... en intussen heeft die boer (of iemand anders) je paarden "geleend"quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:47 schreef TripleS het volgende:
Kijk de serie ook graag. Ik ben niet echt bezig met preppen maar koop zo nu en dan wat spul...
Mocht de hel losbarsten dan race ik met wat water/voedsel/wapens/zaden/tent e.d. richting mijn paarden (die ik zo getraind heb dat ze bijna nergens bang voor zijn) en trekken we de natuur in en proberen we daar te overleven.
Aangezien de paarden bij een boer staan zou ik bij de boer wat spul kunnen " lenen" zoals voedsel,tractors enz enz.
Hoop niet dat het zover komt maar dan heb ik iig wat meer opties dan de gemiddelde Nederlander
Waarschijnlijk zit heel Nederland dan nog apathisch op de bankquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 16:16 schreef R0N1N het volgende:
[..]
... en intussen heeft die boer (of iemand anders) je paarden "geleend"
Haha naar welk stukje natuur ? :pquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:47 schreef TripleS het volgende:
Kijk de serie ook graag. Ik ben niet echt bezig met preppen maar koop zo nu en dan wat spul...
Mocht de hel losbarsten dan race ik met wat water/voedsel/wapens/zaden/tent e.d. richting mijn paarden (die ik zo getraind heb dat ze bijna nergens bang voor zijn) en trekken we de natuur in en proberen we daar te overleven.
Aangezien de paarden bij een boer staan zou ik bij de boer wat spul kunnen " lenen" zoals voedsel,tractors enz enz.
Hoop niet dat het zover komt maar dan heb ik iig wat meer opties dan de gemiddelde Nederlander
Het schijnt dat men de Hedwigepolder aan de natuur gaat teruggeven ...quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:32 schreef CornflakesXL het volgende:
Haha naar welk stukje natuur ? :p
Heb je daar dan ook een arsenaal aan (verschillende) filters bij (filter gaat gemiddeld 15/20 minuten mee) ? + de benodigde detectie apparatuur om te weten welk filter je precies moet hebben ?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 12:14 schreef ukga het volgende:
Ik heb iig een gasmasker
dus kom maar op met die gifgas-aanval
nee, en het filter wat ik erbij heb gaat weinig helpen tegen gifgassen.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 13:19 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Heb je daar dan ook een arsenaal aan (verschillende) filters bij (filter gaat gemiddeld 15/20 minuten mee) ? + de benodigde detectie apparatuur om te weten welk filter je precies moet hebben ?
Anders heb je er geen drol aan.
Net even gegoogled, ziet er leuk uit misschien dat ik hem ergens voor een leuk prijsje kan kopen.quote:Op zondag 4 november 2012 22:09 schreef SuperVeloce het volgende:
Wat ook handig is is het SAS survival handboek. Ik denk dat jullie dat wel kennen. Er staat ook in wat te doen bij nucleaire rampen en overstromingen enzo.
moet je doen, staat echt alles in wat je moet weten voor te overlevenquote:Op zondag 4 november 2012 22:16 schreef CornflakesXL het volgende:
[..]
Net even gegoogled, ziet er leuk uit misschien dat ik hem ergens voor een leuk prijsje kan kopen.
http://www.doomguide.com/quote:Op zondag 4 november 2012 22:16 schreef CornflakesXL het volgende:
Net even gegoogled, ziet er leuk uit misschien dat ik hem ergens voor een leuk prijsje kan kopen.
Haha thx ik zal hem van de week even bekijken :dquote:Op zondag 4 november 2012 22:25 schreef R0N1N het volgende:
[..]
http://www.doomguide.com/
Beter & gratis
Veluwequote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:32 schreef CornflakesXL het volgende:
[..]
Haha naar welk stukje natuur ? :p
De veluwequote:Op dinsdag 6 november 2012 16:17 schreef TripleS het volgende:
[..]
Veluwe. Zit alleen vlak bij een militaire basis , weet niet of dat dan positief is of niet.
Ik houd wel van een goede beurt maar om nou een heel korps over me heen te hebben...Nah![]()
heb ik! superboekquote:Op zondag 4 november 2012 22:09 schreef SuperVeloce het volgende:
Wat ook handig is is het SAS survival handboek. Ik denk dat jullie dat wel kennen. Er staat ook in wat te doen bij nucleaire rampen en overstromingen enzo.
zo heb ik ze in dit topic nooit horen praten hoor..quote:Op zaterdag 10 november 2012 00:39 schreef Poolhond39 het volgende:
Ik erger me echt verschrikkelijk aan die prepper-types in de Verenigde Staten.
Waarom?
Het zijn bijna altijd conservatieve / evangelische / redneck / rightwing-types die vanuit een totaal misplaatst wantrouwen geloven dat Obama een communist / moslim / anti-christ is die hun wapens komt afnemen, dat de Verenigde Naties hun land binnendringt en met behulp van FEMA allerlei kampen opzet: waaromm for fuck sake? wat heb je als 'illuminati' aan bange rednecks in kampen? Je hebt toch veel meer aan mensen die trouw naar hun werk gaan geld verdienen en zoveel mogelijk consumeren?
Daarnaast grijpen die lui maar alles aan om te laten zien dat we in de 'eindtijden' zitten. Volgens mij zouden ze juist graag willen dat 'Armageddon' zo snel mogelijk in Israel uitgevochten wordt, anders hebben ze voor niets lopen 'preppen'...
Eigenlijk vind ik het te triest voor woorden.. je hebt hier mensen die in feite godsdienstwaanzinnig bezig zijn, of in ieder geval fatalistisch op ongegronde basis en eigenlijk kunnen ze dit doen omdat ze het economisch zo goed hebben en in zo'n verwende samenleving wonen. Welvaart, gekoppeld aan religieuze waanzin, egoïsme en een gebrek aan 'common sense'. Ik vind persoonlijk dat psychologische patiënten hulp nodig hebben, maar op een of andere manier heb ik geen medelijden met deze groep.
Wij zitten dan ook niet in de US, want hij heeft wel een punt. Hoewel ook in de US lang niet alle preppers voldoen aan het geschetste beeld, is dat ook de rede dat ik nooit (meer) op Amerikaanse prepper forums e.d. kom. Ik erger me kapot aan die "eerst schieten dan praten" rednecks.quote:Op zaterdag 10 november 2012 08:53 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
zo heb ik ze in dit topic nooit horen praten hoor..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |