Jij ook? HIHIquote:
De ekte sneakerts, ik ben maar een neppequote:Op dinsdag 29 november 2011 11:10 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Mijn Bosmer genaamd Isidoor voert exact hetzelfde uit, echter heb ik de afgelopen dagen niet zitten spelen.
Hij is kaal dus lijkt in de verste verten niet op een Bosmer.quote:Op dinsdag 29 november 2011 11:21 schreef Sinji het volgende:
[..]
De ekte sneakerts, ik ben maar een neppe
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn centen moeten gestort wordendan kan ik nieuwe hakken kopen
Ik heb momenteel een budget van jawel jawel, NEGEN EURO.
Rietsjbietjs deze.
Nu even douchen, sporten, nog een keer douchen en aan de arbeit.
quote:Op dinsdag 29 november 2011 11:33 schreef Chocolatebear het volgende:
Ga squatten, maak er een gifje van en post het hier.
No spang?
Mooi'
Ik heb een abbo maar te lui om te gaan.quote:Op dinsdag 29 november 2011 11:34 schreef Phantomesse het volgende:
[..]![]()
Ik ga met maatje mee naar de sportschool, als het bevalt even abbo aanschaffen als ik mijn centjes binnen heb.
Zonde.quote:Op dinsdag 29 november 2011 11:38 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik heb een abbo maar te lui om te gaan.
Niet letten op weegschaal gewicht. Let op je vet percentage daar draait het allemaal om.quote:Op dinsdag 29 november 2011 12:10 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Zonde.
Ik ben in 1 week opeens 3 kilo aangekomenDus ik ga sporten als een malle tot ik weer gewoon 60 weeg.
In de smartshop heb je iets met butterfly in de naam, dat zou hetzelfde effect moeten geven. Ikzelf merkte er niet veel van, een ander weer wel. Kwam ooit een keer bij spuiten en slikken.quote:Op dinsdag 29 november 2011 13:17 schreef Vaseline_ het volgende:
Heeft iemand hier ervaring met Crazy Jacks of andere psychedelische capsules en/of drankjes van de smartshop die je een XTC-effect moeten geven?
Ja ik had 't van deze : http://www.tatanka.nl/cat(...)age=index&cPath=2_42 Maar er staan er zoveel dat ik het niet meer weetquote:Op dinsdag 29 november 2011 13:29 schreef tliciouz het volgende:
[..]
In de smartshop heb je iets met butterfly in de naam, dat zou hetzelfde effect moeten geven. Ikzelf merkte er niet veel van, een ander weer wel. Kwam ooit een keer bij spuiten en slikken.
Helaas voor jou en voor mij kom ik maar 1x per jaar op schiphol.quote:Op dinsdag 29 november 2011 14:47 schreef Chocolatebear het volgende:
Godverdomme, om een of andere reden ben ik een uur te vroeg richting mijn werk gegaan, waardoor ik nu een uur lang uit m'n neus moet gaan zitten vreten op Schiphol plaza
Wie komt mij vermaken?
Heb ook vaak dat ik zeg 'Werkse' in de supermarkt oid, en dat ze dan tegen mij zeggen 'Jij ook'quote:Op dinsdag 29 november 2011 15:06 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Helaas voor jou en voor mij kom ik maar 1x per jaar op schiphol.Moet altijd wel lachen als ik daar wat kopen en ze zeggen ''fijne reis'' ik zeg altijd ja jij ook terug. Eenmaal uit de winkel dringt het pas toch me door.
![]()
Heb ik als ik bij mij eten laat bezorgen thuisquote:Op dinsdag 29 november 2011 15:23 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Heb ook vaak dat ik zeg 'Werkse' in de supermarkt oid, en dat ze dan tegen mij zeggen 'Jij ook'
Wat is dat nou met dat stukje in r&p? Jij ook liever alleen?quote:Op dinsdag 29 november 2011 15:26 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Heb ik als ik bij mij eten laat bezorgen thuis
Ik ben maar bij de Starbucks gaan chillen in een gigantische luie stoel.quote:Op dinsdag 29 november 2011 15:06 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Helaas voor jou en voor mij kom ik maar 1x per jaar op schiphol.Moet altijd wel lachen als ik daar wat kopen en ze zeggen ''fijne reis'' ik zeg altijd ja jij ook terug. Eenmaal uit de winkel dringt het pas toch me door.
![]()
Ik heb echt nog nooit 1 stap in een starbucks gezet, ik vertik het ook. Ik gruwelijk van die lui.quote:Op dinsdag 29 november 2011 15:30 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik ben maar bij de Starbucks gaan chillen in een gigantische luie stoel.Fat Freddy's Drop luisteren en me verbazen over de stereotype bevestigende mensen die op hun Mac zitten te werken terwijl ze een hipster bril dragen.
Ach, ik kan me er niet druk om maken. Ik zit immers heerlijk.quote:Op dinsdag 29 november 2011 15:31 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik heb echt nog nooit 1 stap in een starbucks gezet, ik vertik het ook. Ik gruwelijk van die lui.
Wat is daarmee?quote:Op dinsdag 29 november 2011 15:29 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Wat is dat nou met dat stukje in r&p? Jij ook liever alleen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |