SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
quote:
Indd, vent is zelf 85quote:Op dinsdag 29 november 2011 20:04 schreef GimmeGore het volgende:
grappigste vind ik nog Henk Westbroek die "zingt" moet je horen ouwe pik
welterustenquote:Op dinsdag 29 november 2011 20:50 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
En ik kruip nu lekker op tijd mijn bedje in.
Slaap lekker lieve Tukkers!
Je moet wat als je bij de politie wilquote:Op dinsdag 29 november 2011 21:17 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Zo, ook weer eens hardgelopen/gerend
Toch weer even afzien
True storyquote:Op dinsdag 29 november 2011 22:06 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Je moet wat als je bij de politie wil
Die heb ik net ook gezien @cinestar..quote:
Zo zwaar zijn die gele papiertjes toch niet?quote:Op woensdag 30 november 2011 02:09 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Godsalmachtig. Kan weer eens niet slapen.
Dan maar inlezen over het politievak en me mentaal vast voorbereiden
Want dat is het enige wat de politie doetquote:Op woensdag 30 november 2011 02:22 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Zo zwaar zijn die gele papiertjes toch niet?
Ik zie ze alleen maar bonnen schrijven idd, boeven vangen hoor ik nooit..quote:Op woensdag 30 november 2011 02:45 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Trusten Marko
[..]
Want dat is het enige wat de politie doet
Overigens ben ik aan het kijken naar een auto
HAD een Golf ja.quote:Op woensdag 30 november 2011 03:09 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Ik zie ze alleen maar bonnen schrijven idd, boeven vangen hoor ik nooit..
Je had toch al een vw g*lf?
Geen id wat je budget is, maar een fiat cinqeciento met een jaar apk is niet duur, zuinig en je kunt dan een jaar vooruit..quote:Op woensdag 30 november 2011 03:16 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
HAD een Golf ja.
APK werd 3x duurder dan ik voor de auto had betaald, leek me geen goed plan.
Nog tips voor een goedkoop autootje in aanschaf, onderhoud, belasting en laag verbruik?
Ik ga niet in een Starslet rijden en al helemaal niet in een automaatquote:Op woensdag 30 november 2011 03:22 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Geen id wat je budget is, maar een fiat cinqeciento met een jaar apk is niet duur, zuinig en je kunt dan een jaar vooruit..
Of regel wat met Henrike
oh ik dacht dat ze een handbak had, automaat is niet zuinig neequote:Op woensdag 30 november 2011 03:23 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik ga niet in een Starslet rijden en al helemaal niet in een automaat
Truequote:Op woensdag 30 november 2011 03:25 schreef Redbaron het volgende:
[..]
oh ik dacht dat ze een handbak had, automaat is niet zuinig nee![]()
Maar goedkope auto's genoeg.. paar honderd met APK kun je een jaar vooruit
Gok dat die niet te betalen is voor mequote:Op woensdag 30 november 2011 03:27 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Anders heb ik nog wel een hele mooie soeksoeki te koop
U gaat door voor den koelkast!quote:Op woensdag 30 november 2011 03:28 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Gok dat die niet te betalen is voor me
Budget ligt ergens rond de 1000 euro
Neu, niet dringend.quote:Op woensdag 30 november 2011 03:30 schreef Redbaron het volgende:
[..]
U gaat door voor den koelkast!
Ik zal eens in de gaten houden of er iets langswappert, laat t je wel weten dan..
Dringend auto nodig?
Joah ik ook zo ook maar eens..quote:Op woensdag 30 november 2011 03:31 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Neu, niet dringend.
Toch maar ff proberen te slapen
Diss mijn auto niet ja ! Hij is baas !quote:Op woensdag 30 november 2011 03:23 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Een twingootje? Markplaats could be your friend!quote:Op woensdag 30 november 2011 03:33 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Deze auto lijkt me wel tof trouwens:
http://www.autotrack.nl/tweedehands/fiat/punto/8424228/fotos
Trusten
starsletjes zijn wel goedquote:Op woensdag 30 november 2011 03:23 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Is er ook één op haar eierstokken getraptquote:Op woensdag 30 november 2011 08:51 schreef norich het volgende:
[..]
Diss mijn auto niet ja ! Hij is baas !
Twingo's zijn vrouwenauto'squote:Op woensdag 30 november 2011 09:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Een twingootje? Markplaats could be your friend!
quote:Op woensdag 30 november 2011 10:23 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Is er ook één op haar eierstokken getrapt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |