Daar hadden we het net over, was dus snel bedachtquote:
Niet zo best, heeft steeds meer zorg nodig. En moet eigenlijk in therapie om haar geheugen weer goed te krijgen, maar dat kan blijkbaar niet aan huisquote:
dan zou ze eigenlijk naar een verzorgingshuis moeten???quote:Op maandag 28 november 2011 21:13 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Niet zo best, heeft steeds meer zorg nodig. En moet eigenlijk in therapie om haar geheugen weer goed te krijgen, maar dat kan blijkbaar niet aan huis
Daar is ze nog te goed voor.quote:Op maandag 28 november 2011 21:14 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
dan zou ze eigenlijk naar een verzorgingshuis moeten???
quote:
Ik snap dat niet. Te slecht om alleen thuis te zijn en voor zichzelf te zorgen, maar te goed voor een opnamen..quote:
En dan lopen ze te klagen over de zorg is zo slechtquote:Op maandag 28 november 2011 21:17 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Ik snap dat niet. Te slecht om alleen thuis te zijn en voor zichzelf te zorgen, maar te goed voor een opnamen..
en een dagopname???
Ze kan bijna niet meer lopen. Eigenlijk beetje het Ceetje verhaal met haar rug, alleen kiest zij ervoor steeds minder te bewegen en daardoor steeds meer pijn en klachten te krijgen.quote:Op maandag 28 november 2011 21:17 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Ik snap dat niet. Te slecht om alleen thuis te zijn en voor zichzelf te zorgen, maar te goed voor een opnamen..
en een dagopname???
Goedzoquote:Op maandag 28 november 2011 21:18 schreef Kleine_Brenda1997 het volgende:
nouja dan kapk wel met lurken !!
Lukt het ook niet om het aan haar verstand te brengen dat bewegen toch echt beter voor haar is?quote:Op maandag 28 november 2011 21:18 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ze kan bijna niet meer lopen. Eigenlijk beetje het Ceetje verhaal met haar rug, alleen kiest zij ervoor steeds minder te bewegen en daardoor steeds meer pijn en klachten te krijgen.
Heb ik haar vanavond voor de zoveelste maal maar weer eens geprobeerd uit te leggen.quote:Op maandag 28 november 2011 21:20 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Lukt het ook niet om het aan haar verstand te brengen dat bewegen toch echt beter voor haar is?
quote:Op maandag 28 november 2011 21:18 schreef Kleine_Brenda1997 het volgende:
nouja dan kapk wel met lurken !!
Mensen die een beroerte hebben gehad veranderen vaak ook van karakter. Ze worden er beslist niet makkelijker opquote:Op maandag 28 november 2011 21:20 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Heb ik haar vanavond voor de zoveelste maal maar weer eens geprobeerd uit te leggen.
hey kokkiequote:
ja, helaas wélquote:
Staat er los van hoor. Ze is nogal eigenwijs. Rugproblemen zijn al van een paar jaar terug en ze heeft gewoon vertikt om te revalideren omdat dat haar teveel pijn deed. Daardoor kan ze nu bijna niet meer lopen.quote:Op maandag 28 november 2011 21:24 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Mensen die een beroerte hebben gehad veranderen vaak ook van karakter. Ze worden er beslist niet makkelijker op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |