ja hè. het maakte alles weer goed. mijn opa rules. Mijn oma trouwens ook.quote:Op maandag 28 november 2011 20:50 schreef Vanyel het volgende:
Lizzy ik ben geloof ik verliefd op jouw opa
Fijn hè?quote:
K denk dat diegene zenuwachtiger is dan jij.quote:Op dinsdag 29 november 2011 14:43 schreef lezzer het volgende:
Pff, gesprek achter de rug.
Komt er iemand iets verkopen hier, ben ik daar stikzenuwachtig voor.
quote:Op dinsdag 29 november 2011 14:43 schreef lezzer het volgende:
Pff, gesprek achter de rug.
Komt er iemand iets verkopen hier, ben ik daar stikzenuwachtig voor.
Ja, ik vang dat vaak op. Onbewust. Helaasch.quote:Op dinsdag 29 november 2011 14:46 schreef Bakfiets. het volgende:
K denk dat diegene zenuwachtiger is dan jij.
Ik ben gewoon trots op je. Die ontwikkeling die jij doormaakt van ontluikend lesbiënne naar hardcore potquote:Op dinsdag 29 november 2011 15:06 schreef Bakfiets. het volgende:
Duidelijk geen lesbo.Ik had al bijna de verhuiswagen voor je besteld.
Oh, en ->quote:Op dinsdag 29 november 2011 15:01 schreef Tha_Erik het volgende:
Morgen weer drankjes doen enzo met mijn date omnomnom
Zakelijk hè, dan kan ik het welquote:
Tsja..quote:Op dinsdag 29 november 2011 15:13 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ik ben gewoon trots op je. Die ontwikkeling die jij doormaakt van ontluikend lesbiënne naar hardcore pot
the u-haul. do the u-haul!quote:Op dinsdag 29 november 2011 15:06 schreef Bakfiets. het volgende:
Duidelijk geen lesbo.Ik had al bijna de verhuiswagen voor je besteld.
Ik denk de eerste keer rond de 150 en daarna ergens begin 220.quote:Op dinsdag 29 november 2011 13:19 schreef DancingPhoebe het volgende:
V, wat was jij kwijt bij floris? Weet je dat nog?
Zijn die er nog eigenlijk?quote:Op dinsdag 29 november 2011 15:16 schreef Tha_Erik het volgende:
Je hebt ze ook die overal een feministisch statement willen maken en altijd boos op de wereld zijn. Die zijn stom.
Volgens mij wel ja.quote:
Oh, da's praktisch, dan ken ik die niet namelijkquote:Op dinsdag 29 november 2011 15:24 schreef LizzyAdam het volgende:
[..]
ja. en ze zijn allemaal 16 of 66. niks daar tussen in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |