Ik heb een HTC Desire met AMOLED scherm te koop. Het toestel gekocht op 18-06-2010 en heeft dus nog garantie tot 18-06-2012.
Begin 2011 is er een boardswap gedaan door Dynafix, onder garantie. Dit houdt in dat er een nieuw moederbord in is gekomen waardoor het bekende HTC Desire rebootprobleem niet meer voorkomt.
Het toestel heeft nu Froyo erop staan, maar je kunt er zonder problemen Gingerbread opzetten.
Let op: Het is wel een intensief GEBRUIKT toestel. Zeker niet in nieuwstaat, met een aantal gebruikssporen. Het scherm bevat ook wat krasjes, maar dit krijg ik niet goed op de foto. De behuizing bevat ook een aantal gebruikssporen. Tevens werkt de koptelefoonaansluiting niet meer. Ik krijg de plug er niet volledig ingedrukt.
Inclusief bon, doos, 4gb microSD kaartje, oplader.
Ik heb zeer veel plezier van dit toestel gehad, maar kon voor een leuke prijs de HTC Sensation van mijn broertje overnemen. Daarom mag ie weg.
Vraagprijs: 130 euro inclusief verzendkosten. Het toestel is eventueel op te halen in Groningen (weekend) / Beverwijk / Tiel. (werkdagen).
![20h6m9k.jpg]()
![rjgy9c.jpg]()
[ Bericht 1% gewijzigd door kikoooooo op 29-11-2011 08:16:26 ]