Oh ja zeker weten, wel eens op tv gezien. Kan me heel goed indenken dat een vrouw daar onzeker van kan worden.quote:Op dinsdag 29 november 2011 23:49 schreef Joysa het volgende:
[..]
Nee, maar sommige hebben een vervelend groot verschil, en dan kan ik me goed voorstellen dat je er wat aan wil doen
Als je een lul van 1cm hebt word je ook niet blijquote:Op dinsdag 29 november 2011 23:51 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Oh ja zeker weten, wel eens op tv gezien. Kan me heel goed indenken dat een vrouw daar onzeker van kan worden.
Weet zelf eigelijk niet hoe ik zal reageren.
Ik heb even geprobeerd, maar ze passen nietquote:Op dinsdag 29 november 2011 23:51 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb dan wel geen grote handen, maar ze zitten wel vol als ik er een van mijn tieten mee vasthoud, dus zo klein zijn ze nu ook weer niet.
Vrouwen met kleine borsten kunnen sex hebben. Mannen met een kleine leuter niet.quote:Op dinsdag 29 november 2011 23:51 schreef Joysa het volgende:
[..]
Als je een lul van 1cm hebt word je ook niet blij
Komt wel op zelfde neer gok ik zo.
Ja kom ik ook wel, maar het was wel makkelijk geweest als hij er nog zat.quote:Op dinsdag 29 november 2011 23:50 schreef Joysa het volgende:
[..]
Jammer
Je kan ook zo'n speciaal zaak in gaan, maar dat is nog een stukkie duurder dan Livera.
Je komt vast wel ooit in een stad waar een Livera zit lijkt me?
quote:Op dinsdag 29 november 2011 23:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vrouwen met kleine borsten kunnen sex hebben. Mannen met een kleine leuter niet.
Het ging om hoe je je dan zou voelen, niet wat je er mee kanquote:Op dinsdag 29 november 2011 23:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vrouwen met kleine borsten kunnen sex hebben. Mannen met een kleine leuter niet.
Haha, same.quote:Op dinsdag 29 november 2011 23:52 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik heb even geprobeerd, maar ze passen niet
Stiekem ben ik wel heel blij dat het niet pastquote:Op dinsdag 29 november 2011 23:52 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Haha, same.
Twee handen is nog te krap eigenlijk.
Sorryquote:Op dinsdag 29 november 2011 23:52 schreef Joysa het volgende:
[..]
Het ging om hoe je je dan zou voelen, niet wat je er mee kan
Ach, groter had denk ik niet bij mijn bouw gepast, dus ik vind het wel prima zo.quote:Op dinsdag 29 november 2011 23:53 schreef Joysa het volgende:
[..]
Stiekem ben ik wel heel blij dat het niet past
Ja, vind de mijne wel leuk zo.quote:Op dinsdag 29 november 2011 23:53 schreef Joysa het volgende:
[..]
Stiekem ben ik wel heel blij dat het niet past
Dat is ook wel waarquote:Op dinsdag 29 november 2011 23:54 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ach, groter had denk ik niet bij mijn bouw gepast, dus ik vind het wel prima zo.
Tettenquote:Op dinsdag 29 november 2011 23:54 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ja, vind de mijne wel leuk zo.
1.65m toch? Ik ben 2 cm groter, smal gebouwd en het past prima bij me hoor.quote:Op dinsdag 29 november 2011 23:54 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ach, groter had denk ik niet bij mijn bouw gepast, dus ik vind het wel prima zo.
het ligt ook aan je kledingquote:Op dinsdag 29 november 2011 23:55 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
1.65m toch? Ik ben 2 cm groter, smal gebouwd en het past prima bij me hoor.
Voorbeeld van miss piggy hoofd.quote:Op dinsdag 29 november 2011 23:55 schreef Keyos het volgende:
Mja borsten, je kijkt er toch naar als man, alleen wordt groot toch vaak snel lelijk, dus het zou voor mij nooit een dealbreaker zijn. Vind de borsten een heeeeeel stuk minder belangrijk dan het figuur en de kop van een bepaalde persoon, van die "Miss Piggy" hoofden krijg ik sowieso geen harde plasser, dat gaat hem nooit worden, hoe aardig deze ook mag zijn.
Ik heb er zelf niet zo veel mee.quote:Op dinsdag 29 november 2011 23:56 schreef ook_gek het volgende:
ja en dan nu direct een vraag aan de vrouwen. Nu we het toch over borsten hebben.
Vinden jullie het fijn en belangrijk als tijdens de sex ook de borsten mee gepakt worden?
Of juist niet?
Ik heb gemerkt dat de ene vrouw er bloed geil van kan worden en de ander zo iets heeft van. Prima als jij het leuk vind.
Weetje, al dat gezeik ook altijd over cupmaat... en het komt altijd bij vrouwen vandaan.quote:Op dinsdag 29 november 2011 23:54 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ja, vind de mijne wel leuk zo.
Mwah, bij mijn huidige uiterlijk lijkt klein me toch beterquote:Op dinsdag 29 november 2011 23:55 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
1.65m toch? Ik ben 2 cm groter, smal gebouwd en het past prima bij me hoor.
quote:
Ik word er echt enorm geil vanquote:Op dinsdag 29 november 2011 23:56 schreef ook_gek het volgende:
ja en dan nu direct een vraag aan de vrouwen. Nu we het toch over borsten hebben.
Vinden jullie het fijn en belangrijk als tijdens de sex ook de borsten mee gepakt worden?
Of juist niet?
Ik heb gemerkt dat de ene vrouw er bloed geil van kan worden en de ander zo iets heeft van. Prima als jij het leuk vind.
Geloof ik best hoor, je bent het zo ook gewend natuurlijk.quote:Op dinsdag 29 november 2011 23:56 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mwah, bij mijn huidige uiterlijk lijkt klein me toch beter
quote:Op dinsdag 29 november 2011 23:56 schreef ook_gek het volgende:
Of juist niet?
quote:dat de ene vrouw er bloed geil van kan worden en de ander zo iets heeft van. Prima als jij het leuk vind.
Hij weet dit hoorquote:Op dinsdag 29 november 2011 23:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik kopieer dit even om aan newbie te sturen.
Als voorspel opwindend, of om te plagen. Tijdens doet het me niets.quote:Op dinsdag 29 november 2011 23:56 schreef ook_gek het volgende:
Of juist niet?
Camera + 10 kilo of zoiets was de strekking geloof ik.quote:Op dinsdag 29 november 2011 23:58 schreef ook_gek het volgende:
Barbie is in het echt een stuk slanker kan ik je vertellen.
Ik kom haar met grote regelmaat tegen met stappen. Afgelopen zaterdag nog. En ze is echt een stuk slanker dan op tv gek genoeg.
Je wordt ook al niet graag gebeft. Wat moet een man dan met jou doen?quote:Op dinsdag 29 november 2011 23:59 schreef Myraela het volgende:
[..]
Als voorspel opwindend, of om te plagen. Tijdens doet het me niets.
Eraan zuigen is ook opwindendquote:Op dinsdag 29 november 2011 23:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hihi, dan kopieer ik het voor mezelf.
Geen idee, maar dat was wel het eerste wat ik tegen haar zeiquote:Op dinsdag 29 november 2011 23:59 schreef cerror het volgende:
[..]
Camera + 10 kilo of zoiets was de strekking geloof ik.
Ligt er wel aan met wat. Een siemens 1400 watt lijkt me minder.quote:
En wat zei zij?quote:Op woensdag 30 november 2011 00:01 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Geen idee, maar dat was wel het eerste wat ik tegen haar zei![]()
Je bent een stuk slanker dan op tv haha.
quote:Op woensdag 30 november 2011 00:01 schreef cerror het volgende:
[..]
Ligt er wel aan met wat. Een siemens 1400 watt lijkt me minder.
Kloten. Mijne zeg ik u.quote:
Van me af blijven terwijl ik in een hoekje ga zitten.quote:Op woensdag 30 november 2011 00:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je wordt ook al niet graag gebeft. Wat moet een man dan met jou doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |