Leek mij ook als ik 'm netjes aard. Waarom zeggen ze het dan?quote:Op dinsdag 29 november 2011 15:01 schreef kikoooooo het volgende:
Kan prima hoor. Ik zou hem idd alleen wel even aarden.
Het is benzine, je bedoeld als de benzine in aanraking komt met spanning?quote:Op dinsdag 29 november 2011 15:04 schreef Kiwi_Kevin het volgende:
Als het een benzine generator is dan lijkt me dat wel logisch, als je morst met vullen kan het vervelend aflopen.
Zat ik ook aan te denken maar bijvullen moet toch ook kunnen?quote:Op dinsdag 29 november 2011 15:06 schreef JerryLee het volgende:
Waarom monteer je er geen bulktank aan
Gemak enz.quote:Op dinsdag 29 november 2011 15:07 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Zat ik ook aan te denken maar bijvullen moet toch ook kunnen?
Da's wel een idee...quote:
Ja of over hete delen, in ieder geval dat het kan ontsteken. De beste oplossing lijkt me dan idd een grotere tank die direct is aangesloten.quote:Op dinsdag 29 november 2011 15:05 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Het is benzine, je bedoeld als de benzine in aanraking komt met spanning?
Zijn het niet de dampen die kunnen ontsteken?quote:Op dinsdag 29 november 2011 15:33 schreef Kiwi_Kevin het volgende:
[..]
Ja of over hete delen, in ieder geval dat het kan ontsteken. De beste oplossing lijkt me dan idd een grotere tank die direct is aangesloten.
Fabrikanten dekken zich graag zo ver mogelijk in. Op babyspeelgoed staat/stond ook vaak dat het niet geschikt was voor kinderen van 0 tot 3 jaar.quote:Op dinsdag 29 november 2011 15:03 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Leek mij ook als ik 'm netjes aard. Waarom zeggen ze het dan?
Ja ,ookquote:Op dinsdag 29 november 2011 15:55 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Zijn het niet de dampen die kunnen ontsteken?
Beide. Ik denk dat je gewoon moet voorkomen dat je morst. De kans is erg klein dat er iets gebeurt als je al morst. Maar mocht er iets gebeuren, dan heeft de fabrikant zich in ieder geval ingedekt.quote:Op dinsdag 29 november 2011 19:03 schreef Psy-freak het volgende:
Wat kan er nou gebeuren of is het indekken?
Ik kan uit ervaring zeggen dat het best lastig is om een benzinetank te vullen met een jerrycan als de trechter niet goed doorloopt en je een paar minuten in een onhandige houding staat met een x aantal kilo aan benzinequote:Op woensdag 30 november 2011 11:23 schreef xCore het volgende:
Aangezien TS het laatste halfuur nog heeft gepost neem ik aan dat hij geen trillende handjes heeft
Waarna het overloopt je zolen oplossen en de ontstane gaswolk ontsteekt door een vonk of weggeworpen peuk .quote:Op woensdag 30 november 2011 11:26 schreef Kiwi_Kevin het volgende:
[..]
Ik kan uit ervaring zeggen dat het best lastig is om een benzinetank te vullen met een jerrycan als de trechter niet goed doorloopt en je een paar minuten in een onhandige houding staat met een x aantal kilo aan benzine
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |