je klampt je wel vast aan alle nieuwe vrouwnquote:Op dinsdag 29 november 2011 20:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, want ik ben altijd serieus in dit topic.
Jij hebt over iedereen wel wat te klagen he? -_-quote:Op dinsdag 29 november 2011 20:36 schreef ook_gek het volgende:
[..]
je klampt je wel vast aan alle nieuwe vrouwn
Toch nog iemand die OT is hierquote:Op dinsdag 29 november 2011 20:36 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Check, maar zonder hoge hakken.quote:Op dinsdag 29 november 2011 20:34 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Nou, zorgen dat zijn vrouw naakt met hoge hakken en alleen een schortje voor, afwast en ramen lapt en allerlei andere dingen doet om manlief te behagen.
En alle mannen.quote:Op dinsdag 29 november 2011 20:36 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Jullie allebei.quote:Op dinsdag 29 november 2011 20:38 schreef dawg het volgende:
[..]
vanmiddag was ik het nog die bij alle vrouwen slijmt. dingen gaan snel tegenwoordig, pff.
Bij jou en mensen zoals ook_gek? Lekker belangrijk ja.quote:Op dinsdag 29 november 2011 20:39 schreef dawg het volgende:
[..]
jij mag dat zeggen, jij hebt je krediet echt allang verspeeld hier.
Oh god je bent van het aangevallen gevoelen typje ja?quote:Op dinsdag 29 november 2011 20:36 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Jij hebt over iedereen wel wat te klagen he? -_-
Bij de vrouwen, bedoel je?quote:Op dinsdag 29 november 2011 20:39 schreef dawg het volgende:
[..]
jij mag dat zeggen, jij hebt je krediet echt allang verspeeld hier.
Hoe dan? Metquote:
Laat mij er even buitenquote:Op dinsdag 29 november 2011 20:39 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Bij jou en mensen zoals ook_gek? Lekker belangrijk ja.
Je bent niet bi toch of wel?quote:
toch blijft het je altijd achtervolgen. die trieste stalkbemoeialachtige actie van je. dus wat je uitkraamt allemaal is inderdaad lekker belangrijk ja.quote:Op dinsdag 29 november 2011 20:39 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Bij jou en mensen zoals ook_gek? Lekker belangrijk ja.
Ik praat iedere keer met heloef, stefanhaan en newbie. Sja, kennelijk wil ik ze dan.quote:Op dinsdag 29 november 2011 20:41 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Laat mij er even buiten
heb niks met je en niks tegen je.
[..]
Je bent niet bi toch of wel?
Jij ook?quote:Op dinsdag 29 november 2011 20:43 schreef DigitalGirl het volgende:
topic heeft gebrek aan estrogenen
Schande inderdaad. Waarom denk je dat allerlei oude users terug huppelen naar dit topic als er weer eens een relletje is? Ik ben blij dat te hebben veroorzaakt, heerlijk om eens te doen.quote:Op dinsdag 29 november 2011 20:41 schreef dawg het volgende:
[..]
toch blijft het je altijd achtervolgen. die trieste stalkbemoeialachtige actie van je. dus wat je uitkraamt allemaal is inderdaad lekker belangrijk ja.
Het is nooit te laat voor een carriereswitchquote:Op dinsdag 29 november 2011 20:38 schreef dawg het volgende:
[..]
vanmiddag was ik het nog die bij alle vrouwen slijmt. dingen gaan snel tegenwoordig, pff.
Ga dan een eigen topicreeks starten, jankzak.quote:Op dinsdag 29 november 2011 20:44 schreef Supersoep het volgende:
Wees blij dat ik af en toe dit topic wat drama bezorg, want het is om te huilen de afgelopen paar dagen. Het topic is zowat compleet vervangen wat users betreft en het is er zeker niet beter op geworden.
Dat ik van het aangevallen typje ben is zeker weer 1 van je constateringen, niet waar?quote:Op dinsdag 29 november 2011 20:40 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Oh god je bent van het aangevallen gevoelen typje ja?
maar nee heb niet over iedereen wat te klagen.
sterker nog, ik klaag net ook niet. Ik constateer iets. En joh laat hem lekker aan alles vast klampen. Ik vind het prima.
Iemand moet lekker dat geen doen wat hij / zij zich goed bij voelt.
maar dat wil ik helemaal niet, ik wil leuk met 'haar' omgaan omdat ik het leuk vind bij haar enzo.quote:Op dinsdag 29 november 2011 20:34 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Nou, zorgen dat zijn vrouw naakt met hoge hakken en alleen een schortje voor, afwast en ramen lapt en allerlei andere dingen doet om manlief te behagen.
van mij naar jou toe nog steeds niet helemaal sinds je in het 400 euro topic had gepost " lachen dat 'zulke' mensen(ik) echt bestaan "quote:
Net zoals jij bij het datingsite topic probeert bedoel je?quote:Op dinsdag 29 november 2011 20:43 schreef DigitalGirl het volgende:
topic heeft gebrek aan estrogenen
Mjag, altijd wel wat te doen, niet?quote:Op dinsdag 29 november 2011 20:44 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Schande inderdaad. Waarom denk je dat allerlei oude users terug huppelen naar dit topic als er weer eens een relletje is? Ik ben blij dat te hebben veroorzaakt, heerlijk om eens te doen.
Ik ben er trouwens niet zo van om ergens een mening van te hebben als ik de gehele situatie niet in kan schatten, wat voor jou ook geldt. Je komt net twee weken in dit topic aankakken en gaat mij even vertellen dat ik m'n krediet heb verspeeld. Dat klinkt echt enorm arrogant.![]()
Wees blij dat ik af en toe dit topic wat drama bezorg, want het is om te huilen de afgelopen paar dagen. Het topic is zowat compleet vervangen wat users betreft en het is er zeker niet beter op geworden.
Waarom? Alsof dit topic ooit dramavrij is geweest. Ja behalve nu dan.quote:Op dinsdag 29 november 2011 20:45 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ga dan een eigen topicreeks starten, jankzak.
lul maar lekker verder kerel. ik beoordeel mensen op hun daden, jij was open over je daad en dit heeft mijn beoordeling voor jou geen goed gedaan, wat je ook zegt en wat ik wel of niet weet.quote:Op dinsdag 29 november 2011 20:44 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Schande inderdaad. Waarom denk je dat allerlei oude users terug huppelen naar dit topic als er weer eens een relletje is? Ik ben blij dat te hebben veroorzaakt, heerlijk om eens te doen.
Ik ben er trouwens niet zo van om ergens een mening van te hebben als ik de gehele situatie niet in kan schatten, wat voor jou ook geldt. Je komt net twee weken in dit topic aankakken en gaat mij even vertellen dat ik m'n krediet heb verspeeld. Dat klinkt echt enorm arrogant.![]()
Ik dank je grote supersoep voor deze geweldige mogelijkheid op een openbaar forum.quote:Op dinsdag 29 november 2011 20:46 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Waarom? Alsof dit topic ooit dramavrij is geweest. Ja behalve nu dan.Dit lag nu eenmaal in de traditie van de reeks waardoor jij hier nu heerlijk elke dag een nieuw topic mag openen. Bedank me maar.
quote:Op dinsdag 29 november 2011 20:46 schreef Casie het volgende:
[..]
Net zoals jij bij het datingsite topic probeert bedoel je?
quote:Op dinsdag 29 november 2011 20:44 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Het is nooit te laat voor een carriereswitch
Dankzij mijn daad is Mrk.n klaarblijkelijk weg van FOK. Ik vind dat ik een medaille verdien, waar ik overigens niet alleen in ben, die denkwijze. Dat er dan een paar ongeinformeerde mensen tussenzitten die hier enkel zitten om hun slaapkamer te vullen en het maar niks vinden, is dan jammer.quote:Op dinsdag 29 november 2011 20:46 schreef dawg het volgende:
[..]
lul maar lekker verder kerel. ik beoordeel mensen op hun daden, jij was open over je daad en dit heeft mijn beoordeling voor jou geen goed gedaan, wat je ook zegt en wat ik wel of niet weet.
verder is mijn ego nog hoger dan mount everest, dat heb ik al eerder gezegd.
Geen dank, man.quote:Op dinsdag 29 november 2011 20:47 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ik dank je grote supersoep voor deze geweldige mogelijkheid op een openbaar forum.
Mensen die een stukje internet gaan claimen.
Zoveel mogelijk bloot.quote:Op dinsdag 29 november 2011 20:49 schreef Casie het volgende:
Laat ik dan maar weer over het onderwerp versieren beginnen; straks komt er een hele leuke kerel naar de verjaardag van een vriend dus ik ga zo maar eens een leuk jurkje aan trekken en de versiertrucs uit de kast halen.
als je geen mening mag ventileren over iets waar je niet over alle beschikbare informatie beschikt kun je net zo goed niks meer zeggen.quote:Op dinsdag 29 november 2011 20:48 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Dankzij mijn daad is Mrk.n klaarblijkelijk weg van FOK. Ik vind dat ik een medaille verdien, waar ik overigens niet alleen in ben, die denkwijze. Dat er dan een paar ongeinformeerde mensen tussenzitten die hier enkel zitten om hun slaapkamer te vullen, is dan jammer.
Ga in ieder geval niet de alwetende uithangende door te durven beweren dat zowat iedereen tegen me is.Misplaatste verhevenheid is dat.
valt wel op dat wanneer ik een reactie plaats op iemand die direct, of niet positief is jij er keer op keer meteen als de kippen bij is om daar op te reageren. Als of ik op jou tenen gestaan heb.quote:Op dinsdag 29 november 2011 20:45 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat ik van het aangevallen typje ben is zeker weer 1 van je constateringen, niet waar?
Succes. Zal vast niet moeilijk zijn.quote:Op dinsdag 29 november 2011 20:49 schreef Casie het volgende:
Laat ik dan maar weer over het onderwerp versieren beginnen; straks komt er een hele leuke kerel naar de verjaardag van een vriend dus ik ga zo maar eens een leuk jurkje aan trekken en de versiertrucs uit de kast halen.
Dat lukt je vast wel, succes!quote:Op dinsdag 29 november 2011 20:49 schreef Casie het volgende:
ik wil je wel een priveles in versieren geven hoor.quote:Op dinsdag 29 november 2011 20:49 schreef Casie het volgende:
Praat jij eigenlijk in dezelfde stijl als je posts?quote:Op dinsdag 29 november 2011 20:51 schreef ook_gek het volgende:
[..]
valt wel op dat wanneer ik een reactie plaats op iemand die direct, of niet positief is jij er keer op keer meteen als de kippen bij is om daar op te reageren. Als of ik op jou tenen gestaan heb.
Ach ik ben toch zeau gemeen hehquote:Op dinsdag 29 november 2011 20:51 schreef ook_gek het volgende:
[..]
valt wel op dat wanneer ik een reactie plaats op iemand die direct, of niet positief is jij er keer op keer meteen als de kippen bij is om daar op te reageren. Als of ik op jou tenen gestaan heb.
Dat zou inderdaad moeten, ja.quote:Op dinsdag 29 november 2011 20:51 schreef dawg het volgende:
[..]
als je geen mening mag ventileren over iets waar je niet over alle beschikbare informatie beschikt is kun je net zo goed niks meer zeggen.
Je impliceert het, lieverd.quote:en dat laatste heb ik helemaal niet gezegd, dus wie gedraagt zich nu misplaatst verheven? leer eens begrijpend lezen.
ook_gek heeft een beetje last van dyslexie.quote:Op dinsdag 29 november 2011 20:52 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Praat jij eigenlijk in dezelfde stijl als je posts?
Ben ik wel benieuwd naar eigenlijk.
Alsof een naakt afwassende vrouw niet leuk is.quote:Op dinsdag 29 november 2011 20:45 schreef mylifeisgrey het volgende:
maar dat wil ik helemaal niet, ik wil leuk met 'haar' omgaan omdat ik het leuk vind bij haar enzo.
en dan als dat wederzijds is is het geweldig, het ultieme. daar kan heel veel gelukgevoel uit voortkomen.
Misschien kun je haar juist op die manier versieren. Door tegen haar te zeggen dat als ze naakt op hoge hakken voor jou het huishouden doet, dat zij dan jouw droomvrouw is.quote:en dan ook nog, dat je uitleg niet klopt, want alsnog 'heb' je als man niemand om zo tegen te doen als je nog niemand hebt he....
Stiekem meen je het.quote:Op dinsdag 29 november 2011 20:52 schreef dawg het volgende:
[..]
ik wil je wel een priveles in versieren geven hoor.![]()
![]()
Hangt er van af op welke manier jij dat bedoeld.quote:Op dinsdag 29 november 2011 20:52 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Praat jij eigenlijk in dezelfde stijl als je posts?
Ben ik wel benieuwd naar eigenlijk.
Ik zeg nergens dat jij gemeen bent, eerder snel aangebrand, of dat je lange tenen hebt.quote:Op dinsdag 29 november 2011 20:52 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ach ik ben toch zeau gemeen heh
Het gaat om de stijl, niet om de spelling.quote:Op dinsdag 29 november 2011 20:53 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ook_gek heeft een beetje last van dyslexie.
ik vind hem geweldig, natural versiertalent is hij. En ze tekst staat dicht bij zijn spreken denk ik atijd.
helaas voor jou is de werkelijkheid gelukkig anders.quote:Op dinsdag 29 november 2011 20:52 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Dat zou inderdaad moeten, ja.
[..]
Je impliceert het, lieverd.
Misschien moet hij eens wat ondernemen, misschien lucht dat wat op en reageert hij dan ook minder aanvallend.quote:Op dinsdag 29 november 2011 20:54 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Hangt er van af op welke manier jij dat bedoeld.
[..]
Ik zeg nergens dat jij gemeen bent, eerder snel aangebrand, of dat je lange tenen hebt.
Phoe phoe, heb jij mijn nagelschaar nog ergens gezien? Volgens mij jou had ik die nodig. Je hapt zo snel, als een hongerige piranhaquote:Op dinsdag 29 november 2011 20:54 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Hangt er van af op welke manier jij dat bedoeld.
[..]
Ik zeg nergens dat jij gemeen bent, eerder snel aangebrand, of dat je lange tenen hebt.
een loop(als in een hoepel ophouden) in de pua heet dat, door haar te laten weten wat ze kan doen om mij te versieren.quote:Op dinsdag 29 november 2011 20:53 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Alsof een naakt afwassende vrouw niet leuk is.
[..]
Misschien kun je haar juist op die manier versieren. Door te zeggen als je naakt op hoge hakken voor mij het huishouden doet, dan ben jij voor mij mijn droomvrouw.
met al die kereltjes hier die elke soortgelijke post aangrijpen om "slijmbal!!@$@$@%#quote:
Laat ik heel duidelijk zijn dat ik verre van geweldig ben!quote:Op dinsdag 29 november 2011 20:53 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ook_gek heeft een beetje last van dyslexie.
ik vind hem geweldig, natural versiertalent is hij. En ze tekst staat dicht bij zijn spreken denk ik atijd.
ja dat dus. heerlijk is hij, hij vertoont veel gedrag precies goed hoe het gewoon moet om vrouwen te ontmoeten, en niet-wanhopig te zijn, en de vrouw eventueel wat te leiden, en te versieren enzo.quote:Op dinsdag 29 november 2011 20:54 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het gaat om de stijl, niet om de spelling.
oh natuurlijk ja, altijd wat om te leren.quote:Op dinsdag 29 november 2011 20:56 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Laat ik heel duidelijk zijn dat ik verre van geweldig ben!
Natuurversiertalent ben ik zeker niet. Anders maak ik niet zoveel blunders in het verleden.En soms nu nog. Ik krijg echt niet elke vrou die ik wil hoor.
En inderdaad ik typ wat ik zal zeggen ja.
Heb ik onvriendelijkheid gemist?quote:Op dinsdag 29 november 2011 20:58 schreef Daniel1976 het volgende:
[warning] Doen we wel een beetje lief tegen elkaar?[/warning]
Oh. Sorry hoor.quote:Op dinsdag 29 november 2011 20:56 schreef dawg het volgende:
[..]
met al die kereltjes hier die elke soortgelijke post aangrijpen om "slijmbal!!@$@$@%#![]()
doorzichtige sjaak#!@$@%
EINZ" te roepen is dit natuurlijk continu scoren. ja, scoren. kom maar op.
ik mis ook alles, op een enkel iets na.quote:Op dinsdag 29 november 2011 20:59 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Heb ik onvriendelijkheid gemist?
zodra enkele users stoppen met mij continu aan te vallen zal ik ook weer lief doen.quote:Op dinsdag 29 november 2011 20:58 schreef Daniel1976 het volgende:
[warning] Doen we wel een beetje lief tegen elkaar?[/warning]
je moet nu niet de rollen omdraaien hequote:Op dinsdag 29 november 2011 20:55 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Phoe phoe, heb jij mijn nagelschaar nog ergens gezien? Volgens mij jou had ik die nodig. Je hapt zo snel, als een hongerige piranha
Het geldt ook voor iedereen, voordat er weer echt ruzie van komt.quote:Op dinsdag 29 november 2011 20:59 schreef dawg het volgende:
[..]
zodra enkele users stoppen met mij continu aan te vallen zal ik ook weer lief doen.
quote:Op dinsdag 29 november 2011 20:56 schreef mylifeisgrey het volgende:
een loop(als in een hoepel ophouden) in de pua heet dat, door haar te laten weten wat ze kan doen om mij te versieren.
al is 'dit' opzich wel zo surrealistisch dat het onder wat anders valt.
meer als grapje, of als iets wat ze over me te weten kan komen.
of gewoon als een zwakke/slechte ioi van de man.
Ow maar ik val je niet aan, ik ben lievquote:Op dinsdag 29 november 2011 20:59 schreef dawg het volgende:
[..]
zodra enkele users stoppen met mij continu aan te vallen zal ik ook weer lief doen.
Joh ik heb geen idee of ik het allemaal goed doe. Maar wat je hier ziet of in het dagelijk leven is dat mensen zich er helemaal aan ophangen. Ze dit dit wat houd dat in? Wat moet ik nu doen?quote:Op dinsdag 29 november 2011 20:56 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja dat dus. heerlijk is hij, hij vertoont veel gedrag precies goed hoe het gewoon moet om vrouwen te ontmoeten, en niet-wanhopig te zijn, en de vrouw eventueel wat te leiden, en te versieren enzo.
[..]
oh natuurlijk ja, altijd wat om te leren.
maar met de verhalen van jou van " dan doe je gewoon dit", dan heb je gewoon op gevoel het precies goed.
zoals even babbelen met de vrouw, en dan pas nummers uitwisselen even voorstellen.
en van als de vrouw niet kan, niet wanhopig gaan doen van : "morgen dan, overmorgen, de dag na overmorgen" , maar dan doe je van " oke laten we beide onze agenda erbij pakken".
ja precies goed doe je dat allemaal !
Weet je niet wat PUA is?quote:Op dinsdag 29 november 2011 21:02 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]?
Waar héb je het over?! Ik snap er echt helemaal niks van.
Kusjekroel?quote:Op dinsdag 29 november 2011 20:59 schreef ook_gek het volgende:
[..]
je moet nu niet de rollen omdraaien he![]()
Jij reageerd keer op keer aanvallend he, niet ik. Wil ik best wel doen hoor als je dat graag wilt. Dan komt het topic ook flink tot leven. Of het er gezelliger op gaat worden weet ik niet.
Je bent niet de eerste.quote:Op dinsdag 29 november 2011 21:02 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]?
Welkom bij de club.quote:Op dinsdag 29 november 2011 21:02 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]?
http://en.wikipedia.org/wiki/Pickup_artistquote:Op dinsdag 29 november 2011 21:02 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]?
quote:
Ja, o.k., dat ken ik wel, want dat ben jij.quote:Op dinsdag 29 november 2011 21:04 schreef Daniel1976 het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/Pickup_artist
Indication Of Interest.quote:Op dinsdag 29 november 2011 21:05 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Ja, o.k., dat ken ik wel, maar ioi?
ik heb geen zin om bladzeidenummers en bronnen op te zoeken, heb al een tijdje niets gelezen.quote:Op dinsdag 29 november 2011 21:02 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]?
Nee niet nodig hoor, het lukt wel of het lukt nietquote:Op dinsdag 29 november 2011 20:51 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat lukt je vast wel, succes!![]()
Offeh, had je nog tips nodig?
Omdat die termen ook nonsens zijn. De enige term die je moet kennen bij versieren is common sense.quote:Op dinsdag 29 november 2011 21:07 schreef Tamashii het volgende:
Allemaal termen die de gemiddelde normale Nederlander, die niet zo nadenkt bij versieren, flirten en dat soort dingen, niet kent.
En verder nog een setje stalen zenuwenquote:Op dinsdag 29 november 2011 21:07 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Omdat die termen ook nonsens zijn. De enige term die je moet kennen bij versieren is common sense.
quote:Op dinsdag 29 november 2011 21:05 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Ja, o.k., dat ken ik wel, want dat ben jij.
Maar 'ioi'?
nee, lol. plezier.quote:Op dinsdag 29 november 2011 21:07 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Omdat die termen ook nonsens zijn. De enige term die je moet kennen bij versieren is common sense.
Dat spreekt voor zich natuurlijk. Je gaat niet versieren als je het eigenlijk helemaal niet leuk vindt.quote:
Ja, dat zeg ik toch. Dat ben jij.quote:Op dinsdag 29 november 2011 21:09 schreef Daniel1976 het volgende:
Niet lief.
Moet je maar wat PUA filmpjes op youtube kijken. Dat is nogal oppervlakkige rommel.
Het versier proces kan me eerlijk gezegd gestolen worden.quote:Op dinsdag 29 november 2011 21:10 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat spreekt voor zich natuurlijk. Je gaat niet versieren als je het eigenlijk helemaal niet leuk vindt.
Dat is dan waar het mis gaat dan...quote:Op dinsdag 29 november 2011 21:11 schreef heloef het volgende:
[..]
Het versier proces kan me eerlijk gezegd gestolen worden.
jij kan al dat gevoel en kennis wat je kan doen tevoorschijn "toveren" op momenten dat je het nodig hebt.quote:Op dinsdag 29 november 2011 21:03 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Joh ik heb geen idee of ik het allemaal goed doe. Maar wat je hier ziet of in het dagelijk leven is dat mensen zich er helemaal aan ophangen. Ze dit dit wat houd dat in? Wat moet ik nu doen?
Vrouwen zijn gewoon mensen die bijten echt niet. Je hebt net als bij mannen, lieve, leuk enge, gemeene, debiele geinige enz enz enz.
Wees gewoon lekker je zelf. Maak gewoon eens een praatje. Toon wat intresse, begin een onderwerp waar jij goed in bent. Zonder bij bedoelingen.
En inderdaad, kan een vrouw morgen niet afspreken, vraag gewoon wanneer ze wel kan. En zorg er voor dat je ook soms wat brutaal bent. Als ze bv zegt, ik zit komende weekende vol om af te spreken. Zeg dan gewoon van, joh laten we anders woensdag even een warme chocomelk daar en daar pakken. Wees creatief.
En loopt het mis met een vrouw, lacht er dan alleen om.
quote:En loopt het mis met een vrouw, lacht er dan alleen om.
dit is ook heel belangrijk. altijd lol plezier en grappig.quote:
En welke materiaal/kennis/ervaring heb ik dan wel en jij niet?quote:Op dinsdag 29 november 2011 21:12 schreef mylifeisgrey het volgende:
Alsnog heb ik dan niet het goede materiaal/kennis/ervaring hoe je het maar wilt noemen om het zelf ook een beetje te leiden/sturen naar een wederzien
Mwah ik ben pas vorige week begonnen met voor het eerst iemand proberen te versieren, dat ging wel fout maar ze vond ook al iemand anders leuk toen ik kwam aankakken.quote:Op dinsdag 29 november 2011 21:12 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Dat is dan waar het mis gaat dan...
Nee, Joipoidoipoipoi is mijn kloon. Zodat ik ook een normaal account heb als ik niet aan het modden ben.quote:Op dinsdag 29 november 2011 21:13 schreef dawg het volgende:
daniel, is joioioi je wederhelft of zo? waar jij bent is zij, en andersom.
Leer hier wat van...quote:Op dinsdag 29 november 2011 21:15 schreef heloef het volgende:
[..]
Uitvogelen of ze je ziet zitten, daten, dat nerveuze gedoe dat doe je alleen enkel om het eventuele resultaat, niet omdat dat moeilijke gedoe zo verschrikkelijk leuk is.
hallo! ?quote:Op dinsdag 29 november 2011 21:14 schreef ook_gek het volgende:
[..]
En welke materiaal/kennis/ervaring heb ik dan wel en jij niet?
Oh serieus.quote:Op dinsdag 29 november 2011 21:16 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Nee, Joipoidoipoipoi is mijn kloon. Zodat ik ook een normaal account heb als ik niet aan het modden ben.
oh niet gezien...... nu wel iddquote:Op dinsdag 29 november 2011 21:17 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Oh serieus.Ik loop net tegen MLIG te zeggen op MSN dat hij z'n slag moet slaan bij je.
Wat moet ik leren? Om met leuke quasi humor random chicks op straat aan te spreken?quote:
Epic.quote:Op dinsdag 29 november 2011 21:17 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Oh serieus.Ik loop net tegen MLIG te zeggen op MSN dat hij z'n slag moet slaan bij je.
Ja dat moet je dus niet vertellen he.quote:Op dinsdag 29 november 2011 21:17 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Je bizarre manier van posten moet je nooit wijzigen. Het is onderscheidend en wekt nieuwsgierigheid op, zoals ik al zei. Veel beter dan gezapig praten over feestjes en jurkjes hier.quote:Op dinsdag 29 november 2011 21:18 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
oh niet gezien...... nu wel idd
maar ook kleine kans dat dat gaat gebeuren hoor want ik ken haar niet en moet haar niet.
ik doe (nu dus ook bijvoorbeeld ) de foute dingen. het intereseert me geen boei om moeite te doen om met haar in contact te komen, anders dan dat het toevallig zou gebeuren.
Nu heb ik het verpest voor ze.quote:Op dinsdag 29 november 2011 21:19 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja dat moet je dus niet vertellen he.
Ik ben een betere wingman.
Damn, heb ik toch net mijn relkloon verradenquote:Op dinsdag 29 november 2011 21:16 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Nee, Joipoidoipoipoi is mijn kloon. Zodat ik ook een normaal account heb als ik niet aan het modden ben.
Edit: Oeps, dit moest dus met mijn Daniel1976-account gepost worden.
Ik vind het een prima plan.quote:Op dinsdag 29 november 2011 21:20 schreef Sinji het volgende:
Kut, mod is aanwezig en het is gelijk weer vanilla.
Supersoep for mod.
+1quote:Op dinsdag 29 november 2011 21:20 schreef Sinji het volgende:
Kut, mod is aanwezig en het is gelijk weer vanilla.
Supersoep for mod.
Ja verdorie.quote:
Wait wut? Benzin op date? Hij heeft in ieder geval het langgegeven advies opgevolgd om te stoppen met zeikerig en zielig posten. Een date zou dus een zeer gepaste beloning zijn inderdaad.quote:Op dinsdag 29 november 2011 21:21 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja verdorie.
Maar benzin op date krijgen was ook een stuk makkelijker.
Vrouwen vertrouw ik sowieso niet meer op FOK.quote:Op dinsdag 29 november 2011 21:20 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Damn, heb ik toch net mijn relkloon verraden
dat oa. uitvogelen niet nodig is.quote:Op dinsdag 29 november 2011 21:18 schreef heloef het volgende:
[..]
Wat moet ik leren? Om met leuke quasi humor random chicks op straat aan te spreken?
90% van de mannen durft dat niet eens.
Ja ik heb het hem ingefluisterd.quote:Op dinsdag 29 november 2011 21:22 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Wait wut? Benzin op date? Hij heeft in ieder geval het langgegeven advies opgevolgd om te stoppen met zeikerig en zielig posten. Een date zou dus een zeer gepaste beloning zijn inderdaad.
Ik zou wel stoppen met het hier een date te noemen, want ze zien hier straks al hele relatieproblemen voor zich terwijl SiIk volgens mij gewoon normaal afspreekt.quote:Op dinsdag 29 november 2011 21:21 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja verdorie.
Maar benzin op date krijgen was ook een stuk makkelijker.
Afspraak/date benzin weet in ieder geval dat het nog niet van romantische aard is in ieder geval.quote:Op dinsdag 29 november 2011 21:23 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik zou wel stoppen met het hier een date te noemen, want ze zien hier straks al hele relatieproblemen voor zich terwijl SiIk volgens mij gewoon normaal afspreekt.
niet ervaren in kloons gebruiken?quote:Op dinsdag 29 november 2011 21:20 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Mij een relkloon noemen. Dit pik ik niet!quote:Op dinsdag 29 november 2011 21:20 schreef Daniel1976 het volgende:
quote:Op dinsdag 29 november 2011 21:23 schreef Sinji het volgende:
[..]
Vrouwen vertrouw ik sowieso niet meer op FOK.
Maakt allemaal niet uit. Dit is een grote stap in de goede richting. Benzin, the future Jeroen Pauwquote:Op dinsdag 29 november 2011 21:23 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik zou wel stoppen met het hier een date te noemen, want ze zien hier straks al hele relatieproblemen voor zich terwijl SiIk volgens mij gewoon normaal afspreekt.
Exactly. Wil er in de eerste plaats gewoon een leuke, gezellige middag van maken.quote:Op dinsdag 29 november 2011 21:25 schreef heloef het volgende:
[..]
Afspraak/date benzin weet in ieder geval dat het nog niet van romantische aard is in ieder geval.
Mij vertrouw je toch wel?quote:Op dinsdag 29 november 2011 21:23 schreef Sinji het volgende:
[..]
Vrouwen vertrouw ik sowieso niet meer op FOK.
Ze krijgen nu de sneakerbehandeling. Tagged pictures or GTFO
quote:Op dinsdag 29 november 2011 21:27 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Mij een relkloon noemen. Dit pik ik niet!
Nu speel ik het spelletje niet meer mee!
Waarom?quote:Op dinsdag 29 november 2011 21:28 schreef benzin het volgende:
[..]
Exactly. Wil er in de eerste plaats gewoon een leuke, gezellige middag van maken.
Vertel eens. Hoe beleef je het allemaal sinds je wat vrolijker en actiever bent gaan posten? Merk je verschil in gemoedstoestand? Merk je dat je positievere feedback krijgt? Resultaat heb je nu al.quote:Op dinsdag 29 november 2011 21:28 schreef benzin het volgende:
[..]
Exactly. Wil er in de eerste plaats gewoon een leuke, gezellige middag van maken.
Ik heb er meerdere.quote:Op dinsdag 29 november 2011 21:28 schreef Bartholomeus het volgende:
Een mod met een kloon, you must be kidding me
Jup, als ik het iemand gun en verdient (na mezelf) natuurlijk is het hij wel.quote:Op dinsdag 29 november 2011 21:22 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Wait wut? Benzin op date? Hij heeft in ieder geval het langgegeven advies opgevolgd om te stoppen met zeikerig en zielig posten. Een date zou dus een zeer gepaste beloning zijn inderdaad.
Hij kan die middag ook weer gaan zitten FOK!ken, schiet je ook bar weinig mee op.quote:
MLIG, Benzin en jij. Capstan ook wel. De rest kan stikken.quote:Op dinsdag 29 november 2011 21:31 schreef heloef het volgende:
[..]
Jup, als ik het iemand gun en verdient (na mezelf) natuurlijk is het hij wel.
Dit, traantje net weggepinktquote:Op dinsdag 29 november 2011 21:30 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Vertel eens. Hoe beleef je het allemaal sinds je wat vrolijker en actiever bent gaan posten? Merk je verschil in gemoedstoestand? Merk je dat je positievere feedback krijgt? Resultaat heb je nu al.
Ik ben trots op je, jongen.
Ik vroeg hem laatst of hij al een datum had geprikt.quote:Op dinsdag 29 november 2011 21:30 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Vertel eens. Hoe beleef je het allemaal sinds je wat vrolijker en actiever bent gaan posten? Merk je verschil in gemoedstoestand? Merk je dat je positievere feedback krijgt? Resultaat heb je nu al.
Ga er nou niet meer van maken.quote:
Omdat het leuk is?quote:
Mwah, de ene dag is beter dan de andere en voel me uiteraard niet altijd even goed. Maar moet zeggen dat positief posten en mensen die positief terugdoen mij weer een positief gevoel bezorgen.quote:Op dinsdag 29 november 2011 21:30 schreef Supersoep het volgende:
Ja, die gun ik het ook allemaal wel.quote:Op dinsdag 29 november 2011 21:31 schreef Supersoep het volgende:
[..]
MLIG, Benzin en jij. Capstan ook wel. De rest kan stikken.
Ja wat, hij gaat toch die leuke middag met iemand hebben?quote:
Oh je wil een naam.quote:Op dinsdag 29 november 2011 21:34 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ja wat, hij gaat toch die leuke middag met iemand hebben?
Namen willen we
Goh, en bedankt hequote:Op dinsdag 29 november 2011 21:31 schreef Supersoep het volgende:
[..]
MLIG, Benzin en jij. Capstan ook wel. De rest kan stikken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |