Met haar co-schappen groepje naar Parijs voor een drietal dagenquote:Op dinsdag 29 november 2011 11:02 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
oh wat is ze doen? gewoon stedentripje?
Het is goed voor haar. Even lekker er uit. Sociaal doen. Rustquote:Op dinsdag 29 november 2011 11:02 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Lekker. Moet ze zeker doen.Even lekker shoppen, bezichtigen, genieten
Parijsquote:Op dinsdag 29 november 2011 11:01 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ja, ik heb andere dingen aan mijn hoofd. Zij is er geen onderdeel van.
Ik ben benieuwd wanneer Anna terugkomt. Laatste bericht is dat ze vandaag toch nog even Versailles meepakt. Dus die heeft het naar haar zin in Parijs.
Er speelt wel meerquote:Op dinsdag 29 november 2011 11:07 schreef rhubarbje het volgende:
Whaha ja dan heb je wel wat anders aan je hooft Anthraxx
getrouwde man die opeens weer voor zichzelf moet zorgen
nee grapje als ze co-schappen doet heeft ze het vast altijd kei en kei druk
Wat flauw, dat is goed voor de (werkende) mens.quote:Op dinsdag 29 november 2011 11:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
Parijs
jammer dat ik maar een middagje had laatst. Maar ja, Square betaalt niet om me aan sightseeing te laten doen
Ah, niets te klagen hoor. Prima herfstweer en een heerlijke wandeling gemaakt langs die rivier. Omdat het kan.quote:Op dinsdag 29 november 2011 11:09 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Wat flauw, dat is goed voor de (werkende) mens.
quote:Op dinsdag 29 november 2011 11:02 schreef rhubarbje het volgende:
Serieus snap je nou het hele verhaal niet?
waarom heb je dit zo nodig?
haal je je hele identiteit uit de computer? ben je vroeger gepest en probeer je nu te compenseren?
krijg je thuis geen aandacht en zoek je hier aandacht maar heb je nooit geleerd het op een positieve manier te vragen?
Je moet toch zelf ook wel snappen dat dit voor niemand leuk is behalve voor jou
waarom stel je jezelf zo boven andere users die hier al jaren posten?
ik kom toch ook niet naar jou huis om daar de hele tijd irritant in je oor te gaan tetteren gewoon omdat ik het leuk vind?
Ik vond de trein verbazingwekkend op tijd rijden. Geen idee wat een retorutje Thalys kost, maar ik vond het prima.quote:Op dinsdag 29 november 2011 11:10 schreef JDude het volgende:
Ooit nog eens vanuit een rijdende auto (onder werktijd) Parijs gesightseeëd om de file op de ringweg te ontlopen.
Op de reservering stond het niet, helaas. Wel de reservering van Nijmegen naar Rotterdam: 18 euro nog wat voor een enkeltje. Ik ga eigenlijk nooit met de trein, dus qua prijzen weet ik helemaal nietsquote:Op dinsdag 29 november 2011 11:19 schreef rhubarbje het volgende:
vorig jaar was ik in de herfst naar parijs en volgens mij was het 100nogwat euro
160 of zo?
maar misschien zit ik er helemaal naast hoor
is al een jaar geleden
Ik las te snel en dacht even dat je zei dat je vrijdag naar Parijs ging.quote:Op dinsdag 29 november 2011 11:21 schreef JDude het volgende:
Als je vroeg genoeg boekt is de Thalys wel betaalbaar. In de gekste gevallen kun je voor zes tientjes heen en terug, alleen de tol voor de Franse A1 is al de helft van dat bedrag.
Maar als ik nu besluit dat ik vrijdag a.s. naar Parijs wil en zondag terug, kost dat ruim 200 euro.
Nou ja, het was redelijk last minute, dus dan heb ik wel een vermoeden.quote:Op dinsdag 29 november 2011 11:21 schreef JDude het volgende:
Als je vroeg genoeg boekt is de Thalys wel betaalbaar. In de gekste gevallen kun je voor zes tientjes heen en terug, alleen de tol voor de Franse A1 is al de helft van dat bedrag.
Maar als ik nu besluit dat ik vrijdag a.s. naar Parijs wil en zondag terug, kost dat ruim 200 euro.
En nu wil jij mee!quote:Op dinsdag 29 november 2011 11:21 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik las te snel en dacht even dat je zei dat je vrijdag naar Parijs ging.
Was het maar waar.quote:Op dinsdag 29 november 2011 11:21 schreef Kuukske het volgende:
Je moet ook nog voor de baby zorgenquote:Op dinsdag 29 november 2011 11:07 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Er speelt wel meer.
Alleen red ik mij prima trouwens.
Ik wel hoor.quote:
je was al opzoek naar zijn overhemden om de knoopjes af te knippen?quote:Op dinsdag 29 november 2011 11:21 schreef Kuukske het volgende:
[..]
baby?quote:Op dinsdag 29 november 2011 11:23 schreef Tegan het volgende:
[..]
Je moet ook nog voor de baby zorgen.
Daar lijkt het in dit topic anders verdacht veel opquote:Op dinsdag 29 november 2011 11:23 schreef Tegan het volgende:
[..]
Je moet ook nog voor de baby zorgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |