nja, volgens buienradar komt er een rode strook deze kant en dat betekent veel regen. inmiddels heeft buienradar het al afgezwakt, maar volgens weeronline komt er nog steeds ergens tussen half 12 en 12 een sloot regen.quote:Op dinsdag 29 november 2011 22:18 schreef CindieY het volgende:
[..]
Noodweer? Ik snap echt geen bal meer van het Nederlandse weer.
Pelleboerquote:Op dinsdag 29 november 2011 22:29 schreef Sersjee het volgende:
Met het overlijden van Jan Pelleboer is de prima weersverwachting ook gestorven.
Ik zou me er niet te naar om maken. Als het via het westen binnenkomt zijn de buien vaak al bijna leeggeregend voor ze bij jou zijnquote:Op dinsdag 29 november 2011 22:30 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja, volgens buienradar komt er een rode strook deze kant en dat betekent veel regen. inmiddels heeft buienradar het al afgezwakt, maar volgens weeronline komt er nog steeds ergens tussen half 12 en 12 een sloot regen.
Gelukkig lijkt het rond half 1 weer vrij droog te worden; kan ik tenminste slapen...
ah, weeronline heeft em ook afgezwakt. thnk god
quote:
daar lijkt het deze keer iig wel op ja....quote:Op dinsdag 29 november 2011 22:38 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik zou me er niet te naar om maken. Als het via het westen binnenkomt zijn de buien vaak al bijna leeggeregend voor ze bij jou zijn
In Zwolle waait en regent het al best aardig, anders. Is die lekkage nog niet fatsoenlijk opgelost of zijn het van die onderbuikkriebels?quote:Op dinsdag 29 november 2011 22:51 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
daar lijkt het deze keer iig wel op ja....
onderbuikkriebelsquote:Op dinsdag 29 november 2011 22:54 schreef CindieY het volgende:
[..]
In Zwolle waait en regent het al best aardig, anders. Is die lekkage nog niet fatsoenlijk opgelost of zijn het van die onderbuikkriebels?
Helemaal mee eens, geweldig nummer om kippenvel bij te krijgen... Zo donkerquote:Op dinsdag 29 november 2011 23:47 schreef Againzender het volgende:
Spotify start love will tear us apart. Ik ben direct terug in de angstige koude jaren van toen. Wat een mooie muziek.
Trustequote:Op dinsdag 29 november 2011 23:56 schreef 3rdRock het volgende:
De regen is overgetrokken, tijd om mijn dekbed incl dekbovertrek over me heen te trekken
slaap lekker!
Het bestaat nogquote:Op woensdag 30 november 2011 10:13 schreef Stefan het volgende:
Giel Beelen vroeg me nog of het 3FM-fancluppie op FOK! nog steeds bestond trouwens
ik ook hoorquote:Op woensdag 30 november 2011 10:17 schreef oh-oh het volgende:
Giel heeft zelf niet heel veel fans hier, ik ben er wel een van![]()
Moloko
Zei ik ook, dat er nog een klein clubje hardcore 3FM debielen zijnquote:Op woensdag 30 november 2011 10:19 schreef borisz het volgende:
[..]
Het bestaat nog. Daar is alles mee gezegd
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |