Volgens mij was het New Look.quote:Op woensdag 30 november 2011 17:51 schreef Audreyoot het volgende:
Ik vond dat jurkje met hart op de rug uit andere topic weer heel mooiWaar heb je die eigenlijk vandaan?
Ja, die komt van de H&M. Het is toch echt een 'gala jurk', hoor.quote:Op woensdag 30 november 2011 18:01 schreef kruidkoekje het volgende:
Is dat rode jurkje van de hm? dacht hem net tegen te komen. En vind hem nou niet leuk genoeg daarvoor. Zou dan echt voor de blauwe gaan, die oogt dan wat luxer, netter, sexy'er.
[..]
Vroeg ik ook al, uit turkije
Mee eens.. Een kort rood jurkje met zwarte lakhakken is niet gala..quote:Op donderdag 1 december 2011 10:38 schreef cinnamon_M het volgende:
Gala is in mijn beleving lang. Maar er zijn genoeg gala's waar cocktailjurkjes ook 'mogen', dus ik ga er vanuit dat het zo'n gala is. Dan nog vind ik de blauwe geschikter, de rode vind ik te zeer cocktail en te weinig gala. Kan, zoals gezegd, met die schoenen ook een tikje ordinair worden. Blauw dus, zou ik zeggen!
Welke kleur is het ? Ik denk in ieder geval sowieso een skinny jeans als je geen jurkjes typ bentquote:Op donderdag 1 december 2011 13:54 schreef sararaats het volgende:
wat kan ik het beste dragen bij sleehakken? ik ben geen jurkjestype
Het is dan ook geen echte gala.quote:Op donderdag 1 december 2011 10:38 schreef cinnamon_M het volgende:
Gala is in mijn beleving lang. Maar er zijn genoeg gala's waar cocktailjurkjes ook 'mogen', dus ik ga er vanuit dat het zo'n gala is. Dan nog vind ik de blauwe geschikter, de rode vind ik te zeer cocktail en te weinig gala. Kan, zoals gezegd, met die schoenen ook een tikje ordinair worden. Blauw dus, zou ik zeggen!
Het is morgen. En bijna iedereen die mij in het echt kent en die er morgen ook zijn zeggen rood.quote:Op donderdag 1 december 2011 11:49 schreef ChicaChula het volgende:
[..]
Mee eens.. Een kort rood jurkje met zwarte lakhakken is niet gala..
Conclusie is volgens mij dat de meeste vrouwen zeggen blauw en de meeste mannen zeggen rood![]()
Misschien nog een idee? Beide jurkjes aantrekken met die schoenen eronder en dan daar een foto van maken waarop de echte kleur van de jurkjes goed te zien in? Want die blauwe is tussen die 2 blauw in zei je en die rood is in het echt fel..?
Wanneer is het trouwens?
Ligt eraan wat voor een wedges! Heb je een foto?quote:Op donderdag 1 december 2011 13:54 schreef sararaats het volgende:
wat kan ik het beste dragen bij sleehakken? ik ben geen jurkjestype
Ik heb net foto's gezien in het tattoo topic toen ik daar rond keekquote:Op donderdag 1 december 2011 21:47 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Het is dan ook geen echte gala.
[..]
Het is morgen. En bijna iedereen die mij in het echt kent en die er morgen ook zijn zeggen rood.
Ik zal morgen maar nieuwe foto's maken, als er daglicht is.
Haha!quote:Op donderdag 1 december 2011 22:11 schreef ChicaChula het volgende:
[..]
Ik heb net foto's gezien in het tattoo topic toen ik daar rond keeken ik zag dat je donker haar hebt en een beetje getinte huid.. Dan is rood wel weer mooi om aan te trekken..
Ik heb m'n best gedaan om ze beiden goed op de foto te krijgen, maar meer dan dit lukte niet.quote:Op donderdag 1 december 2011 11:49 schreef ChicaChula het volgende:
[..]
Misschien nog een idee? Beide jurkjes aantrekken met die schoenen eronder en dan daar een foto van maken waarop de echte kleur van de jurkjes goed te zien in? Want die blauwe is tussen die 2 blauw in zei je en die rood is in het echt fel..?
wel eentje van internetquote:Op donderdag 1 december 2011 21:47 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Ligt eraan wat voor een wedges! Heb je een foto?
Dikker in roodquote:Op vrijdag 2 december 2011 10:27 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Ik heb m'n best gedaan om ze beiden goed op de foto te krijgen, maar meer dan dit lukte niet.Je ziet de kleuren wel beter nu. Mijn voorkeur gaat nu trouwens uit naar rood, omdat al m'n vriend(inn)en die komen rood zeggen.
Maar ik lijk wel dikker in rood..
zucht.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
M'n broertje heeft m'n spiegel van onder helemaal vies gemaakt, sorry.
Handschoenen? Neem aan dat je schoenen bedoelt? In het echt zien ze er een stuk leuker uit (vind ik dan). Maar thanks iigquote:Op dinsdag 6 december 2011 22:37 schreef skit het volgende:
Die jurk sowieso zonder riem dragen
Rood kan best
En de handschoenen, ik ben er geen fan van
Voor de rest kleuren zoals bruin grijs standaard zwart past erbij, maar ik zou voor rood gaan
De jurk heeft al een band bij de taille, ga je daar ook nog eens een riem overheen pleuren gaat dat denk ik raar uitzien. De kleuren combineren wel mooi en stralen meer persoonlijkheid uit dan bijvoorbeeld zwarte schoenen.quote:Op dinsdag 6 december 2011 22:34 schreef farfallina het volgende:
Ook maar even een vraagje dan... Ik heb binnenkort een gala en dan wil ik dit jurkje aan:
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2011/D70%2095719%2014012%2056%207656%201.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
Taupe dus. Met welke kleur kan je dit het beste combineren? Ik heb namelijk een hele leuke rode tailleriem en rode schoenen (riem is dezelfde kleur rood als de schoenen)
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2011/C01%2092201%2043002%2078%200533%203.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&call=url[file:/product/thumb]]afbeelding[/url] ]
(Ben vanavond te lui om een aanfoto te maken). Ik ben nooit zo goed in combineren, ook niet als het op kleuren aankomtDus taupe met rood, kan dat? Of beter iets anders?
Superleuk rood en taupe. Helemaal niet bang voor zijn, echt!quote:Op dinsdag 6 december 2011 22:34 schreef farfallina het volgende:
Ook maar even een vraagje dan... Ik heb binnenkort een gala en dan wil ik dit jurkje aan:
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2011/D70%2095719%2014012%2056%207656%201.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
Taupe dus. Met welke kleur kan je dit het beste combineren? Ik heb namelijk een hele leuke rode tailleriem en rode schoenen (riem is dezelfde kleur rood als de schoenen)
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2011/C01%2092201%2043002%2078%200533%203.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&call=url[file:/product/thumb]]afbeelding[/url] ]
(Ben vanavond te lui om een aanfoto te maken). Ik ben nooit zo goed in combineren, ook niet als het op kleuren aankomtDus taupe met rood, kan dat? Of beter iets anders?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |