Daar kwam het stiekem wel op neer natuurlijk.quote:
Gespreid staan helpt.quote:Op woensdag 30 november 2011 14:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Also: prima weer om de boel eens even door te laten luchten.
Het is ook meer om die stofnesten weg te laten waaien en het stofzuigen weer een paar dagen langer uit te stellen.quote:Op woensdag 30 november 2011 14:01 schreef Q. het volgende:
[..]
Huuu, frisse lucht. Daar hebben we toch geurkaarsen voor?
Daar wordt de lucht in de kamer niet frisser van toch?quote:
Oh, je had het over je kamer.quote:Op woensdag 30 november 2011 14:05 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Daar wordt de lucht in de kamer niet frisser van toch?
quote:Op woensdag 30 november 2011 13:59 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Link! Misschien kan ik er iets van leren.
Vandaar, geen kamerlink.quote:Op woensdag 30 november 2011 14:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Also: prima weer om de boel eens even door te laten luchten.
Niet over je vrouwmensch neequote:
quote:Mensen die wekelijks gebakken of gekookte vis eten beschermen de gezondheid van hun hersenen.
quote:Het positieve effect van vis op de hersengezondheid geldt niet voor gefrituurde visvarianten.
Warm of heet? Dat vind ik altijd lekker als het écht koud is en je ondanks verwarming, dikke sokken en truien toch nog kouwe klauwen en poten hebt. Zo'n douche die eigenlijk te heet is om lang onder te staan.quote:
Link!quote:Op woensdag 30 november 2011 14:02 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Daar kwam het stiekem wel op neer natuurlijk.
Ja link!quote:
Je was zelf in dat topic verdorie!quote:
Ik douche alleen heet. Zo eentje waarbij niemand durft erbij te springenquote:Op woensdag 30 november 2011 14:39 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Warm of heet? Dat vind ik altijd lekker als het écht koud is en je ondanks verwarming, dikke sokken en truien toch nog kouwe klauwen en poten hebt. Zo'n douche die eigenlijk te heet is om lang onder te staan.
Nee, daar heb ik nooit gepost.quote:
quote:Op woensdag 30 november 2011 14:46 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik douche alleen heet. Zo eentje waarbij niemand durft erbij te springen.
Vol met peperdure verleidingenquote:
ik mag er eentje uitkiezen van mezelfquote:Op woensdag 30 november 2011 14:50 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Vol met peperdure verleidingen
De achterlijk hoge prijzen van Djoser.quote:
quote:Op woensdag 30 november 2011 14:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ik mag er eentje uitkiezen van mezelf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |