Badum tssshhhquote:Op woensdag 30 november 2011 19:15 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nee, omdat het 30november is...
grapje.
kut....quote:Op woensdag 30 november 2011 19:15 schreef alors het volgende:
[..]
betaalde smsjes vallen daar toch buiten?
't Is maar goed dat je niet kan stemmen via BB Ping.quote:Op woensdag 30 november 2011 19:14 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook al dus, hebben toch een zak geld achter de rug van hun ouders. Blackberry-sletjes...
Dan zouden ze allang plat liggen, CRISIS. ME PING DOET HET NIET!!!quote:Op woensdag 30 november 2011 19:15 schreef Sirolf het volgende:
[..]
't Is maar goed dat je niet kan stemmen via BB Ping.
Leuke is dat dat de Slam-mensen nog niet eens gelukt is... en die zijn nu ook bezig met hun uitzending.quote:
nja, volgens de Tweet200 die ik 2wk terug las zijn Ekdom en Veenstra invloedrijke twitteraars. slamfm heb ik er niet tussen zien staan...quote:Op woensdag 30 november 2011 19:16 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Leuke is dat dat de Slam-mensen nog niet eens gelukt is... en die zijn nu ook bezig met hun uitzending.
Haha hier hetzelfde, was eigenlijk van plan om praktijk voor te gaan voorbereiden...quote:
bel 0800-PIZZA!quote:Op woensdag 30 november 2011 19:18 schreef 3rdRock het volgende:
toch raar, een ekstraweekend zonder Pizza in mn maag....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |