SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
quote:
Indd, vent is zelf 85quote:Op dinsdag 29 november 2011 20:04 schreef GimmeGore het volgende:
grappigste vind ik nog Henk Westbroek die "zingt" moet je horen ouwe pik
welterustenquote:Op dinsdag 29 november 2011 20:50 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
En ik kruip nu lekker op tijd mijn bedje in.
Slaap lekker lieve Tukkers!
Je moet wat als je bij de politie wilquote:Op dinsdag 29 november 2011 21:17 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Zo, ook weer eens hardgelopen/gerend
Toch weer even afzien
True storyquote:Op dinsdag 29 november 2011 22:06 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Je moet wat als je bij de politie wil
Die heb ik net ook gezien @cinestar..quote:
Zo zwaar zijn die gele papiertjes toch niet?quote:Op woensdag 30 november 2011 02:09 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Godsalmachtig. Kan weer eens niet slapen.
Dan maar inlezen over het politievak en me mentaal vast voorbereiden
Want dat is het enige wat de politie doetquote:Op woensdag 30 november 2011 02:22 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Zo zwaar zijn die gele papiertjes toch niet?
Ik zie ze alleen maar bonnen schrijven idd, boeven vangen hoor ik nooit..quote:Op woensdag 30 november 2011 02:45 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Trusten Marko
[..]
Want dat is het enige wat de politie doet
Overigens ben ik aan het kijken naar een auto
HAD een Golf ja.quote:Op woensdag 30 november 2011 03:09 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Ik zie ze alleen maar bonnen schrijven idd, boeven vangen hoor ik nooit..
Je had toch al een vw g*lf?
Geen id wat je budget is, maar een fiat cinqeciento met een jaar apk is niet duur, zuinig en je kunt dan een jaar vooruit..quote:Op woensdag 30 november 2011 03:16 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
HAD een Golf ja.
APK werd 3x duurder dan ik voor de auto had betaald, leek me geen goed plan.
Nog tips voor een goedkoop autootje in aanschaf, onderhoud, belasting en laag verbruik?
Ik ga niet in een Starslet rijden en al helemaal niet in een automaatquote:Op woensdag 30 november 2011 03:22 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Geen id wat je budget is, maar een fiat cinqeciento met een jaar apk is niet duur, zuinig en je kunt dan een jaar vooruit..
Of regel wat met Henrike
oh ik dacht dat ze een handbak had, automaat is niet zuinig neequote:Op woensdag 30 november 2011 03:23 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik ga niet in een Starslet rijden en al helemaal niet in een automaat
Truequote:Op woensdag 30 november 2011 03:25 schreef Redbaron het volgende:
[..]
oh ik dacht dat ze een handbak had, automaat is niet zuinig nee![]()
Maar goedkope auto's genoeg.. paar honderd met APK kun je een jaar vooruit
Gok dat die niet te betalen is voor mequote:Op woensdag 30 november 2011 03:27 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Anders heb ik nog wel een hele mooie soeksoeki te koop
U gaat door voor den koelkast!quote:Op woensdag 30 november 2011 03:28 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Gok dat die niet te betalen is voor me
Budget ligt ergens rond de 1000 euro
Neu, niet dringend.quote:Op woensdag 30 november 2011 03:30 schreef Redbaron het volgende:
[..]
U gaat door voor den koelkast!
Ik zal eens in de gaten houden of er iets langswappert, laat t je wel weten dan..
Dringend auto nodig?
Joah ik ook zo ook maar eens..quote:Op woensdag 30 november 2011 03:31 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Neu, niet dringend.
Toch maar ff proberen te slapen
Diss mijn auto niet ja ! Hij is baas !quote:Op woensdag 30 november 2011 03:23 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Een twingootje? Markplaats could be your friend!quote:Op woensdag 30 november 2011 03:33 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Deze auto lijkt me wel tof trouwens:
http://www.autotrack.nl/tweedehands/fiat/punto/8424228/fotos
Trusten
starsletjes zijn wel goedquote:Op woensdag 30 november 2011 03:23 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Is er ook één op haar eierstokken getraptquote:Op woensdag 30 november 2011 08:51 schreef norich het volgende:
[..]
Diss mijn auto niet ja ! Hij is baas !
Twingo's zijn vrouwenauto'squote:Op woensdag 30 november 2011 09:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Een twingootje? Markplaats could be your friend!
quote:Op woensdag 30 november 2011 10:23 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Is er ook één op haar eierstokken getrapt
[..]
Is er ook één op haar eierstokken getrapt
Wat een bullshit..quote:Op woensdag 30 november 2011 10:23 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Twingo's zijn vrouwenauto's
Oei.. Hopen dat het niets ernstigs is!quote:Op woensdag 30 november 2011 11:41 schreef haakon het volgende:
Hoop ik ook niet..
Ik weet het niet, want m'n pa neemt de telefoon dus niet op.
Oei. Is ze naar het ziekenhuis geweest?quote:Op woensdag 30 november 2011 12:51 schreef haakon het volgende:
Valt mee gelukkig!
Aangereden door een stadsbus, jawel..![]()
Buschauffeur had haar over het hoofd gezien.
Gaat in dr achterhoofd en duizelig.
Maar het had veel erger kunnen zijn.. Fiets lag onder de bus, en mijn ma gelukkig niet
Mooi dat t niets ernstigs is!quote:Op woensdag 30 november 2011 12:51 schreef haakon het volgende:
Valt mee gelukkig!
Maar het had veel erger kunnen zijn.. Fiets lag onder de bus, en mijn ma gelukkig niet
Ja, ze moet wel nachtje blijven.quote:Op woensdag 30 november 2011 12:52 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oei. Is ze naar het ziekenhuis geweest?
Kinkt toch nog best heftig..
Eensquote:Op woensdag 30 november 2011 10:23 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 30 november 2011 12:51 schreef haakon het volgende:
Valt mee gelukkig!
That's a facft!quote:Op woensdag 30 november 2011 10:23 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Potdomme, gelukkig is het niks ernstigs.quote:Op woensdag 30 november 2011 12:51 schreef haakon het volgende:
Valt mee gelukkig!
hmm. Zo'n bus geeft weinig mee.quote:Op woensdag 30 november 2011 12:51 schreef haakon het volgende:
Valt mee gelukkig!
met schaamrood op de kaken?quote:Op woensdag 30 november 2011 17:19 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
En ik vind echt niet dat Twingootjes vrouwenauto's zijn. Ik zie er genoeg mannen mee..
Eh..?quote:Op woensdag 30 november 2011 17:55 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
met schaamrood op de kaken?
dat ben ik inderdaadquote:Op woensdag 30 november 2011 18:13 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Check Jim, a.k.a. Under_Score gitaar speel'n!
http://www.youtube.com/user/deadlyallianceband
Ik vond de link via Richard op Facebookquote:Op woensdag 30 november 2011 18:25 schreef Under_Score het volgende:
[..]
dat ben ik inderdaad
ook op youtube te vinden
en ik heb een paar jaar in een twingo gereden, auto van mn ex. daarna kregen we een ford ka. later heb ik er zelf een gekochtdat hele 'vrouwen auto, mannen auto' gezeur interreseert me toch niet.
Ik wilde het nog voorzichtig zeggen, omdat ik niet weet hoe jij met Richard bent..quote:
Kan haast niet andersquote:Op woensdag 30 november 2011 17:55 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
met schaamrood op de kaken?
goedquote:Op woensdag 30 november 2011 19:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik wilde het nog voorzichtig zeggen, omdat ik niet weet hoe jij met Richard bent..
Haha, okeequote:Op woensdag 30 november 2011 19:40 schreef Under_Score het volgende:
[..]
goeden dit soort kritiek helpt alleen maar. ik vind het met oefenen soms ook erg irritant gaan, maar daar leren we van
Haha, ik niet..quote:Op woensdag 30 november 2011 19:45 schreef Under_Score het volgende:
ja dat heeft ie soms inderdaad
beetje te hyper. maar goed. ik ken irritantere mensen
[..]
quote:
hier ben ik het mee eensquote:
baantjer?quote:Op woensdag 30 november 2011 02:09 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Godsalmachtig. Kan weer eens niet slapen.
Dan maar inlezen over het politievak en me mentaal vast voorbereiden
It's a thing you can't deny, like the fact that i won't drive a Twingo till i die!quote:
levend is geen probleem?quote:Op woensdag 30 november 2011 21:08 schreef Under_Score het volgende:
ik zou nog niet dood onder een VW golf gevonden willen worden.
Golf 1, 2, 3 en 4 zijn redelijk vierkantquote:Op woensdag 30 november 2011 21:12 schreef Under_Score het volgende:
ook niet
snap niet wat mensen in die vierkante dozen zien.
En alleen de Mk1 GTI is mooiquote:Op woensdag 30 november 2011 21:21 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Golf 1, 2, 3 en 4 zijn redelijk vierkant5 en 6 zijn al een stuk beter
M'n maat begint over kebab, jij over een frikandel en nu heb ik onmeunig trek in een vette bekquote:Op woensdag 30 november 2011 22:19 schreef rulerofdeath het volgende:
de frikandel speciaal van de buurman ook.
Ga haluh dan KUT!quote:Op woensdag 30 november 2011 22:45 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
M'n maat begint over kebab, jij over een frikandel en nu heb ik onmeunig trek in een vette bek
Heb je wel eens naar buiten gekeken ?quote:Op woensdag 30 november 2011 23:04 schreef Redbaron het volgende:
[..]
[..]
Ja, wanneer weer voetbalmeet?
Tot -6 kán het zatquote:Op woensdag 30 november 2011 23:06 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Heb je wel eens naar buiten gekeken ?
Jah, het is droog, nog niet koud...quote:Op woensdag 30 november 2011 23:06 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Heb je wel eens naar buiten gekeken ?
ohquote:Op woensdag 30 november 2011 23:09 schreef Redbaron het volgende:
[..]
idd, moet markoo maar harder rennen
En wij maar zweten en afzienquote:Op woensdag 30 november 2011 23:26 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Gaskacheltje en warme choco erbij zeker
3e helft kan ook wel met -20 hoor.quote:
3e helft?quote:Op woensdag 30 november 2011 23:29 schreef Under_Score het volgende:
[..]
3e helft kan ook wel met -20 hoor.
Ben al vermoeid genoeg na 2 helften...quote:Op woensdag 30 november 2011 23:35 schreef Redbaron het volgende:
[..]
nou dan sla ik t wel over, nogal saai zo'n derde helft!
Ik al kapot na een kwartierquote:Op woensdag 30 november 2011 23:35 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ben al vermoeid genoeg na 2 helften...
Jep..quote:
dat is wel een voordeelquote:
jij dronk geen bier meer toch?quote:Op donderdag 1 december 2011 00:04 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Jep..
De maand van SatanSinterklaas, Kerst en fucking veel bier tijdens oud en nieuw
story of my lifequote:Op donderdag 1 december 2011 00:14 schreef Redbaron het volgende:
Nee hoor, ik zuip gewoon net ff teveel om nog iets te kunnen doen met een chick..
Als je het goed doet maak je de wisseling niet eens meer bewust mee
Opaquote:Op donderdag 1 december 2011 00:23 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Goh, nog een paar dagen en ik ben 28
Goedzo!quote:Op donderdag 1 december 2011 00:23 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Goh, nog een paar dagen en ik ben 28
;iquote:
booohquote:Op donderdag 1 december 2011 00:09 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ga naar "de tent" in Nijverdal.
Stampensvol met bezopen 16-jarige chicks.
Ik denk dat wij elkaar vooral mislopenquote:
Hoi.quote:Op donderdag 1 december 2011 09:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik denk dat wij elkaar vooral mislopen![]()
Goedemorgen
Hoe is het met je?
Waarom was je niet op de meet?
Same here. Een bijwerking van de medicijnen die ik nu heb is dat je je de volgende dag nog wat suf kan voelen. Ik kom gewoon mijn bed niet meer uit. Normaal geen problemen mee, maar nu.. Damn.quote:Op donderdag 1 december 2011 09:23 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Hoi.
Dufheid hier.Had zin om in bed te blijven liggen vandaag.
Had iets anders te doen die zaterdag. Vergeef me.
Dat medicijn tegen de huiduitslag waar je last van hebt? Bij mij lag het meer aan het abdijbiertje van gisteravond.quote:Op donderdag 1 december 2011 09:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Same here. Een bijwerking van de medicijnen die ik nu heb is dat je je de volgende dag nog wat suf kan voelen. Ik kom gewoon mijn bed niet meer uit. Normaal geen problemen mee, maar nu.. Damn.
Oke, vooruit. Het is je vergeven.
Moeten we dan nu alvast een nieuwe meeting gaan plannen voor over 2 jaar, zodat we zeker weten dat jij erbij bent?
Ja, tegen de jeuk 's nachts. Moet 'm een half uur voor ik ga slapen nemen, omdat hij ook direct ervoor zorgt dat ik moe wordt en dus makkelijker in slaap kom. En die sufheid is er de rest van de dag daarop dus ook nog..quote:Op donderdag 1 december 2011 09:32 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Dat medicijn tegen de huiduitslag waar je last van hebt? Bij mij lag het meer aan het abdijbiertje van gisteravond.
Twee jaar is een beetje erg ver weg.Gelukkig voor jou kom ik toch wel minstens één keer per jaar bij de Mac, dus wie weet.
Wordt de uitslag dan al wat minder door de medicatie?quote:Op donderdag 1 december 2011 09:44 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, tegen de jeuk 's nachts. Moet 'm een half uur voor ik ga slapen nemen, omdat hij ook direct ervoor zorgt dat ik moe wordt en dus makkelijker in slaap kom. En die sufheid is er de rest van de dag daarop dus ook nog..![]()
Haha, was ook een grapje. Want dit was ook al best ruim van te voren gepland, zodat iedereen er rekening mee houden kon. En toch waren er een aantal die niet konden omdat ze toch wat anders gepland hadden. Dus dat vond ik een beetje jammer
De uitslag is inderdaad al een stuk minder. Maar dat komt door de zalf die ik gekregen heb. Die medicijnen zijn echt puur tegen de jeuk 's nachtsquote:Op donderdag 1 december 2011 10:05 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Wordt de uitslag dan al wat minder door de medicatie?
Volgende meet doe ik weer een poging.
Karten ga ik niet doen.quote:
En daarom.quote:Op donderdag 1 december 2011 10:41 schreef Under_Score het volgende:
ik heb wel eens ge'laserquest' maar ik vind het toch een beetje een slap aftreksel. totaal geen feedback van de geweren, en nul motivatie om niet geraakt te worden. dat is bij paintball wel andersmaar het is wel wat vrouw vriendelijker inderdaad.
Ik heb het één keer gedaan en vond het ook waardeloos.quote:Op donderdag 1 december 2011 10:41 schreef Under_Score het volgende:
ik heb wel eens ge'laserquest' maar ik vind het toch een beetje een slap aftreksel. totaal geen feedback van de geweren, en nul motivatie om niet geraakt te worden. dat is bij paintball wel andersmaar het is wel wat vrouw vriendelijker inderdaad.
Hell yeah! Ik ga naar London met Oud & Nieuwquote:Op donderdag 1 december 2011 00:04 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Jep..
De maand van SatanSinterklaas, Kerst en fucking veel bier tijdens oud en nieuw
True.quote:Op donderdag 1 december 2011 12:26 schreef Oldenzaal het volgende:
Oh, en lamequest is echt kut! Vorige keer ook, hadden een paar kerels ducktape meegenomen en alle sensoren snel afgeplakt op hun pak..
Terwijl je met paintball dan gewoon je geweer kunt legen op zo'n grapjurk.
Was just kidding..quote:Op donderdag 1 december 2011 12:38 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Bowlen op een meet bleek niet zo'n goed idee, de afstand tussen de meeters bleek toch wel erg groot
We kunnen wel met z'n allen in een café gaan wordfeuten?quote:Op donderdag 1 december 2011 12:38 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Bowlen op een meet bleek niet zo'n goed idee, de afstand tussen de meeters bleek toch wel erg groot
quote:
Huh? Je kunt nu toch helemaal niet op de ladder klimmen? Op ongeveer de helft zit ineens een gebouw.. Wat onhandig!quote:Op donderdag 1 december 2011 13:18 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Karten valt voor mij af. Ik ga echt voorlopig niet op zo'n kartbaan..![]()
[ afbeelding ]
Wut? Woar?quote:Op donderdag 1 december 2011 09:01 schreef Redbaron het volgende:
Bah wat vroeg!
Nja ik ga naar de milfjes
Bam!quote:
Is toch lachen, man!quote:Op donderdag 1 december 2011 15:52 schreef Redbaron het volgende:
Zeg 50%, is het mogelijk ook eens normaal te doen?
Elke keer die belachelijjke opmerkingen/plaatjes whatever
Je lijkt Maarten wel, ook zo'n kleuter
Joh, dat je t bij iedereen doet ontgaat me niet..quote:Op donderdag 1 december 2011 15:58 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Is toch lachen, man!Is niet persoonlijk hoor, ik doe dit bij iedereen als de gelegenheid er voor is.
Maar jij spoort dan ook niet...quote:Op donderdag 1 december 2011 16:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik vind 't wel humor
Zoek eens wat stoms voor mij uit
Ik kan er wel om glimlachen. Ik Fok voor mijn eigen vertier. Als ik perse andere mensen wil laten lachen, dan was ik wel cabaretier geworden.quote:Op donderdag 1 december 2011 16:01 schreef Redbaron het volgende:
[..]
En ik vind het niet lachwekkend, totaaal niet.
*tromgeroffel*quote:Op donderdag 1 december 2011 16:07 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Verwacht nu een ginger met een rare kop
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 1 december 2011 16:01 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Joh, dat je t bij iedereen doet ontgaat me niet..
En ik vind het niet lachwekkend, totaaal niet.
quote:Het letterlijk nemen van uitdrukkingen heeft ook tot gevolg dat mensen met autisme meestal een gebrekkig inzicht hebben in de humor van niet-autisten. Dit wordt vaak gezien als een ontbreken van gevoel voor humor, maar dat is niet altijd terecht. Veel mensen met ASS hebben wel degelijk gevoel voor humor. Echter, hun humor verschilt vaak sterk van die van niet-autisten, waardoor hij door niet-autisten net zo min wordt herkend als omgekeerd het geval is.
Dat geldt dus voor alle Fokkersquote:
thats what she said?quote:
quote:
Dat ben jij zelf, zaadhoofd.quote:Op donderdag 1 december 2011 16:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
*tromgeroffel*
Nou, waar blijft die vetklep die zit te janken dat gingers wél een ziel hebben?
Nee, ik ben dikkerquote:Op donderdag 1 december 2011 18:01 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat ben jij zelf, zaadhoofd.
Ongesteld?quote:Op donderdag 1 december 2011 15:52 schreef Redbaron het volgende:
Zeg 50%, is het mogelijk ook eens normaal te doen?
Elke keer die belachelijjke opmerkingen/plaatjes whatever
Je lijkt Maarten wel, ook zo'n kleuter
tuurlijk, wel even aangevenquote:
Neh is allemaal kliekjesvorming, en sex hou ik toch niet vol opt momentquote:Op donderdag 1 december 2011 21:56 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
tuurlijk, wel even aangeven
Zijn die milfjes van je nog een beetje gewillig?
wat hebben ze gemaakt dan? eerste helft heb ik gezien, toen ben ik naar huis gegaan.quote:
1-0, Janko in de 89equote:Op donderdag 1 december 2011 22:11 schreef Under_Score het volgende:
[..]
wat hebben ze gemaakt dan? eerste helft heb ik gezien, toen ben ik naar huis gegaan.
Mazzel? Fulham had NIKS in te brengen op 1 of 2 kansen na! De rest van de tijd hingen ze met 10 man voor 't eigen doelquote:
Die met de auto is ook gaafquote:Op donderdag 1 december 2011 22:50 schreef Under_Score het volgende:
[ link | afbeelding ]
even boodschapjes doen.
Cool broquote:Op donderdag 1 december 2011 22:50 schreef Under_Score het volgende:
[ link | afbeelding ]
even boodschapjes doen.
Een Maglitequote:
Mooi mooiquote:Op vrijdag 2 december 2011 00:20 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Een Maglite
Handig voor in de vistas/vakantie/whatever.
Kostte toch niet veel
quote:Op vrijdag 2 december 2011 00:21 schreef Daywalk3r het volgende:
Ik wou die box. Had het scherm aanstaan en was net bonen aan het opscheppen en toen verscheen die doos. Ik gooi die lepel weg (hele tafel eronder) en snel klikken, moest ik godverdomme nog inloggen. Te laat
Ikzelf ookquote:
quote:
quote:
Thanks dudes!quote:
Ik ben geen hamsterquote:Op vrijdag 2 december 2011 00:45 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
'Geile tieners worden op latere leeftijd depressief'
Dus kiek maar uut Markooo, geile kearl da'j d'r bint!
Dan luister je daarna toch:quote:Op vrijdag 2 december 2011 00:59 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Waarom begin ik ALTIJD te gapen als ik dit nummer hoor?
Je hebt wel schattige hamsterwangetjesquote:Op vrijdag 2 december 2011 01:00 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Ik ben geen hamster
Maar ik moest wel lachen
quote:Op vrijdag 2 december 2011 01:00 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Je hebt wel schattige hamsterwangetjes
Godsamme, alsof de scouting isquote:Op vrijdag 2 december 2011 01:18 schreef Redbaron het volgende:
David \m/
Wanneer mag je naar de blauwpetjes?
Oh ik dacht dat je deze week al mocht..oepsiequote:
Nouja als je de scouting bent ontgroeid zou je MI zo daarheen kunnen jaquote:Op vrijdag 2 december 2011 01:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Godsamme, alsof de scouting is![]()
En ik maar denken dat je vrijgezel wasquote:Op vrijdag 2 december 2011 01:23 schreef MarkoAlmelo het volgende:
ik sliep gister pas om 6 uur dus ik ben nu nog klaar wakker
Iddquote:
sorry basquote:Op vrijdag 2 december 2011 01:24 schreef Redbaron het volgende:
[..]
En ik maar denken dat je vrijgezel was
Dit.quote:
Mensen die niet wetenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brutal. Fucking. Metal.
Marko die beweert grappig te zijnquote:Op vrijdag 2 december 2011 01:28 schreef MarkoAlmelo het volgende:
justin die mijn grapjes over neemt
quote:Op vrijdag 2 december 2011 01:29 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Marko die beweert grappig te zijn
Ja, goede vraag. Snelquote:Op vrijdag 2 december 2011 01:33 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
wanneer gaan we keer schaatsen?
Toppiequote:Op vrijdag 2 december 2011 01:34 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja, goede vraag. Snel
Zit nu even in turbulente tijden
Hoe meer er op de bek pleuren hoe meer lolquote:Op vrijdag 2 december 2011 01:35 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Schaatsmeet is ToF, maar dan liever niet met 20 man
De eet- en bowlmeet. 24 man geloof ikquote:Op vrijdag 2 december 2011 01:40 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Hoe meer er op de bek pleuren hoe meer lol![]()
Maar dan nog, welke meet heeft er ooit uit 20 personen bestaan? Het is altijd een man of 10.
Met bowlen was er toch wat meer volk dan 10, toch? Man of 15?quote:Op vrijdag 2 december 2011 01:40 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Hoe meer er op de bek pleuren hoe meer lol![]()
Maar dan nog, welke meet heeft er ooit uit 20 personen bestaan? Het is altijd een man of 10.
Welke was dat, bij Markooo?quote:Op vrijdag 2 december 2011 01:42 schreef -_Guitarist_- het volgende:
De laatste meet was ook leuk
Denk dat ik de eerste meet toch het best vond
Ja, daarna naar de Stam met Bas en jouquote:Op vrijdag 2 december 2011 01:45 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Welke was dat, bij Markooo?
Die bij Marko he?quote:Op vrijdag 2 december 2011 01:42 schreef -_Guitarist_- het volgende:
De laatste meet was ook leuk
Denk dat ik de eerste meet toch het best vond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |