verenigde staten. Of Canada.quote:Op woensdag 30 november 2011 14:54 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]Wat voor iets gaat het worden?
Had ik vorig jaar ook, iets besteld, god weet wat, had iig echt níks met de feestdagen te maken, zat er een zak kruidnoten van Bolletje in.quote:Op woensdag 30 november 2011 14:53 schreef Lolaatje het volgende:
Ik krijg zomaar een klein zakje pepernoten bij een bestelling.
*jaloerst*quote:
Klinkt als een singles-reisquote:
ik ben in 1 hoekje geweest, nu de rest nogquote:Op woensdag 30 november 2011 14:57 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
*jaloerst*
VS ben je toch al geweest? Niet dat je dan heel de VS gehad hebt...
Canada lijkt me ook bijzonder tof.
Toffe landen. Canada staat ook nog op ons lijstje om eens te regelen.quote:
Ik ben al jaren niet fatsoenlijk op vakantie geweestquote:Op woensdag 30 november 2011 15:03 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik heb besloten in het kader van bezuinigingen om 2012 niet op vakantie te gaan. Op waarschijnlijk wat weekendjes weg na.
zoals ik dit jaar dusquote:Op woensdag 30 november 2011 15:03 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik heb besloten in het kader van bezuinigingen om 2012 niet op vakantie te gaan. Op waarschijnlijk wat weekendjes weg na.
Mijn ouders hebben de afgelopen jaren wel op vakanties getrakteerd en dat was allemaal heel tof en gezellig maar toch ook niet wat jij bedoelt met 'fatsoenlijk op vakantie' vermoed ikquote:Op woensdag 30 november 2011 15:41 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik ben al jaren niet fatsoenlijk op vakantie geweest
Waarom is dat de enige trein die nog naar Den Bosch gaat en waarom ga je naar Den Bosch?quote:Op woensdag 30 november 2011 15:42 schreef CherryLips het volgende:
Ik zit in de enige trein die nog naar Den Bosch gaat
Ik wil weer naar Japan. AL is het maar een weekjequote:Op woensdag 30 november 2011 15:41 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik ben al jaren niet fatsoenlijk op vakantie geweest
Ik heb een heel tof plan voor een Japan-reis. Dat gaat alleen nog wel even duren voor het uitgevoerd gaat wordenquote:Op woensdag 30 november 2011 15:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik wil weer naar Japan. AL is het maar een weekje
Ik wil volgend jaar naar Peru en Bolivia.quote:Op woensdag 30 november 2011 14:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ik mag er eentje uitkiezen van mezelf
quote:
En vergeet de atheïsten-versie niet hè!quote:Op woensdag 30 november 2011 16:09 schreef Daniel1976 het volgende:
Daar word ik nou blij van.
het was al mooi weer maar zo wordt de dag nog een stukje mooier.
1 2 3 4 5 6 7 | <?php $believersLyrics = "God"; $nonbelieversLyrics = str_replace("God","FOK!",$believersLyrics); echo $nonbelieversLyrics; ?> |
Je religie-topic is saai, niet eens een overtuigde christen te vinden ofzoquote:Op woensdag 30 november 2011 16:14 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
En vergeet de atheïsten-versie niet hè!
[ code verwijderd ]
En mooi weer? Zit je in Turkije ofzo? Hier is het koud.
ik moet weer naar Tilburg hèquote:Op woensdag 30 november 2011 15:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Waarom is dat de enige trein die nog naar Den Bosch gaat en waarom ga je naar Den Bosch?
En waarom ben ik zo nieuwsgierig?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |