http://www.parool.nl/paro(...)slissende-week.dhtmlquote:Johan Cruijff komt naar Nederland voor beslissende week
Johan Cruijff zal de beslissende fase in de bestuurlijke strijd van Ajax van dichtbij meemaken. De oud-trainer reist vandaag vanuit zijn woonplaats Barcelona naar Amsterdam en zal daar in elk geval tot medio volgende week blijven.
Dat meldt het AD.
http://www.parool.nl/paro(...)n-Ajax-impasse.dhtmlquote:Ook rechter vindt geen uitweg in Ajax-impasse
De poging van de rechter in Haarlem om een uitweg te zoeken in de impasse rond Ajax, is mislukt. De vier overige leden van de raad van commissarissen wezen zijn voorstel af om de aandeelhouders van de Amsterdamse club zich informeel te laten uitspreken over het conflict.
Van de rechter of de aandeelhouders? Ik dacht dat die rechter nu ging zeggen of de procedure juist gevolgd was?quote:
Beide, de aandeelhoudersvergadering is ook die dag. Maar die doen verder niets behalve wat nietszeggende dingen)quote:Op woensdag 7 december 2011 18:28 schreef AlexanderDeGrote het volgende:
[..]
Van de rechter of de aandeelhouders? Ik dacht dat die rechter nu ging zeggen of de procedure juist gevolgd was?Of gaat er nooit een definitieve beslissing komen in de hele zaak, aangezien die aandeelhoudersvergadering ook weer niet definitief was geloof ik.
Waar heb jij het over?quote:Op woensdag 7 december 2011 18:16 schreef Maanvis het volgende:
't ziet er naar uit dat Cruijff en de zijnen deze slag gaan verliezen.Er is gedraaid net zolang totdat het goed leek.
DIe benoemen de bestuursraad niet, de algemene leden moeten dat doen. En die gaan waars tegen stemmen.quote:Op woensdag 7 december 2011 18:34 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Beide, de aandeelhoudersvergadering is ook die dag. Maar die doen verder niets behalve de bestuursraad benoemen (en wat andere nietszeggende dingen)
gvd dat klopt, vergeet dit bericht maarquote:Op woensdag 7 december 2011 18:34 schreef Smoofie het volgende:
[..]
DIe benoemen de bestuursraad niet, de algemene leden moeten dat doen. En die gaan waars tegen stemmen.
En kijkend naar de feiten wint Cruijff deze zaak gewoon. Hij heeft zelf met die trainers het plan gemaakt, hoe kunnen Ten Have en co dan denken dat zij het plan uitvoeren als de mensen die het hebben gemaakt zeggen dat ze dat niet doen? De rechter is ook geen achterlijk iemand.quote:Op woensdag 7 december 2011 18:36 schreef Maanvis het volgende:
[..]
gvd dat klopt, vergeet dit bericht maar
quote:
quote:‘Raad van State procedureel sterk’
Welke kant het maandag bij de uitspraak (die om 11:00 is) opgaat, is volgens sportredacteur van NRC Handelsblad Bart Hinke moeilijk te zeggen. Hij was bij het kort geding aanwezig.
“Dit was niet bijzonder spannend, beide partijen herhaalden argumenten die we al kenden. Wat wel opviel, was dat bij het verweer van de advocaat van Ten Have er procedureel weinig tussen te krijgen is. Vooral de argumenten namens de trainers – dat het ingaat tegen het plan-Cruijff – konden makkelijk weggewoven worden met strakke procedurele argumenten. Zuur voor die trainers, die hun levenswerk weggehoond zien worden door iemand die vooral in de boeken gezet heeft.”
vergeet het maar. Coronel en Co geven hun macht niet op.quote:Op woensdag 7 december 2011 18:37 schreef Smoofie het volgende:
[..]
En kijkend naar de feiten wint Cruijff deze zaak gewoon. Hij heeft zelf met die trainers het plan gemaakt, hoe kunnen Ten Have en co dan denken dat zij het plan uitvoeren als de mensen die het hebben gemaakt zeggen dat ze dat niet doen? De rechter is ook geen achterlijk iemand.
Als de ledenraad word opgeheven is Cruijff doomedquote:Op woensdag 7 december 2011 18:38 schreef macca728 het volgende:
[..]
vergeet het maar. Coronel en Co geven hun macht niet op.
ja en dat gaat gebeuren. Ajax is dan officieel dood.quote:Op woensdag 7 december 2011 18:39 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Als de ledenraad word opgeheven is Cruijff doomed
Ja, ze zeggen dat ze zich aan de procedure hebben gehouden..maar dat hebben ze niet gedaan? EN uiteindelijk worden ze toch weggestemdquote:
Dat weet je helemaal niet zeker, de algemene leden moeten dat doen, en die steunen cruijff. Die laten dus geen anti-cruijff bestuursraad komen,quote:Op woensdag 7 december 2011 18:40 schreef macca728 het volgende:
[..]
ja en dat gaat gebeuren. Ajax is dan officieel dood.
Inclusief Cruijff ja. En daarna komen er mensen in de RvC die helemaal niets met het plan van Cruijff hebben.quote:Op woensdag 7 december 2011 18:40 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja, ze zeggen dat ze zich aan de procedure hebben gehouden..maar dat hebben ze niet gedaan? EN uiteindelijk worden ze toch weggestemd
ze zijn er al hoorquote:Op woensdag 7 december 2011 18:41 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dat weet je helemaal niet zeker, de algemene leden moeten dat doen, en die steunen cruijff. Die laten dus geen anti-cruijff bestuursraad komen,
De bestuursraad moet worden goed gekeurd zoals die er nu uitziet door de ALGEMENE LEDEN. Als die dus tegen stemmen, gaat het gewoon niet door.quote:
hoe weet je zo zeker dat ze allemaal voor cruijff zijn ?quote:Op woensdag 7 december 2011 18:43 schreef Smoofie het volgende:
[..]
De bestuursraad moet worden goed gekeurd zoals die er nu uitziet door de ALGEMENE LEDEN. Als die dus tegen stemmen, gaat het gewoon niet door.
90% is pro-cruijff, hoe weet ik dat? Omdat ik mensen ken van de algemene leden.quote:Op woensdag 7 december 2011 18:43 schreef vincerusso het volgende:
[..]
hoe weet je zo zeker dat ze allemaal voor cruijff zijn ?
noem eens namenquote:Op woensdag 7 december 2011 18:44 schreef Smoofie het volgende:
[..]
90% is pro-cruijff, hoe weet ik dat? Omdat ik mensen ken van de algemene leden.
uhuhquote:Op woensdag 7 december 2011 18:44 schreef Smoofie het volgende:
[..]
90% is pro-cruijff, hoe weet ik dat? Omdat ik mensen ken van de algemene leden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |