SPOILER: Wie Speelt Wat?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door Michhas op 29-11-2011 19:18:51 ]
Shit is aan. Ben benieuwd wat Nokia volgend jaar gaat doen nu ze met Windows Phone bezig zijn en Symbian achter zich laten.quote:
Wat was die site ook alweer met die avatars/plaatjes?quote:Op dinsdag 29 november 2011 16:47 schreef Tauchmeister het volgende:
Doe eens wat verse pics in de OP.
Ze gaan meer WP telefoontjes op de markt brengen he.quote:Op dinsdag 29 november 2011 16:48 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Shit is aan. Ben benieuwd wat Nokia volgend jaar gaat doen nu ze met Windows Phone bezig zijn en Symbian achter zich laten.
quote:Op dinsdag 29 november 2011 16:48 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Wat was die site ook alweer met die avatars/plaatjes?
I know, maar Symbian wordt ook van de grond af aan opnieuw opgebouwd toch?quote:Op dinsdag 29 november 2011 16:49 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Ze gaan meer WP telefoontjes op de markt brengen he.
Dat weet ik niet, weet wel dat ze gewoon verder gaan met WP en dat ze Symbian blijven ondersteunen.quote:Op dinsdag 29 november 2011 16:51 schreef PierreTT het volgende:
[..]
I know, maar Symbian wordt ook van de grond af aan opnieuw opgebouwd toch?
Jaja, i know.quote:
Snap alleen niet wat het most advanced aan is? Die shit is al zoveel gedaan! en ook al vele malen beter dan dit....quote:
Omdat Deadmau5, meer hoef ik niet te zeggen.quote:Op dinsdag 29 november 2011 16:57 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Snap alleen niet wat het most advanced aan is? Die shit is al zoveel gedaan! en ook al vele malen beter dan dit....
Stukken beter dan die rommel die tegenwoordig gemaakt wordt.quote:Op dinsdag 29 november 2011 16:59 schreef PierreTT het volgende:
Dit pompt bij mij uit mijn speakers
Vroegah jonge!
1996, toen was ik 10quote:Op dinsdag 29 november 2011 17:00 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Stukken beter dan die rommel die tegenwoordig gemaakt wordt.
quote:Op dinsdag 29 november 2011 17:00 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Stukken beter dan die rommel die tegenwoordig gemaakt wordt.
Zit eens even mijn collectie door te spitten, en ik heb nog ladingen hardstyle uit 2002-2003-2004 liggenquote:Op dinsdag 29 november 2011 17:02 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Misschien moet jij maar eens de south park aflevering kijken waarin Stan alles als poep ziet. Halverwege seizoen 15 ong, zo'n persoon ben jij ook.
Ik vind het gewoon kut dat heel de scene naar de klote gaat door commerciële bagger. En dan bedoel ik de artiesten en de evenementen.quote:Op dinsdag 29 november 2011 17:02 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Misschien moet jij maar eens de south park aflevering kijken waarin Stan alles als poep ziet. Halverwege seizoen 15 ong, zo'n persoon ben jij ook.
Ben ik het mee eens, vroeger toen hij nog niet zo extreem gehyped werd maakte hij fantastische muziek. Laatste tijd wat minder imo.quote:Op dinsdag 29 november 2011 17:05 schreef KneusTeun het volgende:
Ik ben zelf btw ook niet zo'n fan van deadmau5 , vind een het een goede artiest maar heel erg overhyped.
Ga eens een keer naar zo'n evenement. Je wordt gek als je ziet wat de show is in combinatie met de muziek. En voordat je dat gaat afzeiken, je gaat niemand kunnen wijsmaken dat jij liever in een schuurtje zit met 1 stroboscoop licht ipv een hemel gevuld met lasers terwijl de bass zo hard staat dat je lichaam helemaal mee trilt.quote:Op dinsdag 29 november 2011 17:04 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon kut dat heel de scene naar de klote gaat door commerciële bagger. En dan bedoel ik de artiesten en de evenementen.
Blijkbaar is het geen bagger, anders werd er nooit zoveel naar geluisterd en aan verdiend. Dat jij het commerciële bagger vindt, betekent nog niet dat het zo is.quote:Op dinsdag 29 november 2011 17:04 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon kut dat heel de scene naar de klote gaat door commerciële bagger. En dan bedoel ik de artiesten en de evenementen.
Ik probeerde mijn mening niet als feit te verkondigen.quote:Op dinsdag 29 november 2011 17:10 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Blijkbaar is het geen bagger, anders werd er nooit zoveel naar geluisterd en aan verdiend. Dat jij het commerciële bagger vindt, betekent nog niet dat het zo is.
wie niet hequote:Op dinsdag 29 november 2011 17:07 schreef PierreTT het volgende:
Respect als je deze clip nog hebt gezien op TMF![]()
*kijkt naar Teun en Rossdale*
Waar haal je die shit vandaan?quote:Op dinsdag 29 november 2011 17:55 schreef Michhas het volgende:
[ afbeelding ]
Diepe, diepe lach hier.
Die quest is fucking epic, en duurt echt teringlangquote:Op dinsdag 29 november 2011 18:04 schreef Kutstudent het volgende:
Ook net ga ik een zuipwedstrijd doen, en vervolgens word ik wakker in een stad helemaal aan de andere kant.
Valt mee, ik heb alles afgekochtquote:Op dinsdag 29 november 2011 18:05 schreef Michhas het volgende:
[..]
Die quest is fucking epic, en duurt echt teringlang![]()
Heb die al helemaal gedaan
Dat heb ik ook gedaan.quote:Op dinsdag 29 november 2011 18:06 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Valt mee, ik heb alles afgekochtWat nou mn eigen kots opruimen, hier heb je 250 gold
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |