Daarom!quote:
Welquote:Op woensdag 30 november 2011 17:48 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Daarom!
Je checkt toch ook niet bij alles wat je koopt of het door 3e-wereld-kinderhandjes gefabriceerd is.
Zo nieuwe layout online die ik al tijdje klaar had staan.quote:Op woensdag 30 november 2011 12:07 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Werd ook eens tijd zegvanaf mrt al online en bijna niets dat werkt.
Werkt niet hoor.quote:Op woensdag 30 november 2011 17:59 schreef MrManuel het volgende:
[..]
Zo nieuwe layout online die ik al tijdje klaar had staan.
Welke Eurozone?quote:Op woensdag 30 november 2011 17:13 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Nee, dat wordt mooi een weekendje Eurodisney, al is het maar de vraag hoe politiek stabiel de eurozone nog is in januari natuurlijk.
Jammer van de flash wel. Maar misschien lijkt dat anders zodra er ook inhoud op je site te vinden is.quote:Op woensdag 30 november 2011 17:59 schreef MrManuel het volgende:
[..]
Zo nieuwe layout online die ik al tijdje klaar had staan.
Wat werkt er niet dan? :pquote:
Met foto's ziet het er beter uit..quote:Op woensdag 30 november 2011 18:08 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Jammer van de flash wel. Maar misschien lijkt dat anders zodra er ook inhoud op je site te vinden is.
quote:Op woensdag 30 november 2011 18:05 schreef Tegan het volgende:
Ik bedoel dat er nog steeds niets te zien is.
quote:Op woensdag 30 november 2011 13:36 schreef Tegan het volgende:
Owja en. Wie ooit work in progress websites heeft bedacht. Doe dan gewoon een lege pagina.
Mee eens inderdaad. Beter geen site online dan een site die niet af is.quote:
quote:
Haha.. Die had ik gemist! :pquote:
Zo'n hip plaatje had ik ook op mijn website in 1999.quote:Op woensdag 30 november 2011 18:18 schreef Q. het volgende:
[..]
In 1996 was 90% van het internet Under Construction.'
[ afbeelding ]
Niet bij alles, wel bij sommige zaken.quote:Op woensdag 30 november 2011 17:48 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Daarom!
Je checkt toch ook niet bij alles wat je koopt of het door 3e-wereld-kinderhandjes gefabriceerd is.
Flash is toch juist voor sites die het van de inhoud niet moeten hebben?quote:Op woensdag 30 november 2011 18:08 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Jammer van de flash wel. Maar misschien lijkt dat anders zodra er ook inhoud op je site te vinden is.
Die vandaag gered is door de interventie van de centrale banken! Die draaien eventjes aan wat knopjes en dan is die hele schuldencrisis geen énkel probleem meer.quote:
Ja maar op dit moment heb ik geen inhoud..quote:Op woensdag 30 november 2011 18:23 schreef Litpho het volgende:
[..]
Flash is toch juist voor sites die het van de inhoud niet moeten hebben?.
quote:Op woensdag 30 november 2011 18:27 schreef Tegan het volgende:
Dus het is wel heel treurig als je site met flash en zonder inhoud kut is.
Dan beter een site als die van jou. Gespeend van nutteloze franje en oninteressante informatie.quote:Op woensdag 30 november 2011 18:27 schreef Tegan het volgende:
Goed punt!quote:Op woensdag 30 november 2011 18:23 schreef Litpho het volgende:
[..]
Flash is toch juist voor sites die het van de inhoud niet moeten hebben?.
Whehe.quote:Op woensdag 30 november 2011 18:27 schreef Tegan het volgende:
Of je moet je gewoon niet laten beinvloeden door de diarree die de media uitpoept over van alles en nog wat. Ineens wordt elke expert er bij gehaald die zijn mening geeft.quote:Op woensdag 30 november 2011 18:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Die vandaag gered is door de interventie van de centrale banken! Die draaien eventjes aan wat knopjes en dan is die hele schuldencrisis geen énkel probleem meer.
Tenminste, dat zou je bijna gaan geloven als je de sentimenten op de beurzen ziet vandaag. Serieus, die aandelenbeurzen, ik snap er werkelijk geen reet van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |