abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_118624363
Kijk de serie ook graag. Ik ben niet echt bezig met preppen maar koop zo nu en dan wat spul...

Mocht de hel losbarsten dan race ik met wat water/voedsel/wapens/zaden/tent e.d. richting mijn paarden (die ik zo getraind heb dat ze bijna nergens bang voor zijn) en trekken we de natuur in en proberen we daar te overleven.
Aangezien de paarden bij een boer staan zou ik bij de boer wat spul kunnen " lenen" zoals voedsel,tractors enz enz.

Hoop niet dat het zover komt maar dan heb ik iig wat meer opties dan de gemiddelde Nederlander
Ik schijt ermee uit. Doei , bedankt voor het fokken.
  dinsdag 30 oktober 2012 @ 16:16:50 #152
241970 R0N1N
Live free or die trying
pi_118625539
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 15:47 schreef TripleS het volgende:
Kijk de serie ook graag. Ik ben niet echt bezig met preppen maar koop zo nu en dan wat spul...

Mocht de hel losbarsten dan race ik met wat water/voedsel/wapens/zaden/tent e.d. richting mijn paarden (die ik zo getraind heb dat ze bijna nergens bang voor zijn) en trekken we de natuur in en proberen we daar te overleven.
Aangezien de paarden bij een boer staan zou ik bij de boer wat spul kunnen " lenen" zoals voedsel,tractors enz enz.

Hoop niet dat het zover komt maar dan heb ik iig wat meer opties dan de gemiddelde Nederlander
... en intussen heeft die boer (of iemand anders) je paarden "geleend" :P
The truth may be out there, but the lies are in your head.
pi_118632891
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 16:16 schreef R0N1N het volgende:

[..]

... en intussen heeft die boer (of iemand anders) je paarden "geleend" :P
Waarschijnlijk zit heel Nederland dan nog apathisch op de bank :D
  † In Memoriam † dinsdag 30 oktober 2012 @ 19:13:05 #154
341203 3-voud
50 shades of fuck you todo
pi_118633347
Prachtig die preppers. Ik ga wel achterover hangen. Als de pleuris uitbreekt weet ik waar ik wezen moet.

En die Maya kalender... mensen, kom op. :')
Op vrijdag 6 januari 2012 23:32 schreef remlof het volgende:
7 mei ga ik op Pim Fortuyn z'n graf pissen *G*
pi_118646371
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 15:47 schreef TripleS het volgende:

Haha naar welk stukje natuur ? :p
  dinsdag 30 oktober 2012 @ 22:46:25 #156
241970 R0N1N
Live free or die trying
pi_118647237
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 22:32 schreef CornflakesXL het volgende:
Het schijnt dat men de Hedwigepolder aan de natuur gaat teruggeven ... :Y
  woensdag 31 oktober 2012 @ 12:14:27 #157
97111 ukga
Siewosie baas
pi_118661547
Ik heb iig een gasmasker :D

dus kom maar op met die gifgas-aanval
  woensdag 31 oktober 2012 @ 13:19:56 #158
241970 R0N1N
Live free or die trying
pi_118663867
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 12:14 schreef ukga het volgende:
Ik heb iig een gasmasker :D

dus kom maar op met die gifgas-aanval
Heb je daar dan ook een arsenaal aan (verschillende) filters bij (filter gaat gemiddeld 15/20 minuten mee) ? + de benodigde detectie apparatuur om te weten welk filter je precies moet hebben ?

Anders heb je er geen drol aan.
  woensdag 31 oktober 2012 @ 13:22:15 #159
97111 ukga
Siewosie baas
pi_118663956
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 13:19 schreef R0N1N het volgende:

[..]

Heb je daar dan ook een arsenaal aan (verschillende) filters bij (filter gaat gemiddeld 15/20 minuten mee) ? + de benodigde detectie apparatuur om te weten welk filter je precies moet hebben ?

Anders heb je er geen drol aan.
nee, en het filter wat ik erbij heb gaat weinig helpen tegen gifgassen.
Het was ook meer een grapje.
pi_118694562
Wat een onzinprogramma vind ik dit, stelletje lamlendigen die de hele dag schijnbaar niks beters te doen hebben dan voorbereiden op het einde der tijden, en in 95% van de gevallen gaat het gewoon om triggerhappy rednecks die het liefst met een vuurwapen in hun hol gestopt slapen.

Laatst nog gezien over iemand die de wereld ten onder zag gaan aan de vogelgriep, hij nam zijn vrouw en kind mee naar een grot, je zag de blik in de ogen van die vrouw van 'met wat voor fucking idioot ben ik in hemelsnaam getrouwd ?'... ik had oprecht medelijden met haar en die dochter, want zij zagen ook wel de waanzin van mans' 'hobby' in.
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_118694566
En dan ook nog dat 'according to the experts'.... welke experts ??? dat wordt er nooit bij gezegd :')
"You can call me Susan if it makes you happy"
  zondag 4 november 2012 @ 22:03:51 #162
384948 SuperVeloce
Is een trotse Limburger.
pi_118827589
Misschien kun je het beste met een motor en een bug out bag richting de Ardennen gaan (voor de Limburgers) en daar survivalen. Daar ben je in minder dan een uur als je snel rijd. Je voedselvoorraad en noodspullen worden gestolen als je thuis blijft door mensen met wapens.
◢◤◥◣◢◤◥◣◢◤◥◣◢◤◥◣
◥◣◢◤◥◣◢◤◥◣◢◤◥◣◢◤
  zondag 4 november 2012 @ 22:09:09 #163
384948 SuperVeloce
Is een trotse Limburger.
pi_118827974
Wat ook handig is is het SAS survival handboek. Ik denk dat jullie dat wel kennen. Er staat ook in wat te doen bij nucleaire rampen en overstromingen enzo.
◢◤◥◣◢◤◥◣◢◤◥◣◢◤◥◣
◥◣◢◤◥◣◢◤◥◣◢◤◥◣◢◤
pi_118828549
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 22:09 schreef SuperVeloce het volgende:
Wat ook handig is is het SAS survival handboek. Ik denk dat jullie dat wel kennen. Er staat ook in wat te doen bij nucleaire rampen en overstromingen enzo.
Net even gegoogled, ziet er leuk uit misschien dat ik hem ergens voor een leuk prijsje kan kopen.
  zondag 4 november 2012 @ 22:18:10 #165
384948 SuperVeloce
Is een trotse Limburger.
pi_118828657
quote:
1s.gif Op zondag 4 november 2012 22:16 schreef CornflakesXL het volgende:

[..]

Net even gegoogled, ziet er leuk uit misschien dat ik hem ergens voor een leuk prijsje kan kopen.
moet je doen, staat echt alles in wat je moet weten voor te overleven
◢◤◥◣◢◤◥◣◢◤◥◣◢◤◥◣
◥◣◢◤◥◣◢◤◥◣◢◤◥◣◢◤
  zondag 4 november 2012 @ 22:25:15 #166
241970 R0N1N
Live free or die trying
pi_118829174
quote:
1s.gif Op zondag 4 november 2012 22:16 schreef CornflakesXL het volgende:
http://www.doomguide.com/

Beter & gratis ;)
pi_118877807
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 22:25 schreef R0N1N het volgende:

[..]

http://www.doomguide.com/

Beter & gratis ;)
Haha thx ik zal hem van de week even bekijken :d
  dinsdag 6 november 2012 @ 10:21:42 #168
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_118880661
Denk dat de prepper in New york en omstreken nu wel blij zijn met hun voorraad (als het huis niet is weggewaaid).
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_118893001
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 22:32 schreef CornflakesXL het volgende:

[..]

Veluwe _O_ . Zit alleen vlak bij een militaire basis , weet niet of dat dan positief is of niet.
Ik houd wel van een goede beurt maar om nou een heel korps over me heen te hebben...Nah :N :P
  dinsdag 6 november 2012 @ 17:45:28 #170
93231 Sosa
Bolivian druglord
pi_118896974
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 16:17 schreef TripleS het volgende:

[..]

Veluwe _O_ . Zit alleen vlak bij een militaire basis , weet niet of dat dan positief is of niet.
Ik houd wel van een goede beurt maar om nou een heel korps over me heen te hebben...Nah :N :P
De veluwe :')

Na 2 weken is er geen kip of konijn meer te bekennen. Zet dan een tentje langs de rijn op, kun je wel een paar maanden vissen.

quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 22:09 schreef SuperVeloce het volgende:
heb ik! superboek ^O^
I only tell you once. Don't fuck me, Tony. Don't you ever try to fuck me.
  zaterdag 10 november 2012 @ 00:39:01 #171
383464 Poolhond39
47.596100, 9.839513
pi_119043690
Ik erger me echt verschrikkelijk aan die prepper-types in de Verenigde Staten.

Waarom?

Het zijn bijna altijd conservatieve / evangelische / redneck / rightwing-types die vanuit een totaal misplaatst wantrouwen geloven dat Obama een communist / moslim / anti-christ is die hun wapens komt afnemen, dat de Verenigde Naties hun land binnendringt en met behulp van FEMA allerlei kampen opzet: waaromm for fuck sake? wat heb je als 'illuminati' aan bange rednecks in kampen? Je hebt toch veel meer aan mensen die trouw naar hun werk gaan geld verdienen en zoveel mogelijk consumeren?

Daarnaast grijpen die lui maar alles aan om te laten zien dat we in de 'eindtijden' zitten. Volgens mij zouden ze juist graag willen dat 'Armageddon' zo snel mogelijk in Israel uitgevochten wordt, anders hebben ze voor niets lopen 'preppen'...

Eigenlijk vind ik het te triest voor woorden.. je hebt hier mensen die in feite godsdienstwaanzinnig bezig zijn, of in ieder geval fatalistisch op ongegronde basis en eigenlijk kunnen ze dit doen omdat ze het economisch zo goed hebben en in zo'n verwende samenleving wonen. Welvaart, gekoppeld aan religieuze waanzin, egoïsme en een gebrek aan 'common sense'. Ik vind persoonlijk dat psychologische patiënten hulp nodig hebben, maar op een of andere manier heb ik geen medelijden met deze groep.
Ook zonder tanden kan je best een mooi liedje zingen.
  zaterdag 10 november 2012 @ 00:47:47 #172
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_119043991
Het is al eerder gezegd newbees, we verwachten the end al lang....
TEOTWAWKI-Survival topic #8
Are we not savages, innately destined to maim and kill?
Blame it on the environment, heredity or evolution: we're still responsible
Our intelligence may progress at geometric rates
Yet socially we remain belligerent neonates
pi_119047171
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 00:39 schreef Poolhond39 het volgende:
Ik erger me echt verschrikkelijk aan die prepper-types in de Verenigde Staten.

Waarom?

Het zijn bijna altijd conservatieve / evangelische / redneck / rightwing-types die vanuit een totaal misplaatst wantrouwen geloven dat Obama een communist / moslim / anti-christ is die hun wapens komt afnemen, dat de Verenigde Naties hun land binnendringt en met behulp van FEMA allerlei kampen opzet: waaromm for fuck sake? wat heb je als 'illuminati' aan bange rednecks in kampen? Je hebt toch veel meer aan mensen die trouw naar hun werk gaan geld verdienen en zoveel mogelijk consumeren?

Daarnaast grijpen die lui maar alles aan om te laten zien dat we in de 'eindtijden' zitten. Volgens mij zouden ze juist graag willen dat 'Armageddon' zo snel mogelijk in Israel uitgevochten wordt, anders hebben ze voor niets lopen 'preppen'...

Eigenlijk vind ik het te triest voor woorden.. je hebt hier mensen die in feite godsdienstwaanzinnig bezig zijn, of in ieder geval fatalistisch op ongegronde basis en eigenlijk kunnen ze dit doen omdat ze het economisch zo goed hebben en in zo'n verwende samenleving wonen. Welvaart, gekoppeld aan religieuze waanzin, egoïsme en een gebrek aan 'common sense'. Ik vind persoonlijk dat psychologische patiënten hulp nodig hebben, maar op een of andere manier heb ik geen medelijden met deze groep.
zo heb ik ze in dit topic nooit horen praten hoor..
pi_119047251
Je begrijpt dat de sluwe, gevaarlijke en meedogenlozen het zullen overleven. Daar wil je niet mee heropbouwen.
Kreeg ooit sprookjes te horen. Zit nu in therapie.
  zaterdag 10 november 2012 @ 09:32:24 #175
241970 R0N1N
Live free or die trying
pi_119047448
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 08:53 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
zo heb ik ze in dit topic nooit horen praten hoor..
Wij zitten dan ook niet in de US, want hij heeft wel een punt. Hoewel ook in de US lang niet alle preppers voldoen aan het geschetste beeld, is dat ook de rede dat ik nooit (meer) op Amerikaanse prepper forums e.d. kom. Ik erger me kapot aan die "eerst schieten dan praten" rednecks.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')