is niet om te lachen. Zonder paard geen pakjesavond!quote:Op woensdag 30 november 2011 16:56 schreef themauster het volgende:
Lees ik nou serieus op twitter dat de minister heeft opgeroepen dat agenten het paard van Sinterklaas gaan zoeken![]()
.
Ze lieten zonet geluidsfragment horen daarvanquote:Op woensdag 30 november 2011 16:56 schreef themauster het volgende:
Lees ik nou serieus op twitter dat de minister heeft opgeroepen dat agenten het paard van Sinterklaas gaan zoeken![]()
.
Heb niet eens een rekening bij ABN.quote:Geachte klant,
Het is ons ter ore gekomen dat uw account moet worden bijgewerkt als gevolg van de recente veranderingen die we hebben gemaakt
aan onze online banking systeem. Deze update zal ons toelaten het activeren van nieuwe functies
voor uw account op ons nieuwe systeem. We hebben deze veranderingen om u beter van dienst zijn.
Met onze 24-uurs online financiлle centrum, beheert u uw online accounts, zie je beelden
van de voorkant en achterkant van de controles gewist en deposito tickets, de overdracht van middelen tussen de ABN AMRO in aanmerking komen
rekeningen, teneinde de controles en nog veel meer.
Online Banking is snel, eenvoudig en eenvoudig, waardoor u aan de bank waar en wanneer u maar wilt
daar was geen minister bijquote:Op woensdag 30 november 2011 16:58 schreef alors het volgende:
[..]
Ze lieten zonet geluidsfragment horen daarvan
matige google translate ookquote:Op woensdag 30 november 2011 17:00 schreef borisz het volgende:
[..]
Heb niet eens een rekening bij ABN.
quote:Op woensdag 30 november 2011 17:00 schreef borisz het volgende:
[..]
Heb niet eens een rekening bij ABN.
daar wil ik een weekendje mee vissenquote:
veel plezier, ik doe liever wat anders gedurende dat weekendquote:Op woensdag 30 november 2011 17:05 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
daar wil ik een weekendje mee vissen
misschien mag ik wel met mijn paling in haar tonijnquote:Op woensdag 30 november 2011 17:09 schreef rubbereend het volgende:
[..]
veel plezier, ik doe liever wat anders gedurende dat weekend
Ze heeft wel zin in je palingquote:Op woensdag 30 november 2011 17:09 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
misschien mag ik wel met mijn paling in haar tonijn
quote:Op woensdag 30 november 2011 17:15 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Ze heeft wel zin in je paling
[ afbeelding ]
auw, die voel ikquote:Op woensdag 30 november 2011 17:15 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Ze heeft wel zin in je paling
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |