Als je de blauwe aan hebt op een begrafenis, heb je wel lef.quote:Op woensdag 30 november 2011 00:05 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
ROOD!'t is geen begrafenis hè!
Ik keek alleen naar de zwartequote:Op woensdag 30 november 2011 00:06 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Als je de blauwe aan hebt op een begrafenis, heb je wel lef.
Waar ziet iedereen toch zwart? Het eerste jurkje is blauw.quote:Op woensdag 30 november 2011 00:08 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Ik keek alleen naar de zwarteToch blijft mijn voorkeur bij rood, zeker op een gala!
Haha oke als jij dat vindt dan moet je dat toch ook gewoon doenquote:Op woensdag 30 november 2011 00:50 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Nope. En ze staan er wel onder, hoor.
Uit Turkije.quote:Op woensdag 30 november 2011 08:14 schreef kruidkoekje het volgende:
Die blauwe! Is leuk waar heb je die vandaan?
We guys only.quote:Op woensdag 30 november 2011 09:51 schreef Hundehaus het volgende:
Ik blijf bij rood.. Weet je toevallig of uitgenodigt benof is t you guys only?
Neinn. Naja , hoef ik me ook niet in mn inmiddels te kleine gala jurk te wurmen, hahaha.quote:Op woensdag 30 november 2011 11:12 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
We guys only.Of heb je een uitnodiging gehad op facebook?
En ja, hmm, jullie zeggen allemaal rood - en hier zegt iedereen blauw.
Vroeg ik ook al, uit turkijequote:Op woensdag 30 november 2011 17:51 schreef Audreyoot het volgende:
Ik vond dat jurkje met hart op de rug uit andere topic weer heel mooiWaar heb je die eigenlijk vandaan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |