Deze OP staat hier: http://wiki.fok.nl/index.php/OP/Google_Adsense_%26_dergelijkequote:Op donderdag 15 september 2011 23:06 schreef Razor21 het volgende:
Hallo,
Na het zorgvuldig controleren van onze gegevens hebben we vastgesteld dat
uw AdSense-account mogelijk ongeldige activiteit genereert. Omdat we onze
AdWords-adverteerders moeten beschermen tegen kunstmatig verhoogde kosten
voor ongeldige activiteiten, hebben we uw AdSense-account moeten
uitschakelen. Uw openstaande saldo en het aandeel van de inkomsten dat
Google zou ontvangen, worden volledig terugbetaald aan de betreffende
adverteerders.
We hopen dat u begrijpt dat we genoodzaakt zijn dergelijke stappen te
nemen om de effectiviteit van het advertentiesysteem van Google en met
name een goede verhouding tussen adverteerders en uitgevers te kunnen
garanderen. We beseffen dat dit tot ongemak kan leiden en willen u daarom
alvast bedanken voor uw begrip en medewerking.
Als u vragen heeft over de stappen die we hebben ondernomen, over de
procedure voor het aantekenen van bezwaar tegen dit besluit of over
ongeldige activiteit in het algemeen, kunt u meer informatie vinden op
http://www.google.com/adsense/support/bin/answer.py?answer=57153.
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 28 november 2011 20:47 schreef RPG het volgende:
Nee ad begint zo'n 5 pixels hoger al is dat niet duidelijk te zien.
Volgens Google Adsense zelf is links beter dan rechts.quote:Op maandag 28 november 2011 20:54 schreef JDx het volgende:
Ja dat klopt ik heb hem 5pixels hoger gezet omdat hij in IE iets lager stond dan in Chrome en Firefox.
Ik laat hem ff een maandje zo staan en dan een maandje links. Of iemand moet al zeggen dat links significant beter is dan rechts.
Wat vaag, je zou toch denken dat mensen sneller rechts klikken.quote:Op maandag 28 november 2011 22:36 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Volgens Google Adsense zelf is links beter dan rechts.
https://www.google.com/ad(...)02&parent=30000&rd=1
Hoge plaatsing is beter dan laag en links is beter dan rechts. Op onze "temperatuurkaart" wordt de ideale plaatsing geïllustreerd op een voorbeeld van een pagina-indeling.
Zo vaag is het niet waar begin jij met lezen op een website? Aan de linkerkant.....quote:Op dinsdag 29 november 2011 09:49 schreef JDx het volgende:
[..]
Wat vaag, je zou toch denken dat mensen sneller rechts klikken.
Ik heb in "rustmode" altijd mijn muispijtje rechts van een site. Ook omdat daar de scrollbalk zit.
Maar als het echt zo is dat links beter is, dan moet ik hem daar plaatsen natuurlijk.
Glazenhuis site? Daar loop ik elke dag langs van huis naar werk straksquote:Op dinsdag 29 november 2011 10:03 schreef De-Hamster het volgende:
Hoe plaats ik in een wordpress een banner links? Aangezien mijn menu enkel op rechts te zetten is.
Heeft iemand trouwens advies voor betere posities van advertenties? Of andere tips?
quote:Op dinsdag 29 november 2011 10:03 schreef De-Hamster het volgende:
Hoe plaats ik in een wordpress een banner links? Aangezien mijn menu enkel op rechts te zetten is.
Heeft iemand trouwens advies voor betere posities van advertenties? Of andere tips?
http://adsense.google.com(...)1354747&ctx=as2&rd=1quote:Op dinsdag 29 november 2011 10:03 schreef De-Hamster het volgende:
Dat ligt niet persé aan de plugin , maar aan je theme.quote:Op dinsdag 29 november 2011 10:16 schreef De-Hamster het volgende:
Dat schema ken ik, wellicht hebben jullie uit ervaring andere ideëen etc.
Daarnaast ben ik afhankelijk van de plugin van Adsense binnen Wordpress en deze geeft niet de mogelijkheid om links een banner weer te geven.
quote:Op dinsdag 29 november 2011 13:54 schreef Pizzalucht het volgende:
nieuws123.nl of 24nieuws.nl of nieuwspareltjes.nl
quote:Op dinsdag 29 november 2011 13:54 schreef Pizzalucht het volgende:
500 bezoekers en ¤5 verdiend? Hoe kan datquote:Op dinsdag 29 november 2011 14:21 schreef dirkjo het volgende:
Gisteren 509 bezoekers gehad, wat resulteerde tot ¤4.98Vandaag zit ik alweer op de 200 bezoekers die nog allemaal komen door het bericht van gisteren
Bezoekers klikken graag en advertenties leveren per stuk gem. 50 centquote:Op dinsdag 29 november 2011 17:00 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
500 bezoekers en ¤5 verdiend? Hoe kan dat
Mijn droom is een autonome site, die kan leren. Klinkt heel ingewikkeld, maar daarom doe ik het ook, wil wat geavanceerdere systemen bedenken.quote:Op dinsdag 29 november 2011 16:36 schreef dirkjo het volgende:
Laat je weten wanneer die online is? Ben toch wel benieuwd eigenlijk
Klinkt zwaar tof!quote:Op dinsdag 29 november 2011 17:27 schreef JDx het volgende:
[..]
Mijn droom is een autonome site, die kan leren. Klinkt heel ingewikkeld, maar daarom doe ik het ook, wil wat geavanceerdere systemen bedenken.
Meestal als je met zoiets bezig bent, krijg je ook weer andere ideeën.
Het moet een site worden waar iedereen nieuws op kan zetten en dat ie gaat leren wie wel goede posts schrijven en wie niet en diegene meer rechten geven etc.
google chrome -> Rechter muisknop op die plek en dan element inspecteren; dan lichten de plekken op als je over de naam hovert. Vervolgens die div's opzoeken in je CSSquote:Op dinsdag 29 november 2011 18:03 schreef De-Hamster het volgende:
Kort vraagje waarschijnlijk, ik heb nu een extra sidebar alleen komt deze niet aan de linkerkant van de content maar tussen de originele bar en de content in te staan.
Heb gezocht in de CSS maar kon nergens een positie ontdekken. Iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen?
Grappig, ben op het moment ook bezig met een zelfde iets. Heeft alleen niks met nieuws te makenquote:Op dinsdag 29 november 2011 17:27 schreef JDx het volgende:
[..]
Mijn droom is een autonome site, die kan leren. Klinkt heel ingewikkeld, maar daarom doe ik het ook, wil wat geavanceerdere systemen bedenken.
Als ik heel snel google kom ik op de conclusie dat dit niet mag, iets wat ik ook wel verwacht. Het kan best dat het wel mag hoor, maar dat zag ik zo 123 niet staan.quote:Op dinsdag 29 november 2011 23:18 schreef JDx het volgende:
Maar mogen meescrollende ads nou wel of niet?
PS. vandaag 1 klik, 44 cent. Op mijn nieuwe ad, kledingmerken.jdx.nl-ad-rechts.
Wat wordt bedoeld met meescrollend? Mag de advo op www.japansesushi.nl aan de linkerkant bijvoorbeeld niet omdat die een fixed position heeft?quote:Op dinsdag 29 november 2011 23:35 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Als ik heel snel google kom ik op de conclusie dat dit niet mag, iets wat ik ook wel verwacht. Het kan best dat het wel mag hoor, maar dat zag ik zo 123 niet staan.
Iemand?quote:Op dinsdag 29 november 2011 00:42 schreef _superboer_ het volgende:
Is het bij jullie ook zo dat in de horizontale banner van 120x240 altijd maar 1 advertentieblokje komt te staan? [ afbeelding ]
Dat betekent waarschijnlijk dat Google niet genoeg ads heeft voor je. Soms komt dat na een paar dagen vanzelf goed, soms is er gewoon meer content met goede keywords nodig.quote:
Mijn IP adres woont in Blaricum?quote:Op woensdag 30 november 2011 10:39 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Dat betekent waarschijnlijk dat Google niet genoeg ads heeft voor je. Soms komt dat na een paar dagen vanzelf goed, soms is er gewoon meer content met goede keywords nodig.
Ze hebben het al aangepast zo te zienquote:Op woensdag 30 november 2011 08:13 schreef Razor21 het volgende:
Zwaar verboden (floating) zie ook mijn oude weblog DDKIN voor hoe het niet moet heb de eigenaar al gewaarschuwd....
http://www.google.com/sup(...)0c75149b2e2d21&hl=en
Volgens mij nog niet hoorquote:Op woensdag 30 november 2011 18:59 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Ze hebben het al aangepast zo te zien
Hey compagnon leuk dat je nu ook op Fok! zit!quote:Op woensdag 30 november 2011 19:25 schreef Sinisterrrr het volgende:
Weinig onderhoud zo nu en dan schrijf ik een artikel of review, de inkomsten daarentegen zijn passief. Inkomsten worden verdient met promotie van Paypro producten.
Zal je de factuur voor de hulp opsturenquote:Op woensdag 30 november 2011 19:55 schreef JDx het volgende:
Zit ineens al op 1,52 vandaag (meestal was dat 60 cent ofzo), sinds die extra banner op kledingmerken.jdx.nl is de CPC opeens heel erg gestegen.
En ik maar denken dat ik laat ging slapen.quote:Op donderdag 1 december 2011 04:14 schreef RPG het volgende:
Ik raad je aan om printscreens, uitleg van basis van spel en dergelijke beschikbaar te maken voor niet geregistreerde mensen. Dan trek je mensen sneller over de streep om ook mee te doen.
Ik ken het, maar na 3 van dit soort nachten ga ik er geen problemen mee hebben denk ik.quote:Op donderdag 1 december 2011 07:34 schreef RPG het volgende:
Slapen is niet mijn sterkste kant. De site ziet er wel leuk uit.
Tnx. Ben er zelf nog niet geheel tevree mee. Komt temeer omdat ik uiteindelijk nog een hoop werk van de designer over heb moeten nemen en dat mijn zwakste kant is.quote:
LOL ik doe niet aan ibood en betwijfel zelfs of ze naar ierland sturen.quote:Op donderdag 1 december 2011 09:22 schreef Pizzalucht het volgende:
RPG bleef gewoon wakker door de iBood hunt
En Ursel, ziet er goed uit, al zijn er nog best wat plekken die ik even zou hebben aangepast.
Nope, doen ze niet.quote:Op donderdag 1 december 2011 11:58 schreef RPG het volgende:
[..]
LOL ik doe niet aan ibood en betwijfel zelfs of ze naar ierland sturen.
AdSense Dashboard.quote:Op donderdag 1 december 2011 13:14 schreef TigerXtrm het volgende:
Weet iemand een Android app (die ook echt werkt) waarmee je je inkomsten enzo kan uitlezen? Moet nu helemaal via een andere browser inloggen en zo omdat Adsense op een andere Google account zit.
Ik dacht dat je ook gecontroleerd had op beschikbaarheid, maar 24nieuws en nieuws24 zijn dus niet meer beschikbaar, wilde net registreren.quote:Op dinsdag 29 november 2011 13:54 schreef Pizzalucht het volgende:
Die gebruik ik ook al tijden. Vind het een ideale app en wordt goed ondersteund door de maker. Vind hem zelfs duidelijkere informatie geven dan adsense zelf.quote:
Sowieso; ook handige widget waarmee je snel kan zien wat je op dat moment aan verdiensten hebt. Ideaalquote:
quote:Op donderdag 1 december 2011 14:04 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Razor heeft altijd goede namen
Doen ze wel weet ik zeker.quote:Op donderdag 1 december 2011 18:27 schreef Pizzalucht het volgende:
Ik denk niet dat ze je gratis een hele box geven hoor, en als ze dat wel doen met een hele dikke MAARRR, dan moet je wel overal neerzetten: aangeboden door de EO.
Die had ik eerst alleen die wou bij mij dus niet inloggenquote:
Het is origineel en unieke tekst. (wil niet weer een faal zoals de Televizierring).quote:
Zie DM.quote:
Ben al bezig ...maar is lastig als je het niet volgt en niet weet wat ze gaan uitzendenquote:Op donderdag 1 december 2011 19:27 schreef JortK het volgende:
Ik zou er nog een woordje of 30/50 bijtikken Razor
Leuke site wel. De blogsite in mijn sig is al te lang non-actief eigenlijk. Moet er weer eens wat mee doen.quote:
Pick some wordsquote:Op donderdag 1 december 2011 19:29 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Ben al bezig ...maar is lastig als je het niet volgt en niet weet wat ze gaan uitzenden
quote:Gedurende een periode van 30-40 tot 50 dagen strijden deelnemers op een aantal onbewoonde eilanden om de Robinsontitel. In eerste instantie worden twee groepen gevormd (in het begin willekeurig, maar in latere seizoenen ook naar geslacht, nationaliteit, of leeftijd). Deze twee groepen wonen op twee verschillende eilanden en om de twee dagen spelen ze tegen elkaar in een proef; afwisselend een Robinsonproef en een Eliminatieproef.
In de Robinsonproeven kan het winnende team iets winnen om de expeditie aangenamer te maken, zoals voedsel, hulp van buitenaf (zoals tips over vruchten en fruit op het eiland), contact met het thuisfront of zelfs verzorgde dagtripjes (zoals een dagje op een jacht of een overnachting in een hut op een echt bed). Soms worden er ook veilingen gehouden. Je wint wat geld, waarmee je dan later je hamburger, frites of chocolade mee kunt kopen. In de Eliminatieproeven wordt bepaald welk team (het verliezende team van de proef) naar de Eilandraad moet gaan. Tijdens de Eilandraad wordt door middel van stemmen bepaald welke deelnemer van het team het spel moet verlaten. Ieder teamlid krijgt één stem.
Ongeveer halverwege de expeditie worden de twee groepen samengevoegd (de zogeheten Samensmelting) tot één nieuwe groep en verhuizen ze naar een nieuw eiland. Vanaf dat moment zijn de beloningen van de Robinsonproeven individueel en wordt de Eliminatieproef een Immuniteitsproef. Degene die de Immuniteitsproef wint, krijgt Immuniteit voor de duur van de volgende Eilandraad: hij/zij mag niet worden weggestemd. In latere series kwam het ook voor dat er na de samensmelting toch nog mensen weggestemd werden, maar die gingen dan naar een "afvallerseiland" waarvan uiteindelijk één als winnaar terugkwam in de finale.
Wanneer er drie of vier mensen overgebleven zijn, wordt de finale gespeeld: een serie van verschillende proeven waarbij bepaald wordt welke twee (of drie) deelnemers naar de eindronde gaan. Die eindronde is de laatste Eilandraad, waarbij de deelnemers die sinds de Samensmelting zijn afgevallen, mogen stemmen op de finalist van hun keuze.
Een vast onderdeel in die finaleserie van proeven is een proef met een evenwichtsbalk bestaande uit enkele balken, gedragen door palen in zee, die stuk voor stuk (elke 15 minuten) worden verwijderd. Degene die als laatste overblijft, wint die inmiddels legendarische proef. Slechts drie van de uiteindelijke winnaars (Marnix, Jutta en Yin) wonnen overigens deze proef. In het zevende seizoen was de proef niet langer aan het eind geprogrammeerd.
Per seizoen worden nieuwe elementen aan het spel toegevoegd. Afgezien van de vele proeven die de deelnemers moeten testen op hun tactisch inzicht, uithoudingsvermogen en teamspirit, zijn er steeds nieuwe ontwikkelingen die de redactie invoert om het spel te veranderen en kijkers en deelnemers mee te verrassen.
Thnx heb drie zinnen gebruikt (niet uniek ik weet het maar toch). Laat jullie straks weten hoe het uitpakt.quote:
Ben echt benieuwd hoe dit gaat uitpakken denk wel goed...quote:
Mooiste is natuurlijk als ik wel de naam ervoor zet van de kandidaat...veel mensen gaan op die naam zoeken.quote:Op donderdag 1 december 2011 20:25 schreef JDx het volgende:
"winnaar" natuurlijk.
Korte zoekterm is: winnaar expeditie robinson
Het gaat erom dat mensen zoeken naar "winnaar", niet "wint", dus dat je "winnaar" moet gebruiken in je titel.quote:Op donderdag 1 december 2011 20:27 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Mooiste is natuurlijk als ik wel de naam ervoor zet van de kandidaat...veel mensen gaan op die naam zoeken.
Nee maar Google indexeert je concepten al.quote:
Zondag had ik dat ook stond er in de zoekresultaten om 2300 uur :quote:Op donderdag 1 december 2011 21:28 schreef JDx het volgende:
Huh, hoe kan dat nou weer, die zijn alleen maar te vinden via je inlog toch?
Heb het toch echt meegemaakt afgelopen zondag jammer dat ik geen screenshot meer heb.quote:Op donderdag 1 december 2011 21:29 schreef JDx het volgende:
Idd, ik heb zoveel mislukte concepten online, niet eentje is te vinden via Google.
Edit: ja ok, via dat bericht kunnen ze je wel vinden. Maar ze indexeren echt geen content waar alleen jij bij kan.
Zo voelt het wel inderdaad hahaquote:Op donderdag 1 december 2011 21:47 schreef JDx het volgende:
Daar gaat je rollercoaster weer
Voel je je nu niet een beetje Sonic die gouden ringetjes spaart? Haha. Kaching ching ching.
quote:
quote:Op donderdag 1 december 2011 21:57 schreef JoshuaL het volgende:
Ik heb die realtime statistieken niet eens, waar vind je die? Ik gebruik de nieuwe layout.
Haha en ik blij toen ik paar dagen geleden een constant aantal van 15 had op 130rijdenquote:
[conspiracy-mode]quote:Op donderdag 1 december 2011 21:34 schreef Pizzalucht het volgende:
Razor21, dat kan gewoon niet... Hij moet ergens publiekelijk beschikbaar zijn zodat Google het kan indexeren
Al een 300x250 erboven geprobeerd? (image only)quote:Op vrijdag 2 december 2011 11:12 schreef JDx het volgende:
Sow, kon het natuurlijk ook gewoon verwerken in de code zelf.
http://kledingmerken.jdx.nl - soms staat ie links, soms rechts, ben benieuwd of er een duidelijk verschil is over een maandje ofzo. Laat het natuurlijk hier weten!
M4N en tradetracker werken wel, wel minder in Nederland (affiliates) maar je moet het wat beter aanpakken, niet klakkeloos een banner ergens neer gooien.quote:Op vrijdag 2 december 2011 11:45 schreef dirkjo het volgende:
Slim!![]()
Gebruikte dit zelf ook toen ik met M4N aan het experimenteren was. Had toen een randomizer geschreven die een bepaalde variabel een advertentie gaf. Werkte prima, tot ik besefte dat ik niks verdiende met m4n
Probeerde ik ook alleen de [div content] [div sidebar 2] en [div sidebar] staan nergens in een bestand bij elkaar en ik krijg de volgorde niet aangepast.quote:
quote:Op vrijdag 2 december 2011 14:02 schreef Geo3kant het volgende:
[offtopic] Mensen met spelletjes sites hier? (general arcade of puzzel) ?
Nee nog niet, ik ga dit eerst ff zo laten staan en dan ook ff de banner bovenaan rouleren. Wil toch eindelijk wel eens bewijs wat beter werkt.quote:Op vrijdag 2 december 2011 13:40 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Al een 300x250 erboven geprobeerd? (image only)
Sluit wellicht beter aan aangezien je pagina veel plaatjes heeft en vierkanten.
[..]
M4N en tradetracker werken wel, wel minder in Nederland (affiliates) maar je moet het wat beter aanpakken, niet klakkeloos een banner ergens neer gooien.
Maar CPA/CPL doen het gewoon moeilijk in NL en met CPC/Adsense krijg je meteen resultaat en voelt het nuttiger en dat het beter werkt waarbij je bij m4n denkt oeh die 20 klikjes had ik in adsense dit gehad.. Ligt allemaal aan je site, CTR en CR.
Oke laat ik het dan zo zeggen; voor mij werkte het nietquote:Op vrijdag 2 december 2011 13:40 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Al een 300x250 erboven geprobeerd? (image only)
Sluit wellicht beter aan aangezien je pagina veel plaatjes heeft en vierkanten.
[..]
M4N en tradetracker werken wel, wel minder in Nederland (affiliates) maar je moet het wat beter aanpakken, niet klakkeloos een banner ergens neer gooien.
Maar CPA/CPL doen het gewoon moeilijk in NL en met CPC/Adsense krijg je meteen resultaat en voelt het nuttiger en dat het beter werkt waarbij je bij m4n denkt oeh die 20 klikjes had ik in adsense dit gehad.. Ligt allemaal aan je site, CTR en CR.
Random is natuurlijk niet echt random, PHP gebruikt een aantal sources voor random, waaronder tijd, geheugengebruik en zijn processid(volgens mij). Statistisch gezien zal 1 of 2 even vaak voor komen denk ik.quote:Op vrijdag 2 december 2011 14:39 schreef JDx het volgende:
Wat is random eigenlijk een raar fenomeen. Random krijg je links of rechts de ad te zien, maar toch zijn ze ongeveer even vaak bekeken. Het kan als je erover nadenkt net zo goed 90% van de keren naar één van de twee gestuurd worden
Klopt, heb ik ook... Ik kan nooit de hele wereld zien, hij zoomt volgens mij in op waar de meeste activiteit is...quote:Op vrijdag 2 december 2011 14:59 schreef InTrePidIvity het volgende:
Werkt die kaartoverlay in de real-time Analytics goed bij jullie? Hier is hij regelmatig vervormd (uitgerekt) en verder kan ik er ook niet fatsoenlijk op in- of uitzoomen.
Kan wel heb hetzelfde meegemaakt (ban voor ongeldige activiteiten) heb nu ook die van een vriend op mijn site staan al 2 maanden.quote:Op vrijdag 2 december 2011 21:40 schreef waaromniet1988 het volgende:
Ik heb een vraag voor jullie.
2 maanden geleden is mijn Adsense account uitgeschakeld door Google met goede redenen.
Nu heb ik een vriend gevonden die zich heeft aangemeld voor Adsense.
In het verleden zette ik Adsense op een paar gratis blogspots sites. Nu wil ik zijn adsense op 1 blogspot site van mij zetten.
Is dat mogelijk? Ik moet er wel bij zeggen dat op die ene site nog nooit advertenties hebben gestaan
Heb je ook al geld ontvangen of je vriend?quote:Op vrijdag 2 december 2011 21:45 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Kan wel heb hetzelfde meegemaakt (ban voor ongeldige activiteiten) heb nu ook die van een vriend op mijn site staan al 2 maanden.
Maar houdt je wel aan de policy. Anders wordt zijn account ook zo gebanned.
Staat op naam van vriend aankomende maand ontvangt hij voor het eerst geld. Het is nu maar ongeveer 100 euro (als het zo door gaat) in elk geval wat.quote:Op vrijdag 2 december 2011 21:49 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
Heb je ook al geld ontvangen of je vriend?
Sedo heb ik nog nooit iets verkocht. De domeinnamen die ik verkoop zijn via tbforum / sitedeals of via een bedrijf uit dezelfe branche verkocht (gewoon zelf benaderen).quote:Op zondag 4 december 2011 13:24 schreef Woerd26 het volgende:
Hoi,
Ik heb jullie hulp nodig want volgens mij een erg mooie domeinnaam gevonden (ik ga hem
hier niet precies geven maar ongeveer. Het is zoiets als dit:
- Het de Exact Match Domain name, dus zoiets: www.canonsuper120.com (het is de exacte naam van een bepaald elektronisch product.
Exacte zoekopdrachten per maand globaal en locaal zijn 49.000
- Het is een .com
Hoeveel kan ik hiervoor vragen en wat is de beste plek daarvoor? Ik heb hem al op Sedo maar ik weet niet hoe goed dat werkt.
Thanks voor de tipquote:Op zondag 4 december 2011 13:46 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Sedo heb ik nog nooit iets verkocht. De domeinnamen die ik verkoop zijn via tbforum / sitedeals of via een bedrijf uit dezelfe branche verkocht (gewoon zelf benaderen).
Klopt die is heel lastig te vindenquote:Op zondag 4 december 2011 15:51 schreef Woerd26 het volgende:
Sorry voor mijn onnozele vraag, maar waar kan ik bij tbforum een domeinnaam te koop zetten?
Bij sitedeals kan ik het wel vinden.
Baas! Bedanktquote:Op zondag 4 december 2011 15:53 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Klopt die is heel lastig te vinden![]()
Klik links op domeinnamen en dan naar onder scrollen :
[ afbeelding ]
Waarom gebruik je in godsnaam niet een goede imagehost?quote:Op zondag 4 december 2011 15:53 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Klopt die is heel lastig te vinden![]()
Klik links op domeinnamen en dan naar onder scrollen :
[ afbeelding ]
Nooit problemen met Gyazo lekker makkelijk selecteren en meteen uploaden.quote:Op zondag 4 december 2011 16:12 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Waarom gebruik je in godsnaam niet een goede imagehost?
Ik zie ze wel.quote:Op zondag 4 december 2011 16:23 schreef apenkont het volgende:
Bij jou staan ze in de cache waarschijnlijk wij zien ze iig niet :p
Bedankt ga wel even kijken.quote:Op zondag 4 december 2011 17:19 schreef dirkjo het volgende:
Ik zie hem nu wel, maar vaak ook niet. Kijk voor de gein eens naar imgur [firefox/chrome], werkt echt heel simpel en snel
Heb je google analytics? Hier kun je een hoop info uithalen.quote:Op maandag 5 december 2011 12:30 schreef xaban06 het volgende:
Ik heb sinds een maand zo een 30% meer bezoekers, waardoor zal dat komen.
1. Google's algoritme (Panda?)
2. Met de tijd worden pagina's beter geïndexeerd?
Of kan het beide zijn.
Pff daar ben ik dan veel te laat mee. Ook nooit gevolgd wist niet eens dat het in België ook was.quote:Op maandag 5 december 2011 18:56 schreef Droppy777 het volgende:
@Razor
Finale van expeditie Robinson wordt trouwens pas vanavond uitgezonden in België
The bandwidth are limited for embedding this image now.quote:Op maandag 5 december 2011 19:49 schreef Razor21 het volgende:
Net op tijd erbij damn gaat hard! (Sesamstraat geschrapt)
[ afbeelding ]
Matthijs van nieuwkerk liep net weg tijdens DWDD, misschien kan je daar iets mee doen.quote:Op maandag 5 december 2011 19:49 schreef Razor21 het volgende:
Net op tijd erbij damn gaat hard! (Sesamstraat geschrapt)
[ afbeelding ]
Done alleen wat laat..maar helpt wel. Thnx.quote:Op maandag 5 december 2011 20:18 schreef themole het volgende:
[..]
Matthijs van nieuwkerk liep net weg tijdens DWDD, misschien kan je daar iets mee doen.
Dit.quote:Op maandag 5 december 2011 22:12 schreef Afwazig het volgende:
Je plaatje werkt niet Razor. Leer het nou eens.
quote:Op maandag 5 december 2011 22:12 schreef Afwazig het volgende:
Je plaatje werkt niet Razor. Leer het nou eens.
http://androidgemist.nlquote:Op dinsdag 6 december 2011 09:46 schreef JDx het volgende:
Waar heb je die ads in staan dan, heb je een eigen app?
Je site werkt alleen niet echt...quote:Op dinsdag 6 december 2011 11:23 schreef Razor21 het volgende:
¤ 14,34 Gisteren enkel door het artikel van DWDD.
Er was inderdaad een korte storing, oorzaak is bekend en wordt aan gewerkt (storing is wel al opgelost).quote:Op dinsdag 6 december 2011 12:27 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Je site werkt alleen niet echt...
Netjes. Maar je mag je opbrengsten niet zomaar publiekelijk maken van Google volgens mij.quote:Op dinsdag 6 december 2011 11:23 schreef Razor21 het volgende:
¤ 14,34 Gisteren enkel door het artikel van DWDD.
Wel hoor. Zolang je ecpm, ctr, clicks en dergelijke niet meldquote:Op dinsdag 6 december 2011 18:04 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Netjes. Maar je mag je opbrengsten niet zomaar publiekelijk maken van Google volgens mij.
Logisch toch? Ik denk toch dat je een ban hebtquote:Op dinsdag 6 december 2011 16:32 schreef Eierbal het volgende:
Zelfs het cache via Google werkt niet (de Text-only versie wel)
. Te weird. Kom er met mijn telefoon wel op
Blijkbaar jaquote:Op dinsdag 6 december 2011 18:48 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Logisch toch? Ik denk toch dat je een ban hebt
Beetje Razor DoS'en he?![]()
quote:Op dinsdag 6 december 2011 23:59 schreef Razor21 het volgende:
Net bevestiging dat beatri.xxx van mij is voor 89 euro was het vergeten damn.
Nee joh, er zijn zoveel beatrixen:P Ik vraag me alleen af wat je ermee moet aangezien .xxx niet goed te zijn voor Seo.quote:Op woensdag 7 december 2011 10:10 schreef Pizzalucht het volgende:
Razor krijgt binnenkort een telefoontje dat hij zijn domeinnaam in mag gaan leveren denk ik
Niet per se. De domeinnaam is een factor, maar er zijn meer factoren. Welke eisen stel je zelf aan die domeinnaam? Hoe kort wil je 'm bijvoorbeeld hebben?quote:Op woensdag 7 december 2011 10:56 schreef JDx het volgende:
Nog steeds geen goeie korte beschikbare naam gevonden voor m'n "nieuws" site. Is het trouwens nodig om bepaalde woorden in je domeinnaam te hebben om in Google als "nieuws" gevonden te worden?
Je weet dat dit truukje al tig keer is geprobeerd en iedere keer in nederland is doodgebloed he, alleen in Azie werkt dit concept erg goed...quote:Op woensdag 7 december 2011 11:23 schreef JDx het volgende:
Nehhh das niks, mag trouwens ook een afkorting zijn, zoals DvhN.nl (Dagblad van het Noorden).
AODH.nl Altijd op de hoogte, alleen dan dat niet
Het wordt user generated news. Waarbij de inkomsten uit AdSense moeten komen en de nieuws schrijvers worden beloond naar het aantal bezoekers wat zij voor me binnentrekken.
Goede schrijvers krijgen een hoger percentage van de inkomsten dan mensen die korte flut stukjes schrijven, etc... gaat me niet alleen om het geld, ook om meer te leren over interactieve websites met complexe berekeningen etc.
Afkorting alleen als niet anders kan.quote:Op woensdag 7 december 2011 11:32 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
Je weet dat dit truukje al tig keer is geprobeerd en iedere keer in nederland is doodgebloed he, alleen in Azie werkt dit concept erg goed...
Maar als je een afkorting wil dan heb je ook niks aan de keyword relevantie in je domein dus kun je net zo goed iets aparts doen wat mensen makkelijk onthouden als bijvoorbeeld pleuroma.nl ofzo
Maak er maar de RVD van die niet blij is.quote:Op woensdag 7 december 2011 11:42 schreef JDx het volgende:
Wat was je idee ervoor dan?
Je kan er niks mee, want je krijgt sowieso controle van de AIVD oid
Ja aan zoiets zat ik ook te denken LOL.quote:Op woensdag 7 december 2011 13:23 schreef JDx het volgende:
Je kan hem misschien gebruiken als sluikreclame, iets storends opzetten, hopen dat je in het nieuws komt en dat ze refereren naar je site of bedrijf.
Negatieve reclame is ook reclame.
"TVpremiere.nl is op de vingers getikt door de RVD vanwege een aanstootgevende website..."
livekrant.nl is nog vrij, maar krant is zo achterhaald.quote:Op woensdag 7 december 2011 12:28 schreef ..-._---_-.- het volgende:
krant.nl is vorige week voor ¤35.000 van eigenaar verwisseld. Die kun je alvast van je lijstje schrappen
Bol.com bonnen misschien? Die zijn ook digitaal (als code) te verkopen. Dat is logistiek handigquote:Op woensdag 7 december 2011 15:34 schreef dirkjo het volgende:
Ik wil graag NieuwsBundel wat bekender maken en vooral ook dat mensen een feedback formulier in gaan vullen. Om dit te bereiken ben ik van plan om iets weg te geven, maar zou totaal niet weten wat. Iemand toevallig suggestie?
Een waardebepaling. Ze laten je een betaalde waardebepaling doen voor je domein en daarna hoor je nooit meer iets.quote:
Wat goed bij je nieuwssite past in om bijv. het Jaaroverzicht 2011 (Nieuws Boek) weg te geven. Bestel dit gewoon via Bol.com en laat het bij de winnaar afgeven.quote:Op woensdag 7 december 2011 15:34 schreef dirkjo het volgende:
Ik wil graag NieuwsBundel wat bekender maken en vooral ook dat mensen een feedback formulier in gaan vullen. Om dit te bereiken ben ik van plan om iets weg te geven, maar zou totaal niet weten wat. Iemand toevallig suggestie?
Heb je al iets van een persbericht uit gedaan dan naar de diverse media?quote:Op woensdag 7 december 2011 17:53 schreef Razor21 het volgende:
Bedankt voor de tips zodra het domein actief is (binnen 48 uur) kan ik er pas wat mee. Ga zo wel RTL Boulevard kijken misschien dat ze er al iets over zeggen.
Had RTL Boulevard / EditieNL vanmiddag al een email verstuurd. Zie hierboven de reactie van RTL Boulevard. Denk dat ze er wel wat mee gaan doen vanavond / deze week.quote:Op woensdag 7 december 2011 17:55 schreef YazooW het volgende:
[..]
Heb je al iets van een persbericht uit gedaan dan naar de diverse media?
Had je bericht een stukje verder naar boven over het hoofd gezienquote:Op woensdag 7 december 2011 17:56 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Had RTL Boulevard / EditieNL vanmiddag al een email verstuurd. Zie hierboven de reactie van RTL Boulevard. Denk dat ze er wel wat mee gaan doen vanavond / deze week.
Ik heb een filmpje met 400.000 views en verdien er ongeveer 1 cent per week mee. Je moet rekenen op gemiddeld 1 cent per 1000 views.quote:Op woensdag 7 december 2011 17:57 schreef Internepper het volgende:
Wilde net een topic hierover openen.
Hoe werkt Google AdSense precies met youtube? Ik heb een filmpje op youtube staan en hier zou ik AdSense voor kunnen gebruiken. Youtube heeft nu zo een banner op mijn profiel dat ik hiermee geld kan genereren. Maar moet ik dan nog zelf iets betalen o.i.d.? Had ergens gelezen dat je met AdSense 1 cent per view krijgt. Dan zou dat een mooi centje zijn van een filmpje dat ik heb.
Oh oké bedankt, dan gaat het niks worden.quote:Op woensdag 7 december 2011 18:39 schreef JDx het volgende:
[..]
Ik heb een filmpje met 400.000 views en verdien er ongeveer 1 cent per week mee. Je moet rekenen op gemiddeld 1 cent per 1000 views.
OMG zo weinig? Had verwacht dat je dan wel veel meer zou verdienen. Damn..quote:Op woensdag 7 december 2011 18:39 schreef JDx het volgende:
[..]
Ik heb een filmpje met 400.000 views en verdien er ongeveer 1 cent per week mee. Je moet rekenen op gemiddeld 1 cent per 1000 views.
Zitten ook nog een heleboel haken en ogen aan adverteren op Youtube. Als je copyright schend in één van je filmpjes komt je hele kanaal niet meer in aanmerking voor advertenties.quote:Op woensdag 7 december 2011 17:57 schreef Internepper het volgende:
Wilde net een topic hierover openen.
Hoe werkt Google AdSense precies met youtube? Ik heb een filmpje op youtube staan en hier zou ik AdSense voor kunnen gebruiken. Youtube heeft nu zo een banner op mijn profiel dat ik hiermee geld kan genereren. Maar moet ik dan nog zelf iets betalen o.i.d.? Had ergens gelezen dat je met AdSense 1 cent per view krijgt. Dan zou dat een mooi centje zijn van een filmpje dat ik heb.
Wanneer leer je het dat die host niet goed is voor plaatjes:quote:Op woensdag 7 december 2011 20:33 schreef Razor21 het volgende:
LOL wie heeft een DM verstuurd met een link van mijn site erin :
[ afbeelding ]
Jijzelf? Naar mij?quote:Op woensdag 7 december 2011 20:33 schreef Razor21 het volgende:
LOL wie heeft een DM verstuurd met een link van mijn site erin :
[ afbeelding ]
Nee hoor ik heb al enkele dagen geen DM verstuurd.quote:
idd, hier 1 klik van 1.85quote:Op woensdag 7 december 2011 23:04 schreef JDx het volgende:
Lekker klikjes vandaag, een klik van 1.35 op een site die ik niet eens wist dat ie nog online was.
Is de nieuwe website gehost in c-class hosting of staat de website in een andere server dan de oude ?quote:Op donderdag 8 december 2011 11:10 schreef sj0erd het volgende:
Een tweede website maken over hetzelfde onderwerp, done or not done?
Zolang de content uniek is verwacht ik geen probleem maar wat is jullie mening?
Kan dat ook gebeuren als je op shared hosting zit en een andere klant heeft een identieke site op dezelfde shared hosting? Of haal ik wat door elkaar?quote:Op donderdag 8 december 2011 11:26 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
Is de nieuwe website gehost in c-class hosting of staat de website in een andere server dan de oude ?
Indien niet het geval is, heb je kans op een rankdrop
Als je meerdere websites op één server host en beide websites zijn geoptimaliseerd op de zelfde zoekwoorden dan wordt dit gezien als Blackhat SEO. Hierdoor krijgen beide websites het zeer moeilijk om te stijgen in zoekmachines als Google.
Goede hosting bedrijven zetten 2 concurrenten niet op één hosting, daar word allemaal rekening mee gehouden.quote:Op donderdag 8 december 2011 11:28 schreef ursel het volgende:
[..]
Kan dat ook gebeuren als je op shared hosting zit en een andere klant heeft een identieke site op dezelfde shared hosting? Of haal ik wat door elkaar?
Klopt, maar dan hou je natuurlijk wel dezelfde fysieke server, maar goed, nobody knows how far google goes..quote:Op donderdag 8 december 2011 11:48 schreef Pizzalucht het volgende:
Is natuurlijk ook makkelijk op te lossen door een extra IP aan je server te hangen en de site op dat ip te zetten.
Je geeft eerder aan dat het om hetzelfde gaat met andere content, zelfde onderwerp= zelfde keywords, weet niet wat je van plan bent, maar zo op het oog oogt het slimmer je huidige website dan met de nieuwe keywords te verbeterenquote:Op donderdag 8 december 2011 11:50 schreef sj0erd het volgende:
De tweede website zal elders gehost worden dan de eerste website. Daarnaast zal de focus liggen op andere keywords dan de eerste website. Domeinnaam lijkt wel erg op het andere domeinnaam trouwens
dat kan dus niet wat je zegt, want je geeft aan andere keywords, dus staan ze niet samen in de top 10quote:Op donderdag 8 december 2011 11:59 schreef sj0erd het volgende:
Het is inderdaad ook mogelijk om de huidige website verder uit te breiden. Maar ik dacht 2 websites in de top 10 google resultaten = meer bezoekers.
Bullshit.quote:Op donderdag 8 december 2011 11:38 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
Goede hosting bedrijven zetten 2 concurrenten niet op één hosting, daar word allemaal rekening mee gehouden.
De onze wel in ieder geval, zelfs voor portalen die wij beheren en onderling concureren zetten ze apart weg,quote:
Op shared hosting? Voor die service zul je wel flink extra betalen dan.quote:Op donderdag 8 december 2011 12:13 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
De onze wel in ieder geval, zelfs voor portalen die wij beheren en onderling concureren zetten ze apart weg,
Vroeger als hetzelfde, tegenwoordig als verschillend!!!quote:Op donderdag 8 december 2011 12:11 schreef sj0erd het volgende:
Niet met dezelfde keywords inderdaad, ik denk dat het dan beter is om dan de huidige website uit te breiden en voor de zekerheid wel de andere variant te registreren. (domein naam bedoel ik)
Hoe "ziet" google trouwens onderstaand voorbeeld?
woord 1 woord 2
woord 2 woord 1
Ook weer niet helemaal Google begrijpt steeds beter wat een zin letterlijk betekend, Ik ga niet beweren dat ze als zefstandig naamwoorden kunnen onderscheiden van bijvoeglijk naamwoorden, maar je krijgt soms het ideequote:Op donderdag 8 december 2011 12:30 schreef JDx het volgende:
[..]
Vroeger als hetzelfde, tegenwoordig als verschillend!!!
Och een beetje googlen kan niet kwaad toch? Het kan ook niet zo heel veel kwaad, maar als je dan onderling gaat linken wel, waarom denk je anders dat seo hosting overal te krijgen is? beste definitie die ik buiten de onderzoeken op mijn eigen werk kon vinden is:quote:Op donderdag 8 december 2011 13:03 schreef Geo3kant het volgende:
Maar als je 2 soortgelijken sites hebt rankend op het zelfde keyword, en je zet ze beide op een eigen server met een eigen ip.. Google weet dan alsnog dat ze van jou zijn want je hebt Adsense en Anayltics en ze in webmaster tools zitten!
Dus dan kan Google je toch alsnog rank droppen? En heb je een bron achter je claims? Ik heb namelijk meerdere van de zelfde sites (spelletjes sites) dus ik wil dit wel een beetje uit zoeken.
Die kans lijkt me heel kleinquote:Op donderdag 8 december 2011 14:40 schreef Geo3kant het volgende:
Tja, Google filter zichzelf nog een keer uit de markt.
Bedankt voor het Googlen voor me.
Ik zou hem links zettenquote:Op donderdag 8 december 2011 15:11 schreef JDx het volgende:
Geniaal als je bovenaan staat in Google als je zoekt op Google
Maar ff ontopic, zouden jullie nog wachten met de banner definitief links zetten of is het nog niet duidelijk na zoveel pageviews?
Maar ff serieus he, wat je nu per dag verdient, staat dat een beetje gelijk aan de tijd die je er in steekt?quote:
Waarom zou je dat sowieso kwijt willen?quote:Op donderdag 8 december 2011 16:46 schreef Razor21 het volgende:
Beter van niet.
Mochten jullie wat meer info over CPC / kliks willen doe even via DM.
Wat beter van niet?quote:Op donderdag 8 december 2011 16:46 schreef Razor21 het volgende:
Beter van niet.
Mochten jullie wat meer info over CPC / kliks willen doe even via DM.
Omdat wel vaker de vraag langs komt (of is geweest) per hoeveel clicks / views je een x bedrag ongeveer hebt.quote:Op donderdag 8 december 2011 16:54 schreef Pizzalucht het volgende:
Niet eens denk ik
[..]
Waarom zou je dat sowieso kwijt willen?
Zelf ben ik per dag ruim 1.5 tot 2 uur bezig. Mijn collega ook dezelfde tijd ongeveer. Dus nee verdient zich nog niet echt terug , maar ik vind ook leuk om dit te doen. De ander gaat gamen sávonds of film kijken en ik ben lekker met mijn weblog bezig.quote:Op donderdag 8 december 2011 16:49 schreef YazooW het volgende:
[..]
Maar ff serieus he, wat je nu per dag verdient, staat dat een beetje gelijk aan de tijd die je er in steekt?
Herschrijf het heel snel en haal veel info van de Tvgids / Twitter. Maar je bent wel even bezig met een artikel (15 minuten tot 20 minuten inclusief verwijzingen naar eigen pagina's ).quote:Op donderdag 8 december 2011 17:45 schreef Frith het volgende:
Herschrijf je dan artikelen zo snel of is het eigenlijk maar heel beperkt?
Al is dit natuurlijk Nederlands en losse pols, dus dan snap ik wel dat het sowieso sneller gaat, maar toch.
Doe het ook niet elke dag, maar er zijn dagen dat ik (veel) meer bezoekers heb dan normaal. Dan is het toch leuk om te weten wat je verdiendquote:Op donderdag 8 december 2011 22:11 schreef Pizzalucht het volgende:
Na een tijdje kijk je echt niet meer elke dag op je adsense hoor
Ik neem aan dat dit voor meerdere sites is? Hoeveel pageviews heb je ongeveer om dit bedrag per dag binnen te krijgen?quote:Op vrijdag 9 december 2011 09:49 schreef Pizzalucht het volgende:
Gisteren ¤ 36, best lekker! Teller staat nu weer op 0.
Lig ook op schema!
Er is geen standaard.... ligt aan je niche, 200.000 views uit china op een spelletjes site levert je misschien 12euro op, 200.000 views bij een site over afvallen of hypotheken kan je 400euro opleveren.quote:Op vrijdag 9 december 2011 12:05 schreef JoshuaL het volgende:
[..]
Ik neem aan dat dit voor meerdere sites is? Hoeveel pageviews heb je ongeveer om dit bedrag per dag binnen te krijgen?
0,0 cent hierquote:Op vrijdag 9 december 2011 09:15 schreef JDx het volgende:
Gisteren 1 cent, lig op schema, want alles is mooi meegenomen
OT: vandaag eens kijken hoe m'n nieuwe banner op NVus uitpakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |