Hummer vind het heerlijk, echt die staat spinnende te eten. Ik probeer regelmatig iets nieuws om te kijken of ze mee willen eten maar zowel ET als Dodge halen hun neus er voor op. Nou komt Dodge niets te kort, die heeft ook een lekker buikjequote:Op woensdag 30 november 2011 00:10 schreef Ingetje79 het volgende:
Hier ook niet....alleen T&L beginnen te grommen als ze rauw vlees krijgen.
De oude garde kijkt er een beetje raar naar "zou je dat es niet ff bakken, sausje erbij doen en dan in zo'n zakje stoppen? Hier kan ik niets mee"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 16% gewijzigd door Barbaaf op 30-11-2011 01:11:01 ]Ooit schreef oh-oh het volgende:Management en beleid en zo, dat kan elke debiel leren.
Meh, ik ben jaloers op jequote:Op woensdag 30 november 2011 06:35 schreef Rewimo het volgende:
Mogge mensjes
SamzzSterkte!
Vanmiddag naar de Maartenskliniek, hopelijk gaan ze ook wat doen, en niet alleen praten...
ook 12 weken?quote:Op woensdag 30 november 2011 06:50 schreef Rewimo het volgende:
Dacht je dat ik niet hoefde te wachten?Maar dank je wel
Ik ga straks rond 9u ff de DA bellen, kijken wat die ervan zegt. Ik mag echt niet aan zijn piemel en balzak komen. Mike had hem net in de houdgreepquote:Op woensdag 30 november 2011 06:50 schreef indaha het volgende:
Elies wat fijn dat alles weer lekker loopt na zo'n lange tijd![]()
Miss Bliss ook goed nieuws gelukkig![]()
Rewimo succes vanmiddag en ik hoop dat ze je kunnen helpen![]()
Sammz sterkte![]()
Qwea nog een knuffel voor Baloe, ga je vandaag terug naar DA met hem ?
thnx babequote:Op woensdag 30 november 2011 06:54 schreef indaha het volgende:
Dat zou ik ook doen , arme Baloebeterschap
Ja dat geloof ik graag, moet je nog naar school vandaag anders lekker met Baloe terug naar bed straksquote:Op woensdag 30 november 2011 06:57 schreef Qwea het volgende:
[..]
thnx babe
Ik ben wel echt helemaal naar de kloten3 nachten +- 4u slaap. Kolere.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |