quote:Op dinsdag 29 november 2011 20:07 schreef Biogarde het volgende:
[..]
En daar dan hele topics over? Cholera is nog boeiender.
Open er een topic overquote:Op dinsdag 29 november 2011 20:07 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Smaakrijke biogarde is smaakrijk.quote:Op dinsdag 29 november 2011 20:07 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Cholera is dan ook erg boeiende ziekte.quote:Op dinsdag 29 november 2011 20:07 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Das was het ook... Gister.quote:Op dinsdag 29 november 2011 20:08 schreef Biogarde het volgende:
Ik denk een rel. Dit is gewoon echt helemaal niks
Het is allemaal 1 grote hoaxquote:Op dinsdag 29 november 2011 20:09 schreef eight het volgende:
Het is 8 uur geweest. Heeft DD nu al laten weten wie monkeyyy nu is?
Chickie!quote:Op dinsdag 29 november 2011 20:08 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
http://alexwentpro.blogspot.com/
en ze schrijft dat ik een grote hebquote:
Om een paar foto's? Dat doen ze hier op FOK! sinds dag één. Iedereen doet zich anders voorquote:
Zweedse mannen hebben soberzo niet veel, dus je hebt al snel een grote.quote:Op dinsdag 29 november 2011 20:10 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
en ze schrijft dat ik een grote heb
hoe weet jij dat?quote:Op dinsdag 29 november 2011 20:11 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Zweedse mannen hebben soberzo niet veel, dus je hebt al snel een grote.
Ik kom regelmatig in Zweden.quote:
Ze heeft ook verhalen overgenomen van die blog. En de naam.quote:Op dinsdag 29 november 2011 20:10 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Om een paar foto's? Dat doen ze hier op FOK! sinds dag één. Iedereen doet zich anders voor
Die staat op pagina één.quote:Op dinsdag 29 november 2011 20:12 schreef n0ir het volgende:
Godverdomme, gister en vandaag 6-en-een-halve topic gelezen om te kijken hoe hard de nep-monkyyy aan de schandpaal genageld wordt, wordt haar facebook geheim gehouden en gaat een zweedse monkiii er met de aandacht vandoor. Nep.
Haar Facebook is hier wel geplaatst, maar is verwijderd.quote:Op dinsdag 29 november 2011 20:12 schreef n0ir het volgende:
Godverdomme, gister en vandaag 6-en-een-halve topic gelezen om te kijken hoe hard de nep-monkyyy aan de schandpaal genageld wordt, wordt haar facebook geheim gehouden en gaat een zweedse monkiii er met de aandacht vandoor. Nep.
dat was niet de echtequote:Op dinsdag 29 november 2011 20:13 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Haar Facebook is hier wel geplaatst, maar is verwijderd.
Ja. En jij bent natuurlijk weer zo scherpziend dat je het meteen zag.quote:Op dinsdag 29 november 2011 20:10 schreef Stokstaart het volgende:
Mensen die dachten dat monkyyy echt wasDan heb je echt wel een enorme plaat voor je taas
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |