Zitten er hier maar 2 die evt de jaren 80 gehaald hebben.quote:Op woensdag 30 november 2011 15:55 schreef DancingPhoebe het volgende:
Hmmmmm, oude pot.... oude pot....
* DancingPhoebe piekert zich suf
Lijken okquote:Op woensdag 30 november 2011 11:33 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Eik vroeg ik of tarme kind er geen pijnlijke uitslag en andersoortige klachten van kreeg.
Ja, dat is echt maar net hoor. Of eigenlijk net nietquote:Op woensdag 30 november 2011 16:14 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Zitten er hier maar 2 die evt de jaren 80 gehaald hebben.
lezzer en Blue-eyes.
Echt?quote:Op woensdag 30 november 2011 16:32 schreef DancingPhoebe het volgende:
Hihi lezzer pieperd, ik dacht dat jij stukken ouder was!
Ik nog niet.quote:Op woensdag 30 november 2011 16:30 schreef lezzer het volgende:
En ik zie dus nu pas waarom deze TT zo is
404 is het nummer van de Error Page not found.quote:
probeer eens bij stichting Outway info apestaartje outway.nl Die hebben vast wel vrijwilligers in het bestand die je kunnen helpen met die verhalen. En er zit misschien ook wel een oude doos bij die in de '80's uit de kast kwamquote:Op woensdag 30 november 2011 16:34 schreef Puritan het volgende:
Begin jaren '90 mag ook wel, en '00 en recent kan ook nog omdat ik daar nog niemand voor heb!
Iemand een idee waar ik wat oudere lesbiennes kan vinden?
Ik had nog niet de kans gehad te reageren, maar ik zegquote:Op woensdag 30 november 2011 17:08 schreef lezzer het volgende:
[..]
Was dit grapje nou zo ontzettend flauw of snapt niemand het?
Best heel goed volgens mijquote:Op woensdag 30 november 2011 15:40 schreef LizzyAdam het volgende:
Hoe gaat het met jouw kleine (mogen we em bij z'n (echte) naam noemen?)
ameland toch?quote:Op woensdag 30 november 2011 17:10 schreef lezzer het volgende:
Lesbo's gaat toch altijd kamperen op de waddeneilanden?
Of naar het pinksterpottenkamp (op Schiermonnikoog...)
Zeg dat ik soms zelf zeg dat ik oud ben en dat het niet aan m'n posts ligt.quote:Op woensdag 30 november 2011 20:28 schreef DancingPhoebe het volgende:
Lezzer jij zit soms echt te doen alsof je hoogbejaard bent!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |