Dat is de dwarsdraad tussen twee steken in. Zoals op het plaatje hieronder:quote:Op zondag 19 februari 2012 22:19 schreef Godagoyas het volgende:
Weet iemand wat Querfaden zijn? 'k Zit te sukkelen met een Duitse vertaling van een breiwerk :S
"Respect you parents. They got through school without google"quote:Op vrijdag 17 februari 2012 10:24 schreef MizzEnroe het volgende:
Ik heb het zelf vroeger op de basisschool geleerd, toen hadden we nog geen internet. Zo mooi dat dat er nu wel is, ik heb nog zoveel technieken erbij geleerd in al die jaren.
Klopt helemaal, ik ben zelf echter ook door school gekomen zonder google. Zelfs de uni heb ik gedaan zonder...quote:Op maandag 27 februari 2012 13:18 schreef Gaoxing het volgende:
[..]
"Respect you parents. They got through school without google"
Maar het is waar hoor. Ik leer ook steeds weer iets bij. Op school heb ik eigenlijk alleen maar 1 recht - 1 averecht geleerd.
kijk eens op dropsgarnstudio, staan leuke dingentjes gehaakt en dacht ook gebreid......quote:Op donderdag 1 maart 2012 13:40 schreef Koningin het volgende:
Heeft iemand nog leuke en vooral makkelijke ideeën om iets leuks met de Pasen te maken c.q. het voorjaar? Ben al wat aan het zoeken, maar ben toch benieuwd hier.
gewoon lekker starten met wol van de zeeman, acction, wibra om eens te proberen.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 15:35 schreef Dragonberry het volgende:
Net de voorraad breinaalden gevonden van mijn oma dus binnenkort wil ik wol halen en gaan breien. Eerst maar beginnen met een sjaal denk ik en dan...
waar haal je eigenlijk wol?en kan ik dan gewoon een leuk kleurtje uitzoeken of moet ik nog op andere dingen letten?
wol kan je heel cheap (acryl) halen idd bij de zeeman of wibra oid, ik doe dat zelf nooit, ik koop meestal wol bij 'echte' wolwinkels. stuk duurder, maar ik maak altijd dingen waar ik wel een tijdje mee doe, en heb niet de tijd om het heel veel te doen, dus dan vallen de kosten nog wel mee.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 15:35 schreef Dragonberry het volgende:
Net de voorraad breinaalden gevonden van mijn oma dus binnenkort wil ik wol halen en gaan breien. Eerst maar beginnen met een sjaal denk ik en dan...
waar haal je eigenlijk wol?en kan ik dan gewoon een leuk kleurtje uitzoeken of moet ik nog op andere dingen letten?
De eitjes die ik vind zijn allemaal met meerdere naalden, zover ben ik nog niet.quote:Op donderdag 1 maart 2012 21:49 schreef NoralyZ het volgende:
en ravelry natuurlijksuperveel paaspatroontjes, van een eitje (
) tot flink ingewikkeld.
http://www.ravelry.com/pa(...)nitting&query=easter
jaren 80? want toen had ik dat ook met handenarbeidquote:Op zondag 4 maart 2012 20:05 schreef trovey het volgende:
Ik heb nog gewoon handwerkles gehad op de lagere school (ja, zo oud ben ik al) van een echte ouderwetse schoolfrik (lerares tweede klas, wat een takkewijf was dat
)...breien, haken en in latere klassen zelfs batikken en macrame (is nu meteen duidelijk in welk deel van de vorige eeuw ik op de lagere school zat
)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |