Het is een neger ding.quote:Op woensdag 30 november 2011 23:25 schreef waxmask het volgende:
It's a Jersey Anti Thing!![]()
![]()
Naaien alles wat los en vast zit en dan niet omkijken naar de gevolgen...
Wie bedoel je met wij?quote:Op woensdag 30 november 2011 23:30 schreef waxmask het volgende:
Als wij zeggen wat hij zegt is het discriminatie.
Arie ziet er beter uit dan Mirjam.quote:Op woensdag 30 november 2011 23:27 schreef UncleDolan het volgende:
[..]
Is Arie Boomsma al bij je langs geweest?
Ik en me hond....quote:Op woensdag 30 november 2011 23:30 schreef waxmask het volgende:
Als wij zeggen wat hij zegt is het discriminatie.
Ik vind het vrij onbeschoft.quote:Op woensdag 30 november 2011 23:33 schreef Specularium het volgende:
Islamitische aap klinkt gewoon lekker.
Yup zit in het rijtje:quote:Op woensdag 30 november 2011 23:33 schreef Specularium het volgende:
Islamitische aap klinkt gewoon lekker.
Meer in de categorie 'Doekle de Dhimmi'.quote:Op woensdag 30 november 2011 23:34 schreef waxmask het volgende:
[..]
Yup zit in het rijtje:
Paardenlul
Klootzak
Flappentap....
Als je dat tegen Erdogan zegt, is dat wel degelijk onbeschoft.quote:Op woensdag 30 november 2011 23:35 schreef waxmask het volgende:
[..]
Alsof apen niet Islamitisch kunnen zijn....wie is hier nu onbeschoft?
Verklaar je nader...quote:Op woensdag 30 november 2011 23:37 schreef waxmask het volgende:
Mensen dit is nu fascisme...heel subtiel, maar dit is de kern ervan....
Het is je als regering je mengen en zelfs verplichtingen opleggen in hoe je met je kinderen moet omgaan. Je gaat een contract aan waar god mag weten wat voor sancties hier aan vast zitten. Voor je het weet gaan ouders elkaar ook nog verlinken en dan zijn de rapen helemaal gaar.quote:
YJ need I say more? Zat nog een wijf maar kan er niet meer opkomen zo'n indruk heeft ze gemaakt....quote:
quote:Op woensdag 30 november 2011 23:37 schreef waxmask het volgende:
Mensen dit is nu fascisme...heel subtiel, maar dit is de kern ervan....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |