(Nederlands) Fonetisch door Cartman gezegd: neeziequote:
Geen idee, nog nooit een ekte diagnose gehad :-/quote:
Oh doe nou niet. Nou ga ik dat de hele avond zingenquote:Op maandag 28 november 2011 22:17 schreef Stormqueen het volgende:
Liever kips leverworst dan gewone leverworst
Ik bedoelde het Hagaquote:Op maandag 28 november 2011 22:16 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Geen idee, nog nooit een ekte diagnose gehad :-/
quote:Op maandag 28 november 2011 22:17 schreef Stormqueen het volgende:
Liever kips leverworst dan gewone leverworst
Wel filmen he!quote:Op maandag 28 november 2011 22:17 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Oh doe nou niet. Nou ga ik dat de hele avond zingen
Dat scheelt je darmen heel veel werkquote:Op maandag 28 november 2011 22:17 schreef Stormqueen het volgende:
Als je heel veel leverworst eet, dan ruikt je poep ook naar leverworst. Eigenlijk poep je dan gewoon een bruine leverworst uit.
Ta ta ta ta ta ta ta taaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op maandag 28 november 2011 22:17 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Oh doe nou niet. Nou ga ik dat de hele avond zingen
SM-worstquote:Op maandag 28 november 2011 22:18 schreef Mirjam het volgende:
OMG HOE KRIJGEN ZE DIE ROOKWORSTEN ZO IN ELKAAR ZE ZITTEN TOCH VAST MET TOUWTJES OMG OMG OMG OOHEMGEE
quote:Op maandag 28 november 2011 22:18 schreef Mirjam het volgende:
OMG HOE KRIJGEN ZE DIE ROOKWORSTEN ZO IN ELKAAR ZE ZITTEN TOCH VAST MET TOUWTJES OMG OMG OMG OOHEMGEE
Het is het werk van Hans Klok.quote:Op maandag 28 november 2011 22:18 schreef Mirjam het volgende:
Score!!!!!!!!!!1quote:Op maandag 28 november 2011 22:18 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb al 1 code voor je. Ik DM hem meteen naar je want die ga ik kwijtraken
quote:Op maandag 28 november 2011 22:16 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Geen idee, nog nooit een ekte diagnose gehad :-/
Ja ik kwootte verkeerd. Lijkenburg is zelfde als haga ja.quote:Op maandag 28 november 2011 22:17 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik bedoelde het Haga
Is toch hetzelfde als Lijkenburg?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |