quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
quote:Op maandag 28 november 2011 21:33 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]Geen blondjes. Brunnetes.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
All good things are wild and free.
Dat is al beterquote:Op maandag 28 november 2011 21:33 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hier mag je me ook elke dag van de week voor wakker maken hoor!
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
Nee.quote:Op maandag 28 november 2011 21:34 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Insinueer jij nou dat de rest tot nu toe slecht was, dan? [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je zou haar niet doen?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.
quote:Op maandag 28 november 2011 21:42 schreef Juminelle het volgende:
[..]MilaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
All good things are wild and free.
omdat je het waard bent.quote:Op maandag 28 november 2011 21:46 schreef tliciouz het volgende:
100 euro uitgegeven weer aan make up, whyyyy.
Ik vind 'r totaal niet aantrekkelijk.quote:
Bizar soms hoe smaken kunnen verschillenquote:Op maandag 28 november 2011 21:48 schreef krioro het volgende:
[..]
Ik vind 'r totaal niet aantrekkelijk.Maar ja, als het echt moest.
Jessica Simpson vond ik vroeger ook wel leuk.
Whuuuuuuuuuuut!? Black Swan en Friends With Benefits niet gekeken?quote:Op maandag 28 november 2011 21:48 schreef krioro het volgende:
[..]
Ik vind 'r totaal niet aantrekkelijk.Maar ja, als het echt moest.
Jessica Simpson vond ik vroeger ook wel leuk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |