Ja, het muziekje heeft die toch niet zelf gemaaktquote:
Zet die er dan bij, bronvermelding enzo. Ben denk ik irritant aan het doen, maar is wel zo netjes.quote:Op dinsdag 29 november 2011 20:55 schreef Berend. het volgende:
[..]
Ja, het muziekje heeft die toch niet zelf gemaakt
welk seed gebeuren?quote:Op dinsdag 29 november 2011 22:49 schreef Nick-GizMo het volgende:
wtf is dat seed gebeuren eigenlijk?
Ja bij map aanmakenquote:Op dinsdag 29 november 2011 22:51 schreef mschol het volgende:
[..]
welk seed gebeuren?
seed bij map aanmaken of seed voor wheat en meloene enzo?
quote:Op dinsdag 29 november 2011 21:42 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
Zet die er dan bij, bronvermelding enzo. Ben denk ik irritant aan het doen, maar is wel zo netjes.
de map wordt random aangemaakt, en om een beetje invloed op welke map er komt te hebben kan je een seed invullenquote:
Ja zoiets had ik al doorquote:Op dinsdag 29 november 2011 23:18 schreef mschol het volgende:
[..]
de map wordt random aangemaakt, en om een beetje invloed op welke map er komt te hebben kan je een seed invullen
Nja komt misschien door millenaire? Was wel grappig, zaten 2 bandits in en een kistquote:
Misschien met journeymap? of een ander map programquote:Op woensdag 30 november 2011 00:46 schreef Groninger. het volgende:
Naja meteen afgesloten ik ontdek een mijn vind stuk of 20+ diamanten, 1 stack goud 4 stacks ijzer 4 stacks coal en 32 stacks redstone in die mijn. Kom ik een enderman tegen valt me aan beukt me in de lava en die mijn vind ik nooit van me leven weer terug onder de zee
Tja, dat is weer een andere discussiequote:
Je map wordt gemaakt met noise functie(s). Die functie is vast, maar het getal waarmee gerekend wordt kun je varieren.quote:Op dinsdag 29 november 2011 23:18 schreef mschol het volgende:
[..]
de map wordt random aangemaakt, en om een beetje invloed op welke map er komt te hebben kan je een seed invullen
Fireblade toch? Zit je ook op drumpert of weer op je eigen server?quote:Op woensdag 30 november 2011 07:29 schreef Fe2O3 het volgende:
[..]
Je map wordt gemaakt met noise functie(s). Die functie is vast, maar het getal waarmee gerekend wordt kun je varieren.
Een wereld met seed X op mijn PC is identiek aan een wereld met seed X op een andere PC
En voor de beessies, misschien een sluis van hekjes of anders een waterval? Pistons? Met een piston eerst water van bovenaf erop, zodat ze van het hek wegspoelen? Mooi is anders ... dat wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |