Sterkte morgen!quote:Op maandag 28 november 2011 22:38 schreef Oognip het volgende:
Ik ga ok slapen. Morgen stage en naar de mdl arts.
Trusten
En een flesje bier idd ofzoquote:Op maandag 28 november 2011 23:08 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik mis alleen de afstandsbediening nog
Lekker stel hebben we weer getroffenquote:
Echt hequote:Op maandag 28 november 2011 23:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Lekker stel hebben we weer getroffen![]()
awquote:Ik heb La Bink vandaag een make-over gegeven en ze fleurde er helemaal van op, zo schattig...
Eerst geknipt, vooral d'r ogen weer helemaal vrij, want die worden anders zo vies. En daarna nagels geknipt en in bad, lekker helemaal gesopt en daarna droog gefohnd.
Nu is ze fluffy en heeft ze twee heel grote zwarte kijkersZe waagde er haast een huppeltje van, vanavond. Mijn onkruidje!
![]()
Ja Biet vindt het ook een eeeeeeeeeeenig spelletje, baasje die de kussens dan weer terug zet en die kan je dan weer lekker van de bank af koppenquote:Op maandag 28 november 2011 23:47 schreef _Multiply86_ het volgende:
Diaz is de laatste tijd van: alles wat baasje omhoog heeft gezet, proberen te pakken![]()
Ik doe met je mee....morgen weer een wekkertje na een week vrijquote:
Aha! Ik dacht al: mooie foto, maar bij lange na niet de scherpte die ik van je gewend benquote:Op maandag 28 november 2011 23:40 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ik dacht dat er vandaag geeneens een foto van Diaz met tak was gemaakt bij de wandeling...Heb altijd een foto met stok bij elke wandeling met camera. Gelukkig had een vriendin wel die foto gemaakt
![]()
[ afbeelding ]
Voor bij de verzameling
quote:Op dinsdag 29 november 2011 00:12 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Aha! Ik dacht al: mooie foto, maar bij lange na niet de scherpte die ik van je gewend ben
Jouw foto's zijn zó scherp dat het soms gewoon pijn doet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |