Ik ben vandaag ook ongesteld geworden, buikkramp.quote:Op dinsdag 29 november 2011 03:35 schreef Phantomesse het volgende:
Eens met klacht, echter moet ik morgen werken en ben ik dit weekend flink doorgegaan. Zojuist als een echte pussy een kruik gepakt (na het lezen van ongesteldtopic net werd ik opeens ongesteldpil vergeten dit weekend, oeps) en lekker onder het wol gekropen
je moet doen wat je niet laten kuntquote:Op dinsdag 29 november 2011 03:38 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Aardig pillen doorgeslikt ja.
quote:Op dinsdag 29 november 2011 03:38 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Aardig pillen doorgeslikt ja.
I losequote:Op dinsdag 29 november 2011 03:37 schreef AliceD.. het volgende:
[..]
Ik ben vandaag ook ongesteld geworden, buikkramp.![]()
![]()
Slapen = 4 losahs.
Goed advies dat gaf ik zaterdag ook aan je zusje toen ik mijn nog-niet-getestvoorradje aan haar verkocht.quote:Op dinsdag 29 november 2011 03:39 schreef thermischbelast het volgende:
[..]
je moet doen wat je niet laten kunt
quote:Op dinsdag 29 november 2011 03:42 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Omdat morgen sporten en werken in combinatie met een gewonde baarmoeder en zere tieten
gelukkig zijn je tietjes zo klein dat ze niet eens pijn kunnen doen:$quote:Op dinsdag 29 november 2011 03:42 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Omdat morgen sporten en werken in combinatie met een gewonde baarmoeder en zere tieten
Ik moet morgen ook om 11 uur op, maar mij zie je ook niet bitchen.quote:Op dinsdag 29 november 2011 03:42 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 29 november 2011 03:44 schreef thermischbelast het volgende:
[..]
gelukkig zijn je tietjes zo klein dat ze niet eens pijn kunnen doen:$
WATSER MET JOU KOM VECHTEN DAN KAULOquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 29 november 2011 03:44 schreef thermischbelast het volgende:
[..]
Je zou maar geen baan hebbenquote:Op dinsdag 29 november 2011 03:47 schreef thermischbelast het volgende:
je zou nu maar weekend hebben
was dat algemeen of denk je serieus dat ik geen baan heb gvd?quote:Op dinsdag 29 november 2011 03:47 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Je zou maar geen baan hebbenNou blij mee zijn joh
quote:Op dinsdag 29 november 2011 03:47 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Je zou maar geen baan hebbenNou blij mee zijn joh
Ik denk serieus dat je gvd geen baan hebt, beunhaas.quote:Op dinsdag 29 november 2011 03:49 schreef thermischbelast het volgende:
[..]
was dat algemeen of denk je serieus dat ik geen baan heb gvd?
quote:Op dinsdag 29 november 2011 03:52 schreef thermischbelast het volgende:
ga je moeder neuken dan biatch
oke jij bent dus duidelijk underagequote:Op dinsdag 29 november 2011 03:54 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Ok dan.
Op een schaal van 12 bezit je evenveel kwaliteit als dat de klok 3 uur geleden deed tikken. Dat komt neer op iets minder dan een 1.
Respectloos tegen meiden ben jij zeg.quote:Op dinsdag 29 november 2011 03:57 schreef thermischbelast het volgende:
[..]
oke jij bent dus duidelijk underage
stap maar in een tijdmachine zodat je netjes om 8 uur naar bed kunt gaan
Of jij hebt een grote ontwikkelingsachterstand of ik ben duidelijk ouder dan jij.quote:Op dinsdag 29 november 2011 03:57 schreef thermischbelast het volgende:
[..]
oke jij bent dus duidelijk underage
stap maar in een tijdmachine zodat je netjes om 8 uur naar bed kunt gaan
Geen idee maar deze chick komt bijna elke weekend weer mijn leven vergallen. Tekstje eronder even veranderen van de week, ik noem haar Karma.quote:Op dinsdag 29 november 2011 03:57 schreef Stokstaart het volgende:
[ afbeelding ]
What did she ruined?
nee maar ik vind dat als je zo onervaren bent je niet tot 4 uur snachts achter het tv moet gaan hangen omdat je een naakte vent wilt zien en dan kunt gaan giechelen, terwijl ze morgen gewoon weer haar kook lesje moet volgen op schoolquote:Op dinsdag 29 november 2011 04:00 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Respectloos tegen meiden ben jij zeg.
quote:Op dinsdag 29 november 2011 04:03 schreef thermischbelast het volgende:
[..]
nee maar ik vind dat als je zo onervaren bent je niet tot 4 uur snachts achter het tv moet gaan hangen omdat je een naakte vent wilt zien en dan kunt gaan giechelen, terwijl ze morgen gewoon weer haar kook lesje moet volgen op school
ik kan dit beamen. Een echte vent praat niet zo tegen vrouwenquote:Op dinsdag 29 november 2011 04:00 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Respectloos tegen meiden ben jij zeg.
Laat hem maar lekker babbelen schatje. Die sukkel komt vast dingen tekort thuis en is niet opgevoed door zijn papa en mama.quote:Op dinsdag 29 november 2011 04:04 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
1 gare troll ben jij, doe iets beter je best schatje![]()
Blijven oefenen en over 3 jaar spreken we weer.
quote:Op dinsdag 29 november 2011 04:04 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
1 gare troll ben jij, doe iets beter je best schatje![]()
Blijven oefenen en over 3 jaar spreken we weer.
Kijk, zo denk jij dus. Daarom ben je nog maagdquote:Op dinsdag 29 november 2011 04:08 schreef thermischbelast het volgende:
die gasten hier die het opnemen voor phanti denken te kunnen gaan neuken
in 1 woord: wanhopig
Ach ik maak me ook niet zo druk om hequote:Op dinsdag 29 november 2011 04:06 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Laat hem maar lekker babbelen schatje. Die sukkel komt vast dingen tekort thuis en is niet opgevoed door zijn papa en mama.
Vier minuutjesquote:Op dinsdag 29 november 2011 04:07 schreef AliceD.. het volgende:
Phanti, blijf je me nog een beetje vergezellen?
euuhhh nee of ik haar wel neuk of niet doet er niet toe. Zo praat je niet tegen vrouwen. Heeft moeders jouw geen manieren geleerd?quote:Op dinsdag 29 november 2011 04:08 schreef thermischbelast het volgende:
die gasten hier die het opnemen voor phanti denken te kunnen gaan neuken
in 1 woord: wanhopig
wat heb ik precies gezegd dan wat zo niet door de beugel kan?quote:Op dinsdag 29 november 2011 04:11 schreef dikkebroekzak het volgende:
[..]
euuhhh nee of ik haar wel neuk of niet doet er niet toe. Zo praat je niet tegen vrouwen. Heeft moeders jouw geen manieren geleerd?
quote:Op dinsdag 29 november 2011 04:13 schreef thermischbelast het volgende:
[..]
wat heb ik precies gezegd dan wat zo niet door de beugel kan?
Zeker nooit haar Fobo gezien toen er nog pics in stonden?quote:Op dinsdag 29 november 2011 03:44 schreef thermischbelast het volgende:
[..]
ik wil dat toch niet herhalen maar scroll een paar reacties van jou naar boven waar je iets over haar moeder schreef, en verder beledigde je haar vrouwelijkheid ook nog.quote:Op dinsdag 29 november 2011 04:13 schreef thermischbelast het volgende:
[..]
wat heb ik precies gezegd dan wat zo niet door de beugel kan?
Kut is dat he.quote:Op dinsdag 29 november 2011 04:17 schreef Daniel1976 het volgende:
Uit mijn bed gebeld tijdens standby dienst
Waarom bouwen mijn collega's niet meer betrouwbare software![]()
Ik ben al de hele nacht wakker om deze schijt beta af te krijgenquote:
krijg er wel 450 euro per maand voor maar dat is toch echt leuker verdienen als ik niet gebeld word.quote:
Beta van wat?quote:Op dinsdag 29 november 2011 04:21 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ik ben al de hele nacht wakker om deze schijt beta af te krijgen
Jij bent kennelijk verantwoordelijk? Anders bellen ze jou niet je nest uitquote:Op dinsdag 29 november 2011 04:17 schreef Daniel1976 het volgende:
Uit mijn bed gebeld tijdens standby dienst
Waarom bouwen mijn collega's niet meer betrouwbare software![]()
dat klopt ja.quote:Op dinsdag 29 november 2011 04:21 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Jij bent kennelijk verantwoordelijk? Anders bellen ze jou niet je nest uit
iPad gamequote:Op dinsdag 29 november 2011 04:21 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Beta van wat?
Moet je iets opleveren?
Wat voor sector moeten we dan aan denken?quote:Op dinsdag 29 november 2011 04:22 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
dat klopt ja.
Je moest eens weten wat het kost als één van onze landen stil staat!
Dat gaat meteen over tientallen euro's per seconde.
Wereldwijde logistiek.quote:Op dinsdag 29 november 2011 04:26 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Wat voor sector moeten we dan aan denken?
quote:Op dinsdag 29 november 2011 04:26 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
met deadline?
Ja ik doe iets met ERP en grote relationele databases.
Dat moet inderdaad niet stagneren neequote:Op dinsdag 29 november 2011 04:27 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Wereldwijde logistiek.
Storing betekent stilstaande distributie centra.
Ja daarmee kan ik je niet helpen, dat is niet mijn ding.quote:Op dinsdag 29 november 2011 04:29 schreef stefanhaan het volgende:
Bleh wat een gekloot met het doorgeven van een reference van een instance.
C++. Het is me geluktquote:Op dinsdag 29 november 2011 04:32 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Ja daarmee kan ik je niet helpen, dat is niet mijn ding.
Dat is java toch?
Nou poging 3 om te slapen
Ik stond alweer bijna op rond deze tijd..quote:Op dinsdag 29 november 2011 03:25 schreef AliceD.. het volgende:
Mensen die op dit tijdstip al liggen te snurken..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |