Nee geen schreeuw om aandacht, meer van steun en tips, aangezien het opgeven ook een gevoel van angst bij mij opwekt.quote:Op maandag 28 november 2011 21:21 schreef Premium_Quality het volgende:
Ik snap niet echt de relevantie van je vraag. Het lijkt meer een schreeuw om aandacht. Dan zit je op FOK! op de goede plek!
Ga gewoon lekker door met daten, maar je moet er niet zulke hoge verwachtingen van hebben.
Wat voor angst wekt het dan bij je op?quote:Op maandag 28 november 2011 21:23 schreef OrganicBeauty het volgende:
[..]
Nee geen schreeuw om aandacht, meer van steun en tips, aangezien het opgeven ook een gevoel van angst bij mij opwekt.
Nee, het werkte gewoon niet (van beide kanten). Het mislukte telkens zeg maarquote:
Dat ik door het op te geven nooit meer een relatie zal krijgen...quote:Op maandag 28 november 2011 21:23 schreef ayumu het volgende:
[..]
Wat voor angst wekt het dan bij je op?
Dat zo zo maar eens kunnen te snel en te veel ineens willen kan afschrikken, Je begint toch niet op de eerste date je hele toekomstplannen te voorspellen toch?quote:Op maandag 28 november 2011 21:24 schreef OrganicBeauty het volgende:
[..]
Nee, het werkte gewoon niet (van beide kanten). Het mislukte telkens zeg maar![]()
Misschien door mijn drang om een relatie te hebben
Heel verstandig. Niet meer zoeken. Ga gewoon dingen doen die je leuk vindt. Dan kom je vanzelf een keer iemand tegen. Of dat over een maand of over 15 jaar is weet ik niet.quote:Op maandag 28 november 2011 21:16 schreef OrganicBeauty het volgende:
vanaf mijn 17e (ben nu 24 over een paar weken 25) ben ik op zoek naar de liefde in de zin van een relatie...elke dag ben ik er 24 uur mee bezig geweest (naast mijn dagelijkse bezigheden...ja het klopt dat vrouwen kunnen multi-tasken). Een vriend vinden is als het ware een obsessie geworden. Elke dag ben ik er mee bezig geweest in de zin van: wanneer komt het nou? Wat moet ik doen? Shitttt de tijd gaat voorbij ?!! Er is weer een maand voorbij en ik heb nog niet ontmoet? Wat moet ik aan mijn uiterlijk doen? Misschien krijg ik een vriend als ik mijn haar/make-up/kleidng etc. aanpas? Elke dag voel ik ervaar ik negatieve gevoelens en gedachten en zelfs jaloezie als ik verliefde koppels zie. Elke kerst kijk tegen kerst op, omdat ik nog steeds single ben...
Inmiddels ben ik alweer 7/8 jaar verder. In die tijd heb ik wel een paar keer gedate, maar ik was niet leuk genoeg en mijn hart was gebroken. De jongens die mij toentertijd leuk vonden, vond ik niet leuk en interessant genoeg. Ik wilde gewoon heel graag en dat is nou niet bepaald aantrekkelijk
Kijk, ik ben verre van lelijk als ik het zo van anderen hoor en mezelf in de spiegel zie (werd op mijn 21e gevraagd om model te worden) en ik ben universitair opgeleid. Daarnaas ben ik sportief (ik ben vaardig in veel sport soorten), hobbby's, talenten etc. etc.. Ik ben vrolijk, lief, spontaan, heb humor, eerlijk etc. Maar ik kan maar geen vriend vinden en ik merk dat de gedachten aan het hebben van een vriend me eigenlijk verlammen in het leven, me onzeker, onstabiel en neurotisch maken () waardoor ik niet verder kan komen in het leven en niet kan genieten van de mooie momenten omdat ik die veel te graag met iemand wil delen. Ik heb idee dat de tijd verstrijkt en vergelijk me steeds met anderen (die een vriend hebben).
Maar sinds een week ben ik dit vorm van gedrag en obsessie gewoon zat...echt zat...
Het heeft echt geen zin om steeds op zoek te zijn, bij iedere man denken "jaaaa hij is het!!" en me steeds bezig te houden hoe ik me leuk en qua uiterlijk aantrekkelijk kan maken om een man te pleasen om een relatie met me aan te gaan. Ik word er niet gelukkig van en zo te zien heeft het ook geen succes. Dus ik ga het nu gewoon opgeven en me op mezelf focussen. Ik ga me op mijn leven en mijn mentale toestand () richten en op alles wat ik nog in mijn leven wil bereiken etc. Ik dingen doen die ik leuk vind ipv iemand anders te pleasen
Wie heeft hier ervaring mee (dat opgeven dus)? En hoe heb je dat gedaan?
Sorry als het een beetje te lang is geworden.
Hahahah I knowquote:Op maandag 28 november 2011 21:26 schreef Mister_Bojangles het volgende:
Ahh wat een schattig topic![]()
Je komt echt ongekend wanhopig over, dat jaagt jongens alleen maar weg...
So what?quote:Op maandag 28 november 2011 21:27 schreef OrganicBeauty het volgende:
[..]
Hahahah I know![]()
Maar de tijd dringt!! Ik ben over 2 weken 25!!!
De meeste mensen van mijn leeftijd wonen al samenquote:Op maandag 28 november 2011 21:28 schreef Mister_Bojangles het volgende:
PAS 25... Nog tijd zat joh...
De meeste mensen... Niet allemaal. Kijk vooral niet naar andere AUB!quote:Op maandag 28 november 2011 21:28 schreef OrganicBeauty het volgende:
[..]
De meeste mensen van mijn leeftijd wonen al samen
Je bent dus echt wanhopigquote:Op maandag 28 november 2011 21:31 schreef OrganicBeauty het volgende:
Ik ben nu ZO obsessief bezig met het feit dat ik geen relatie heb dat dit mijn sociale contacten met anderen ook niet bepaald ten goede komt, omdat ik gewoon niet "aanwezig" ben en de laatste tijd onzekerder ben geworden. Ik voel me zo minderwaardig soms.
Ik voel me soms net een autistje in een grote boze wereld ( waar de liefde mij niet gegund is)
Probeer je hier eens in te mengen? [Als versieren niet zo makkelijk gaat] #536 Loka de lapohuntsterquote:
Met een beetje geluk wordt je bericht niet ondergesneeuwd door de enorme slow-chatquote:Op maandag 28 november 2011 21:33 schreef ayumu het volgende:
[..]
Probeer je hier eens in te mengen? [Als versieren niet zo makkelijk gaat] #536 Loka de lapohuntster
Ik weet wat je bedoeldquote:Op maandag 28 november 2011 21:34 schreef Faxie het volgende:
[..]
Met een beetje geluk wordt je bericht niet ondergesneeuwd door de enorme slow-chat
Ik had er laatst nog een ervarinkje bij gepost, maar die werd helemaal genegeerd, en toen was het topic weer volquote:
Vanaf mijn 24e is het erger geworden.quote:
Ach, in dat geval wachten we nog wel een paar maandenquote:Op maandag 28 november 2011 21:37 schreef OrganicBeauty het volgende:
[..]
zoooo wanhopig ben ik nou ook weer niet.
Ja die's leuk hequote:Op maandag 28 november 2011 21:36 schreef OrganicBeauty het volgende:
[..]
Niet dusIk ben de vraag "hoe is het in de liefde?" echt meer dan zat, mén.
Wist je ook dat de meesten die nu samenwonen het over 10 jaar niet meer doen ( samenwonen).quote:Op maandag 28 november 2011 21:28 schreef OrganicBeauty het volgende:
[..]
quote:De perfecte partner is niet de partner die alles perfect doet, de absolute liefde is, trouw en toegewijd is, nee de perfectie schuilt juist in het feit dat die partner is zoals hij/zij is.
En wat heb je daar nu van geleerd?quote:Op maandag 28 november 2011 21:40 schreef OrganicBeauty het volgende:
Maargoed ik heb ook tijden gehad waardoor ik minder met de liefde bezig was en toen vond ik dus dates...maar die waren of gaar of ik heb ze weggejaagd met opmerkingen als: "hoe gaan we nu verder? " ( op de 1e date...) " ik doe alleen aan sex binnen een relatie" ( op de 1e date...) "ik ga je missen" (jongen vond me leuk en wilde daten maar na die opmerking kwam het er niet meer van"
Ik heb de afgelopen keer tegen een vage kennis gezegd dat ik een vriend heb, omdat ze die vraag elk jaar stelde wanneer ze me zag en raar reageerde als ik zei dat ik niemand heb. Maar deze keer wilde ze dus een uitnodiging van de bruiloftquote:Op maandag 28 november 2011 21:38 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja die's leuk he![]()
Bot reageren helpt
Het is gewoon een slowchat geworden en in plaats van voor eens uit de deur uit gaan blijven ze toch weer hangen achter de computer, Een nogal vicieuze cirkelquote:Op maandag 28 november 2011 21:36 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik had er laatst nog een ervarinkje bij gepost, maar die werd helemaal genegeerd, en toen was het topic weer vol
spellingnazi mode: 't is bedoelT
Nee dan zijn ze al getrouwdquote:Op maandag 28 november 2011 21:40 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
Wist je ook dat de meesten die nu samenwonen het over 10 jaar niet meer doen ( samenwonen).
[..]
Haha ja iddquote:Op maandag 28 november 2011 21:42 schreef ayumu het volgende:
[..]
Het is gewoon een slowchat geworden en in plaats van voor eens uit de deur uit gaan blijven ze toch weer hangen achter de computer, Een nogal vicieuze cirkel
quote:Op maandag 28 november 2011 21:40 schreef Fir3fly het volgende:
Jij staat bij wijze van spreken vanaf minuut één in de startblokken om baby's uit te gaan poepen en je vraagt je af waarom mannen je niet willen?
Nee ik wil geen kids, ik haat kinderenquote:
Nee hoorquote:Op maandag 28 november 2011 21:43 schreef OrganicBeauty het volgende:
[..]
Nee dan zijn ze al getrouwd
Lama danquote:Op maandag 28 november 2011 21:44 schreef OrganicBeauty het volgende:
[..]
[..]
Nee ik wil geen kids, ik haat kinderen
quote:Op maandag 28 november 2011 21:43 schreef OrganicBeauty het volgende:
[..]
Nee dan zijn ze al getrouwd
Dus per saldo blijft er nogal wat voor je over.quote:Van alle huwelijken eindigt zo'n 34 procent in een echtscheiding
Nog zo'n afknapper. Je bent lekker bezig zo.quote:Op maandag 28 november 2011 21:44 schreef OrganicBeauty het volgende:
Pfff wat niet eigenlijkquote:Op maandag 28 november 2011 21:41 schreef Lienekien het volgende:
[..]
En wat heb je daar nu van geleerd?
Dan nog. Jij wilt veel te veel stappen overslaan.quote:Op maandag 28 november 2011 21:44 schreef OrganicBeauty het volgende:
[..]
[..]
Volgens mij is het gewoon een gefrustreerde feeks met een verwrongen zelfbeeld.quote:
quote:Op maandag 28 november 2011 21:49 schreef OrganicBeauty het volgende:
Dit wanhopige gare gedrag, zorgt er ook voor dat ik veel te obsessief met mijn uiterlijk bezig ben om maar in de smaak te vallen. En dat vermoeit me nog het meest. Dat obsessieve gedoe over mijn haar kleding en make-up ben ik ook echt zat. En dan zie ik naturelle, sobere, meiden die soms zelfs een beetje slordig ogen een vriend hebben/krijgen en dan denk ik, wat is going on?
Ik ga voor de troll. Dit verhaal komt me veel te bekend voor.quote:Op maandag 28 november 2011 21:48 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Volgens mij is het gewoon een gefrustreerde feeks met een verwrongen zelfbeeld.
Of een troll.
Karakter meid, uitstraling. Dáár vallen mannen echt op. Niet op kleding en make-up.quote:Op maandag 28 november 2011 21:49 schreef OrganicBeauty het volgende:
Dit wanhopige gare gedrag, zorgt er ook voor dat ik veel te obsessief met mijn uiterlijk bezig ben om maar in de smaak te vallen. En dat vermoeit me nog het meest. Dat obsessieve gedoe over mijn haar kleding en make-up ben ik ook echt zat. En dan zie ik naturelle, sobere, meiden die soms zelfs een beetje slordig ogen een vriend hebben/krijgen en dan denk ik, wat is going on?
Ik ga met je meequote:Op maandag 28 november 2011 21:50 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik ga voor de troll. Dit verhaal komt me veel te bekend voor.
Haha ja echt he, hoe doen ze dat toch?quote:Op maandag 28 november 2011 21:49 schreef OrganicBeauty het volgende:
Thnxquote:Op maandag 28 november 2011 21:49 schreef Faxie het volgende:
Maar om nog een antwoord te geven op de vraag in de OP...
Ga nieuwe hobbies zoeken. Iets dat je altijd al leuk leek? Ga dat een keer doen!
Heb ik ook gedaan, en dat werkt wel een beetje.
Nee, dit dus écht iets waar ik mee bezig ben. Ik wil gewoon tips van mensen die wel gewoon makkelijk een relatie lijken te krijgen. Wat doen ze? wat hebben ze gedaan? Wat hebben ze niet gedaan? Waren ze op zoek of juist niet? Gewoon succesverhalen.quote:Op maandag 28 november 2011 21:50 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik ga voor de troll. Dit verhaal komt me veel te bekend voor.
Dat idee heb ik sowieso bij veel koppels die ik zie.... ze hadden net zo goed met een ander kunnen gaan. Als ze maar iemand hebben....quote:Op maandag 28 november 2011 21:52 schreef Mister_Bojangles het volgende:
Loop je ook met een enorme laag plamuur enzo op?
Volgens mij kun je bij jou aan alles zien dat je beschikbaar bent: uiterlijk & innerlijk...
Ik heb dus zoals gezegd ook een keer zo' n meid achter me aan gehad, maar dat is gewoon totaal onaantrekkelijk.
Bij haar had ik altijd het idee dat ze haar hengeltje uit had gegooid, en of ik hapte of niet dat maakte haar niet echt uit, als er in godsnaam maar iemand hapte... Dat is zo arelaxed..
Wie wil er nu een vriendin, en dan denken ; ik zit nu met haar, maar eigenlijk had iedereen haar kunnen doen, ze lag immers voor het oprapen![]()
Leuk als tussendoortje of rebound?quote:Op maandag 28 november 2011 21:52 schreef Mister_Bojangles het volgende:
Wie wil er nu een vriendin, en dan denken ; ik zit nu met haar, maar eigenlijk had iedereen haar kunnen doen, ze lag immers voor het oprapen![]()
Wat zijn je hobbies eigenlijk?quote:Op maandag 28 november 2011 21:53 schreef OrganicBeauty het volgende:
[..]
Nee, dit dus écht iets waar ik mee bezig ben. Ik wil gewoon tips van mensen die wel gewoon makkelijk een relatie lijken te krijgen. Wat doen ze? wat hebben ze gedaan? Wat hebben ze niet gedaan? Waren ze op zoek of juist niet? Gewoon succesverhalen.
Nou ik wil veel mannen wel leren kennen (uiterlijk vind ik niet het bealngrijkste, zolang ik me wel gewoon aangetrokken tot hen voel), maar ik stel wel wat eisen qua opleiding, familie , gewoonten etc. etc. zoals iedereen dus.quote:Op maandag 28 november 2011 21:52 schreef Mister_Bojangles het volgende:
Loop je ook met een enorme laag plamuur enzo op?
Volgens mij kun je bij jou aan alles zien dat je beschikbaar bent: uiterlijk & innerlijk...
Ik heb dus zoals gezegd ook een keer zo' n meid achter me aan gehad, maar dat is gewoon totaal onaantrekkelijk.
Bij haar had ik altijd het idee dat ze haar hengeltje uit had gegooid, en of ik hapte of niet dat maakte haar niet echt uit, als er in godsnaam maar iemand hapte... Dat is zo arelaxed..
Het kan op de gekste manieren. Een succesverhaal van een ander laat zich niet zodanig overnemen dat het voor jou ook tot succes zou leiden.quote:Op maandag 28 november 2011 21:53 schreef OrganicBeauty het volgende:
[..]
Nee, dit dus écht iets waar ik mee bezig ben. Ik wil gewoon tips van mensen die wel gewoon makkelijk een relatie lijken te krijgen. Wat doen ze? wat hebben ze gedaan? Wat hebben ze niet gedaan? Waren ze op zoek of juist niet? Gewoon succesverhalen.
Inderdaad joh, volgens mij is in meer dan de helft van relaties niet eens sprake van ''echte liefde''..quote:Op maandag 28 november 2011 21:53 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat idee heb ik sowieso bij veel koppels die ik zie.... ze hadden net zo goed met een ander kunnen gaan. Als ze maar iemand hebben....
Vind het als scharrel ook vermoeiend moet ik zeggen. Eerlijkheid gebied mij te zeggen dat ik ook weleens op zoiets in ben gegaan, om niet te veel ervaring te verliezen, het was alweer een paar maanden geleden namelijk allemaalquote:Op maandag 28 november 2011 21:53 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Leuk als tussendoortje of rebound?
Maar voor een serieuze relatie alsjeblieft niet zeg
Die vraag wordt aan iedereen gesteld. Ook aan mensen die wel een relatie hebben. 't Is net zo'n standaardvraag als: "Alles goed?"quote:Op maandag 28 november 2011 21:36 schreef OrganicBeauty het volgende:
Ik ben de vraag "hoe is het in de liefde?" echt meer dan zat, mén.
Damn, dan ben je wel heel zielig. Zelfs ik zocht vrij snel de confrontatie met mijn eerste vriendin op als dingen mij niet zinden. Het voelt dan gewoon kut en komt er uit, daar heb ik dan niet eens zoveel controle over.quote:Op maandag 28 november 2011 21:58 schreef Mister_Bojangles het volgende:
Een van mijn beste maten wordt keihard genaaid ( figuurlijk dan ) door zijn vriendin waar ie al 2mjaar mee heeft. Ze komt nooit bij hem thuis, omdat ze daar geen zin in heeft. Ze neemt ook totaal geen moeite om zijn familie te leren kennen ; andersom doet hij alles voor haar.
MAarja hij heeft iemand, en kan pronken met het feit dat hij een relatie heeft, daar neemt hij genoegen mee
Ik doe aan veel sporten (ik ga ze niet noemen omdat ik misschien herkend word door de zeldzaamheid ervan), ik doe een extra stage naast mijn studie (omdat ik dat niet als werk zie maar als hobby), ik doe de typische cliché dingen wat de meesten meiden van nu doen (shoppen, films blabla), ik schilder etc.quote:Op maandag 28 november 2011 21:56 schreef Faxie het volgende:
[..]
Wat zijn je hobbies eigenlijk?
Veel mensen komen elkaar toch tegen bij het uitgaan, dus als je dat niet graag doet gaan je kansen al gelijk een stuk omlaag.
Jaa maar wat moet ik doen om van die wanhopige houding af te komen, die blijkbaar zo afstotelijk werkt?quote:Op maandag 28 november 2011 21:57 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Het kan op de gekste manieren. Een succesverhaal van een ander laat zich niet zodanig overnemen dat het voor jou ook tot succes zou leiden.
Is het ook, maar het is wel het enge van relaties. zodra je aan iemand hecht, kun je koste wat kost bij iemand willen blijven, ookal is het nog zo ongezond.quote:Op maandag 28 november 2011 22:01 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Damn, dan ben je wel heel zielig. Zelfs ik zocht vrij snel de confrontatie met mijn eerste vriendin op als dingen mij niet zinden. Het voelt dan gewoon kut en komt er uit, daar heb ik dan niet eens zoveel controle over.
Een relatie moet wel van 2 kanten komen.
Teamsporten of individuele sporten?quote:Op maandag 28 november 2011 22:02 schreef OrganicBeauty het volgende:
[..]
Ik doe aan veel sporten (ik ga ze niet noemen omdat ik misschien herkend word door de zeldzaamheid ervan), ik doe een extra stage naast mijn studie (omdat ik dat niet als werk zie maar als hobby), ik doe de typische cliché dingen wat de meesten meiden van nu doen (shoppen, films blabla), ik schilder etc.
En ja uitgaan, been there done that jaaaaaren...maar ik vind dat niet meer zo geweldig
Vooral vrouwen hebben daar last van...quote:Op maandag 28 november 2011 22:06 schreef Mister_Bojangles het volgende:
sprak je dan ook nooit met jongens/mannen in de kroeg?
Wat ik bedoel, ben je zo' n type dat helemaal dichtslaat als je met een man praat? Of ben je wel gewoon spontaan enzo?
[..]
Is het ook, maar het is wel het enge van relaties. zodra je aan iemand hecht, kun je koste wat kost bij iemand willen blijven, ookal is het nog zo ongezond.
Mijn ex paste ook echt voor geen meter bij me, toch deed ik er alles aan om haar terug te krijgen toen ze het uitmaakte.
Nu ben ik rationeler en ben ik blij dat ze weg is, al kan mn ego het nog altijd niet zo goed hebben maargoed...
quote:Op maandag 28 november 2011 22:06 schreef Mister_Bojangles het volgende:
Wat ik bedoel, ben je zo' n type dat helemaal dichtslaat als je met een man praat? Of ben je welgewoon spontaan enzo?
quote:OrganicBeauty:
"Hoi, ik ben op zoek naar een relatie, maar heb de afgelopen 7 a 8 jaar nog niemand gevonden. Heb jij interesse?"
Nee, ik sloeg niet dicht, maar was juist hartstikke spontaan, mits ze zelf met het gesprek begonnenquote:Op maandag 28 november 2011 22:06 schreef Mister_Bojangles het volgende:
sprak je dan ook nooit met jongens/mannen in de kroeg?
Wat ik bedoel, ben je zo' n type dat helemaal dichtslaat als je met een man praat? Of ben je wel gewoon spontaan enzo?
[..]
Is het ook, maar het is wel het enge van relaties. zodra je aan iemand hecht, kun je koste wat kost bij iemand willen blijven, ookal is het nog zo ongezond.
Mijn ex paste ook echt voor geen meter bij me, toch deed ik er alles aan om haar terug te krijgen toen ze het uitmaakte.
Nu ben ik rationeler en ben ik blij dat ze weg is, al kan mn ego het nog altijd niet zo goed hebben maargoed...
Wil je wel een catch worden? Dan eindig je met een haantje die de gladste babbel heeft als je niet oppast...quote:Op maandag 28 november 2011 22:06 schreef OrganicBeauty het volgende:
Hoe word ik dus meer een catch?
Dat aanspreken kan er veel mee te maken hebben....quote:Op maandag 28 november 2011 22:09 schreef OrganicBeauty het volgende:
[..]
Nee, ik sloeg niet dicht, maar was juist hartstikke spontaan, mits ze zelf met het gesprek begonnen
Maar ik sprak zelf nooit iemand aan, maar goed ook gezien mijn wanhopige houding. Maar ik moet wel zeggen dat ik ook niet vaak word aangesproken in de kroeg.
Veel Vrouwen willen inderdaad een vriend om een vriend te hebben. En of dat nu arie of pietjes is dat doet er niet zoveel toe, zolang hij er maar niet uitziet alsof ie onder een grindtegel heeft geslapen...quote:Op maandag 28 november 2011 22:08 schreef Faxie het volgende:
[..]
Vooral vrouwen hebben daar last van...
quote:
Te spontaan is ook niet goed hequote:Op maandag 28 november 2011 22:09 schreef OrganicBeauty het volgende:
[..]
Nee, ik sloeg niet dicht, maar was juist hartstikke spontaan, mits ze zelf met het gesprek begonnen
Maar ik sprak zelf nooit iemand aan, maar goed ook gezien mijn wanhopige houding. Maar ik moet wel zeggen dat ik ook niet vaak word aangesproken in de kroeg.
Sorry hoor maar ik geloof hier geen reet van. Je klinkt als een combinatie van Scarlett Johansson, Jessica Alba, Naomi van As en Marie Curie en je gaat me vertellen dat je geen vriendje kan krijgenquote:Op maandag 28 november 2011 21:16 schreef OrganicBeauty het volgende:
Kijk, ik ben verre van lelijk als ik het zo van anderen hoor en mezelf in de spiegel zie (werd op mijn 21e gevraagd om model te worden) en ik ben universitair opgeleid. Daarnaas ben ik sportief (ik ben vaardig in veel sport soorten), hobbby's, talenten etc. etc.. Ik ben vrolijk, lief, spontaan, heb humor, eerlijk etc. Maar ik kan maar geen vriend vinden en ik merk dat de gedachten aan het hebben van een vriend me eigenlijk verlammen in het leven, me onzeker, onstabiel en neurotisch maken () waardoor ik niet verder kan komen in het leven en niet kan genieten van de mooie momenten omdat ik die veel te graag met iemand wil delen. Ik heb idee dat de tijd verstrijkt en vergelijk me steeds met anderen (die een vriend hebben).
ik ben bang voor een afwijzing :S Ik kan daar heel moeilijk mee omgaan.quote:Op maandag 28 november 2011 22:11 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat aanspreken kan er veel mee te maken hebben....
Geen behoefte aan, of durf je niet zo goed?
Of je kan gewoon pech hebben, hoe onwaarschijnlijk dat ook lijkt.quote:Op maandag 28 november 2011 22:13 schreef Mister_Bojangles het volgende:
[..]
Veel Vrouwen willen inderdaad een vriend om een vriend te hebben. En of dat nu arie of pietjes is dat doet er niet zoveel toe, zolang hij er maar niet uitziet alsof ie onder een grindtegel heeft geslapen...
Uitspraken als ''wij zijn voor elkaar geschapen'' geloof ik dan ook bijna niet in. Heel soms zie je wel eens een stelletje waarbij je denkt ja, die horen idd bij elkaar. Maar meestal is dat niet zo
[..]
[..]
Te spontaan is ook niet goed he
Er is natuurlijk altijd een reden dat je nog nooit iets serieus hebt gehad. Niet om je onzekerder te maken oid, maar als je een knappe, leuke, spontane, aardige, sportieve meid bent, zoals je zelf beschrijft, dan vind ik het toch wat vreemd dat je nog nooit seks/ een relatie hebt gehad.
Dus ik denk dat je jezelf (op 1 van deze punten) iets te hoog inschat... Dat bedoel ik niet om af te kraken, maar misschien moet je toch iets kritischer naar jezelf kijken...
Op zo'n manier bezig zijn met iets kan ervoor zorgen dat dat bezig zijn op zich een houvast is; door je er zoveel op te richten geeft het je gevoel weten waar aan toe te zijn. Feit dat je angst voelt bij dat loslaten laat zien hoeveel je eraan gehecht bent, het heeft iets dwangmatigs, daar zit angst achter.quote:Op maandag 28 november 2011 21:23 schreef OrganicBeauty het volgende:
Nee geen schreeuw om aandacht, meer van steun en tips, aangezien het opgeven ook een gevoel van angst bij mij opwekt.
Dat belemmert toch ook op z'n minst het spontane van het met plezier gewoon jezelf kunnen zijn?quote:Op maandag 28 november 2011 21:49 schreef OrganicBeauty het volgende:
Dit wanhopige gare gedrag, zorgt er ook voor dat ik veel te obsessief met mijn uiterlijk bezig ben om maar in de smaak te vallen. En dat vermoeit me nog het meest. Dat obsessieve gedoe over mijn haar kleding en make-up ben ik ook echt zat
Zou het er niet om moeten gaan welke verwachting jij voor jezelf hebt? Hoe jij wil zijn? Los van anderen.quote:Op maandag 28 november 2011 21:36 schreef OrganicBeauty het volgende:
De omgeving helpt ook niet bepaald mee aangezien ze (hoe ze mij vanaf de buitenkant zien) grote verwachtingen hebben...
Jij bent de meeste mensen niet, jij bent jij. Wat vind je belangrijker?quote:Op maandag 28 november 2011 21:28 schreef OrganicBeauty het volgende:
Dat is dus wat ik krijg te horen he...van anderen die de buitenkant zien...zelf voel ik me niet bepaald geweldig en zie die dingen niet bepaald als waardevol.quote:Op maandag 28 november 2011 22:13 schreef Mister_Bojangles het volgende:
[..]
Veel Vrouwen willen inderdaad een vriend om een vriend te hebben. En of dat nu arie of pietjes is dat doet er niet zoveel toe, zolang hij er maar niet uitziet alsof ie onder een grindtegel heeft geslapen...
Uitspraken als ''wij zijn voor elkaar geschapen'' geloof ik dan ook bijna niet in. Heel soms zie je wel eens een stelletje waarbij je denkt ja, die horen idd bij elkaar. Maar meestal is dat niet zo
[..]
[..]
Te spontaan is ook niet goed he
Er is natuurlijk altijd een reden dat je nog nooit iets serieus hebt gehad. Niet om je onzekerder te maken oid, maar als je een knappe, leuke, spontane, aardige, sportieve meid bent, zoals je zelf beschrijft, dan vind ik het toch wat vreemd dat je nog nooit seks/ een relatie hebt gehad.
Dus ik denk dat je jezelf (op 1 van deze punten) iets te hoog inschat... Dat bedoel ik niet om af te kraken, maar misschien moet je toch iets kritischer naar jezelf kijken...
Beetje dezelfde redenatie waarom ik een meid niet snel aanspreek...quote:Op maandag 28 november 2011 22:15 schreef OrganicBeauty het volgende:
[..]
ik ben bang voor een afwijzing :S Ik kan daar heel moeilijk mee omgaan.
Ik denk dan: als hij me leuk genoeg vind spreekt hij me vast wel zelf aan en als hij dat niet doet vindt ie me gewoon niet leuk, niet knap, interessant whatever.
Maargoed, vind jij het nog verstandig als ik mensen aanspreek gezien mijn wanhopige acties?
Wat dus wel aangeeft dat je op zich goed in de markt moet liggen...quote:Op maandag 28 november 2011 22:18 schreef OrganicBeauty het volgende:
[..]
Dat is dus wat ik krijg te horen he...van anderen die de buitenkant zien...zelf voel ik me niet bepaald geweldig en zie die dingen niet bepaald als waardevol.
Ik heb wel genoeg mogelijkheden voor seks gehad, maar wilde dat niet omdat die gasten gewoon fout waren.
Een geheime tip uit de keuken van het brein van de man:quote:Op maandag 28 november 2011 22:18 schreef OrganicBeauty het volgende:
[..]
Dat is dus wat ik krijg te horen he...van anderen die de buitenkant zien...zelf voel ik me niet bepaald geweldig en zie die dingen niet bepaald als waardevol.
Ik heb wel genoeg mogelijkheden voor seks gehad, maar wilde dat niet omdat die gasten gewoon fout waren.
Hahahaahhaquote:Op maandag 28 november 2011 22:15 schreef Seam het volgende:
[..]
Sorry hoor maar ik geloof hier geen reet van. Je klinkt als een combinatie van Scarlett Johansson, Jessica Alba, Naomi van As en Marie Curie en je gaat me vertellen dat je geen vriendje kan krijgenIk denk niet dat je veeleisend bent maar eens kritisch naar jezelf moet gaan kijken en in dit stuk wegstrepen wat niet bij jou van toepassing is.
Nog maar 1 keer, ongelooflijk he?quote:Op maandag 28 november 2011 22:26 schreef kingtoppie het volgende:
Heeft nog niemand om pics van TS gevraagd eigenlijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |