarquote:Op woensdag 30 november 2011 17:11 schreef stroopdoosch het volgende:
[..]
Die 4e foto, ze lijkt op Chantal Janzen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |