Heb gewoon de taxi gepaktquote:Op zaterdag 3 december 2011 12:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik was er dan ook heilig van overtuigd dat we jou nooit meer zouden zien op FOK! dat je ergens in een goot zou eindigen. Een wonder dat je thuis bent gekomen geloof ik![]()
Ik was zo blij dat Steven naar huis wilde, pas toen kreeg ik Ez ook zover. Ik was het al een paar uur zat![]()
Leuke rit ook wel. Steven heel de tijd bijna slapen, jammer wel dat ie mij de weg moest vertellen
Ja vaag spel was dat. Russische monopoly ofzoquote:Op zaterdag 3 december 2011 12:54 schreef stevenmac26 het volgende:
Monopoly spelen bij de old sailors met die bulgaarse sletten
Je moet dan ook niet continu achter een chica aanlopenquote:Op zaterdag 3 december 2011 13:04 schreef Oerbeer het volgende:
Wel jammer dat mijn hosselskills weinig effect hadden.Ik ga vanmiddag in een hoekje heel hard huilen heeft mijn emo kant besloten. En dan is het weer helemaal goed
Hmm. True.quote:Op zaterdag 3 december 2011 13:15 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Je moet dan ook niet continu achter een chica aanlopen
Haha herkenbaarquote:Op zaterdag 3 december 2011 13:22 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Hmm. True.![]()
Maar ik was aardig vaag geworden. Goed denken doe je dan niet meer.
Ja. Dat zeker wel. Ook leuk om te zien wie flippiee is.quote:Op zaterdag 3 december 2011 13:23 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Haha herkenbaarals je maar gezellig hebt gehad.
Hoezo? Wat ging er mis door flipsel dan?quote:Op zaterdag 3 december 2011 13:38 schreef Patje1987 het volgende:
Ik vond het jammer flippieee weer te zien, altijd gaan er dingen mis als ze erbij is
Ik verpest graag de sfeer jwt. Jij bouwt een feestje en ik maak ze kapot.quote:Op zaterdag 3 december 2011 13:38 schreef Patje1987 het volgende:
Ik vond het jammer flippieee weer te zien, altijd gaan er dingen mis als ze erbij is
Wacht. Patje was niet serieus toch?quote:Op zaterdag 3 december 2011 13:40 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Hoezo? Wat ging er mis door flipsel dan?
Welnee.quote:Op zaterdag 3 december 2011 13:44 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wacht. Patje was niet serieus toch?
Ohja.quote:Op zaterdag 3 december 2011 14:04 schreef Monopoly het volgende:
Meet was wel lachen. Steven in een rolstoel midden op de weg zetten
Haha!quote:Op zaterdag 3 december 2011 14:15 schreef Monopoly het volgende:
En Wander en ik kwamen niet ongeschonden uit de strijd komen
Wander liep/waggelde de trein uit en viel met 1 been tussen de trein en perron hahaahah
En ik gaf daarna beneden in de treintunnel een ferme tik op zo'n ijzeren holle pijp die daar hing. Herrie dat het gaf, en gelijk allemaal sneetjes op mijn vingers en overal bloed hahahaha
Hoe komt dat? Had je gister haat aan je boom?quote:Op zaterdag 3 december 2011 14:25 schreef Monopoly het volgende:
Mijn kerstboom is ook gemutileerd
[ afbeelding ]
Patje ging zijn lusten botvieren op mijn arme kerstboompjequote:Op zaterdag 3 december 2011 14:27 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Hoe komt dat? Had je gister haat aan je boom?
Ik hoor je huisgenoot nu al hebben over toch neppe ballen in de kerstboom moeten doenquote:Op zaterdag 3 december 2011 14:25 schreef Monopoly het volgende:
Mijn kerstboom is ook gemutileerd
[ afbeelding ]
hahahaha jaquote:Op zaterdag 3 december 2011 14:27 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik hoor je huisgenoot nu al hebben over toch neppe ballen in de kerstboom moeten doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |