quote:
Dan weet ik waar ik de komende dagen ga zitten...Ze zijn hier de boel weer aan het verbouwenquote:
quote:
Mc Donaldsquote:Op dinsdag 29 november 2011 09:25 schreef YUR het volgende:
Waar in Den Haag zijn de fijne plekken met gratis Wifi, goede koffie en lekkere broodjes?
Ik vind de koffie daar niet zo goed...quote:Op dinsdag 29 november 2011 12:25 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]eerste keer dat ik zo lang geslapen heb in heele lange tijd
Oja en
[..]
Mc Donalds![]()
Dan wordt er zand gestrooid bij de wielen tijdens het remmen en optrekken. Dat gebeurt automatisch maar de bestuurder kan het ook zelf regelen als ie voelt dat ie gaat glijden. Overigens is dit alleen bij de bankjes achter de bestuurder (beide kanten uiteraard)quote:Op dinsdag 29 november 2011 21:35 schreef ICND het volgende:
Aankomende vrijdag weer een expositie opening in Den Haag.
Gaan maar weer is knallen die avond!
Oh en AdmiraalAnaal...wat ik mij vandaag wederom afvroeg, enig idee wat die kont massage is die je soms in de RandstadRail krijgt? Af en toe lijkt er na het afremmen ineens een motor aan te slaan in het achterste gedeelte waardoor ik even een fijne trilling voel.
Is wel enorm vaak en veel de laatste tijd.. Zelfs als de RR niet aan het afremmen is..weird huh?quote:Op dinsdag 29 november 2011 21:39 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Dan wordt er zand gestrooid bij de wielen tijdens het remmen en optrekken. Dat gebeurt automatisch maar de bestuurder kan het ook zelf regelen als ie voelt dat ie gaat glijden. Overigens is dit alleen bij de bankjes achter de bestuurder (beide kanten uiteraard)
Altijd in de herfst is het onwijs glad, zeker de loosduinseweg en laan van meerdervoort. Blaadjes (quote:Op dinsdag 29 november 2011 21:39 schreef GotC het volgende:
[..]
Is wel enorm vaak en veel de laatste tijd.. Zelfs als de RR niet aan het afremmen is..weird huh?
Ah vandaarquote:Op dinsdag 29 november 2011 21:43 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Altijd in de herfst is het onwijs glad, zeker de loosduinseweg en laan van meerdervoort. Blaadjes () op de rails enzo en erg vet omdat het bijna niet regent. Je kan beter af en toe een goeie bui hebben dan remt het beter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |