Kentoet. Denk niet dat je hem kent, ik kom hem zelf nooit tegen in ieder gevalquote:Op woensdag 30 november 2011 13:33 schreef Tegan het volgende:
Wie is je vriend dan Lola.
Verder heeft echt iedereen in dit topic een Fok!lover zeg.
Ik niet!quote:Op woensdag 30 november 2011 13:33 schreef Tegan het volgende:
Wie is je vriend dan Lola.
Verder heeft echt iedereen in dit topic een Fok!lover zeg.
daar is haha een hele simpele haha oplossing voor hahahaquote:
Maar ken je hem van Fok?quote:Op woensdag 30 november 2011 13:42 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Kentoet. Denk niet dat je hem kent, ik kom hem zelf nooit tegen in ieder geval.
Nu nog 'iedereen' definen en we zijn weer helemaal blij. Wel in een include file graag.quote:Op woensdag 30 november 2011 13:44 schreef Tegan het volgende:
Let me rephrase that. Iedereen die een lover heeft heeft een Fok!lover.
Iedereen in dit topic.quote:Op woensdag 30 november 2011 13:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nu nog 'iedereen' definen en we zijn weer helemaal blij. Wel in een include file graag.
"Danny".quote:Op woensdag 30 november 2011 13:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nu nog 'iedereen' definen en we zijn weer helemaal blij. Wel in een include file graag.
Wow, lovers via fok!quote:
Post? Weet je wel hoe ver de brievenbus lopen is?quote:Op woensdag 30 november 2011 13:50 schreef Lolaatje het volgende:
Nu is het wachten op de volgende post van Q..
En dat heb je niet voor haar over?quote:Op woensdag 30 november 2011 13:51 schreef Q. het volgende:
[..]
Post? Weet je wel hoe ver de brievenbus lopen is?
Ik stuur wel een PM.quote:Op woensdag 30 november 2011 13:55 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
En dat heb je niet voor haar over?![]()
T.
"Hoi, neuken?"quote:
Link! Misschien kan ik er iets van leren.quote:
Huuu, frisse lucht. Daar hebben we toch geurkaarsen voor?quote:Op woensdag 30 november 2011 14:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Also: prima weer om de boel eens even door te laten luchten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |